Сервіси бухгалтерського обліку, звітності та документообігу

Сервіси бухгалтерського обліку, звітності та документообігу

Використовуйте безпечні та перевірені рішення від ПриватБанку!

У вас уже є облікова система?
У вас ще немає облікової системи?

Інтеграція Приват24 з бухгалтерською програмою

Інтеграція Приват24 з бухгалтерською програмою
  1. Робота з банком прямо зі своєї бухгалтерської програми.
  2. Безкоштовна реєстрація податкових накладних у ЄРПН.
  3. Зручна робота із Зарплатним проектом.

Бухгалтерію Онлайн інтегровано з банківськими сервісами:

Електронна звітність

  1. Безпечне надсилання звітів у зашифрованому вигляді.
  2. Імпорт звітів з інших облікових систем.
  3. Безкоштовна технічна підтримка в режимі 24/7 допоможе правильно заповнити звіт.
Детальніше

Електронний документообіг

  1. Не потрібно витрачатися на папір, послуги пошти або кур’єра, платне ПЗ.
  2. Підвищення продуктивності компанії за рахунок автоматизації обліку документів.
  3. Захист документів від несанкціонованого доступу за допомогою електронно-цифрового підпису (ЕЦП).
Детальніше

Paperless

  1. Підписуйте будь-який документ за 1 хвилину.
  2. Відповідність усім законодавчим нормам щодо роботи з первинною документацією.
  3. Робота з будь-яким ЕЦП (ПриватБанку, M.E.Dос, Міністерства юстиції, податкової тощо).
Детальніше

Поширенi питання

У моєї компанії немає рахунку в ПриватБанку. Чи можу я користуватися сервісами електронної звітності?

Ні. Необхідно відкрити рахунок у ПриватБанку. Зробити це можна в режимі онлайн на сайті: Відкрити рахунок підприємству Відкрити рахунок ПП

Скільки коштує надсилання звіту за допомогою сервісу «Електронні документи та звіти»?

Послуга абсолютно безкоштовна.

Якими ключами я можу користуватися в сервісах електронного документообігу та звітності?

  • Безкоштовними ключами АЦСК ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК». Створити можна в «Приват24 для бізнесу» (розділ «Налаштування» –> «Ключі ЕЦП» –> «Отримати сертифікат»).
  • Безкоштовними ключами АЦСК ІДД ДФСУ (податкова). Ключі можна отримати на сайті ДФСУ в розділі «Реєстрація користувачів» або за місцем реєстрації юр. особи чи ФОП.
  • Ключами АЦСК «Україна» (M.E.Doc).

Наскільки безпечно вести електронну податкову звітність в Інтернеті?

Інформація шифрується через захищене з’єднання. Усі дані автоматично регулярно резервуються на серверах. Банківські сервери захищені законом України «Про банки та банківську діяльність».

Наскільки безпечно використовувати хмарний сервіс?

Робота із сервісом абсолютно безпечна. З’єднання виконується через захищений протокол HTTPS. Ваші дані зберігаються на сучасних серверах з багаторівневими системами захисту.

Хто має доступ до даних у хмарі?

Ваші дані доступні тільки вам, а також тим користувачам, яким ви самі надасте відповідні права. Наприклад, ви можете дозволити доступ до своїх програм зовнішнім консультантам або аудиторам. Також ви завжди можете відключити доступ будь-якого користувача до ваших даних. Ні розробники сервісу, ні співробітники служби підтримки, ні співробітники банку доступу до даних не мають.