Екосистема онлайн-сервісів для бухгалтерського обліку

Онлайн-сервіси

Підписуйте документи там, де зручно вам!

Підтримка 24/7

Проконсультує вас щодо будь-яких питань.

Безпечно

Дані електронної звітності, документообігу та інші зберігаються на захищених банківських серверах.

Екосистема сервісів

Вирішує широке коло питань в одному місці. Сервіси доповнюють один одного.

Онлайн-сервіси

Електронний документообіг

Електронний документообіг

Створення й обмін шаблонними документами в режимі онлайн: рахунки, акти, договори тощо.

Реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі (ЄРПН).

Сервіс для роботи з податками.

Сервіс «Інвойсинг» – виставте рахунок-фактуру, а контрагент оплатить його за два кліки.

Ознайомитися з продуктом
Електронна звітність

Електронна звітність

Створення та подання звітів до державних органів у режимі онлайн. Без проблем подавайте звіт до податкової в електронному вигляді.

Імпорт документів з інших облікових систем.

Безкоштовна технічна підтримка в режимі 24/7 допоможе правильно заповнити звіт.

Доступність у Інтернет-банку та в мобільному додатку «Прив

Ознайомитися з продуктом
Paperless

Paperless

Онлайн-сервіс для підписання та обміну документами в електронній формі.

Підтримує роботу з усіма акредитованими центрами сертифікації ключів України.

Відповідає усім законодавчим нормам щодо роботи з первинною документацією.

Легко користуватися як бухгалтеру, так і будь-якому користувачу.

Ознайомитися з продуктом
SmartID

SmartID

Підпис SmartID – кваліфікований електронний підпис, який дозволяє підписувати документи там, де вам зручно.

Без флешок та плагінів.

Завжди у вашому смартфоні.

Повністю відповідає вимогам Закону України № 2155 «Про електронні довірчі послуги».

Ознайомитися з продуктом
Інтеграція Приват24 з бухгалтерською програмою

Інтеграція Приват24 з бухгалтерською програмою

Працюйте з банком прямо зі своєї бухгалтерської програми.

Отримуйте виписки/залишки за рахунками та платежами (імпорт/експорт).

Працюйте із Зарплатним проєктом.

Інтеграція із сервісом «Електронний документообіг».

Ознайомитися з продуктом
Інвойсинг

Інвойсинг

Сервіс для створення й виставлення рахунків на оплату (інвойсів) між юридичними особами та підприємцями в «Приват24 для бізнесу».

Миттєве створення платежу на основі рахунка-фактури з автоматично заповненими реквізитами покупця і продавця.

Ознайомитися з продуктом

Один сервіс для всіх завдань – «Приват24 для бізнесу»

Один сервіс для всіх завдань – «Приват24 для бізнесу»

В Інтернет-банку та мобільному додатку «Приват24 для бізнесу», клієнти ПриватБанку, крім суто банківських послуг, також безкоштовно отримують:

  • Електронний документообіг;
  • Реєстрацію податкових накладних як частину електронного документообігу;
  • Сервіс «Інвойсинг» (виставлення рахунків-фактур) як частину електронного документообігу;
  • Сервіс сплати податків як частину електронного документообігу;
  • Електронну звітність до податкової;
  • Сервіси інтеграції з бухгалтерськими програмами;
  • Електронний документообмін Paperless.

Завантажте мобільний додаток «Приват24 для бізнесу» з App Store або Google Play.

Перейти в Інтернет-банк «Приват24 для бізнесу»

Екосистема онлайн-сервісів

 

* Усі сервіси доступні в браузері на будь-якому пристрої.
– доступні також у мобільному додатку «Приват24 для бізнесу».
- Перегляньте відеоінструкцію.

Навчальне відео

  • Як створити «Податкову декларацію для ФОП (3 група)» у мобільному?
  • Як виставляти рахунки-фактури в мобільному додатку «Приват24 для бізнесу»
  • Як отримати інформацію про стан розрахунків із бюджетом в Інтернет-банкінгу «Приват24 для бізнесу»?
  • Як використовувати сервіс «Електронна звітність»?
  • Як використовувати сервіс «Електронний документообіг»?
  • SmartID: кваліфікований електронний підпис від ПриватБанку
  • Як підписати документ за допомогою SmartID?
  • Як зареєструватися в Paperless?
  • Як сплатити податки в мобільному додатку «Приват24 для бізнесу»
  • Як згенерувати підпис SmartID у мобільному додатку «Приват24 для бізнесу»

Поширенi питання

Скільки коштують сервіси бухгалтерського обліку «Електронна звітність» та «Електронний документообіг»?

Послуги для клієнтів ПриватБанку абсолютно безкоштовні.

Які ключі я можу використовувати в сервісах електронного документообігу та електронної звітності?

  • Підпис SmartID, який можна створити в мобільному додатку «Приват24 для бізнесу» (меню «Налаштування» → «SmartID»).
  • Файлові ключі АЦСК ПриватБанку, які можна створити в Інтернет-банку «Приват24 для бізнесу» (меню «Налаштування» → «Ключі КЕП»).
  • Безкоштовні ключі АЦСК ІДД ДФСУ.
  • Ключі АЦСК «Україна» (M.E.Doc).

Наскільки безпечно вести електронну податкову звітність в Інтернеті?

Інформація шифрується через захищене з’єднання. Усі дані автоматично регулярно резервуються на серверах.

Банківські сервери захищені Законом України «Про банки та банківську діяльність».

Наскільки безпечно використовувати хмарний сервіс?

Робота із сервісом абсолютно безпечна. З’єднання здійснюється через захищений протокол HTTPS. Ваші дані зберігаються на сучасних серверах із багаторівневими системами захисту.

Для чого потрібен підпис SmartID?

  • SmartID – це кваліфікований електронний підпис, що є аналогом вашого власноручного підпису.
  • Ви можете підписувати платежі, документи та звіти, підтверджувати особистість та отримувати послуги в режимі онлайн за допомогою свого смартфона.
  • Підпис SmartID зберігається в захищеному хмарному сховищі. Повністю відповідає вимогам Закону України № 2155 «Про електронні довірчі послуги».

Де завантажити мобільний додаток «Приват24 для бізнесу»?

Завантажте з App Store або Google Play.