Приват24 для бізнесу

Будь-які бізнес-операції – цілодобово.

Навчальне відео

Інтернет-банкінг “Приват24 для бізнесу”
мобільний додаток “Приват24 для бізнесу”
мобільний додаток “Приват24”(для підприємців)

Інтернет-банкінг “Приват24 для бізнесу”

  • Фінансова звітність через сервіс «Документи корпоративного клієнта» у вебверсії «Приват24 для бізнесу»
  • Як отримати інформацію про стан розрахунків із бюджетом в Інтернет-банкінгу «Приват24 для бізнесу»?
  • Виписка. Управління стовпцями
  • Як відкрити депозит у «Приват24 для бізнесу»
  • Як створити виплати працівникам у «Приват24 для бізнесу»?
  • Як підключити сервіс «Документи корпоративного клієнта» через вебверсію «Приват24 для бізнесу»
  • Як використовувати сервіс «Електронна звітність»
  • Як використовувати сервіс «Електронний документообіг»

Скористатися послугами банку можна через:

Мобільний додаток Приват24 для бізнесу

Мобільний додаток Приват24 для бізнесу

– інструмент для керування фінансами вашого бізнесу.

Керуйте грошима саме тоді, коли вам це потрібно, цілодобово та в будь-якій точці світу.

Інтернет-банкінг Приват24 для бізнесу

Інтернет-банкінг Приват24 для бізнесу

– можна користуватися всіма послугами ПриватБанку, навіть без відвідання відділення.

Мобільний додаток Приват24

Мобільний додаток Приват24

– дає змогу керувати рахунком підприємця у тому ж додатку, де ви здійснюєте свої особисті операції.

Переваги

Вхід із паролем від Приват24 для фізичних осіб

Можливість авторизації через біометрію: відбиток пальця, FaceID

Одночасний доступ до всіх пов’язаних юр. осіб (без додаткової авторизації)

Хмарний КЕП SmartID

Цілодобові консультації

Інтеграція Приват24 для бізнесу з бухгалтерською програмою

Ми там, де вам зручно

Мобільний додаток
Приват24 для бізнесу
Інтернет-банкінг
Приват24 для бізнесу
Мобільний додаток
Приват24
Для кого розроблено Підприємці, юридичні особи Підприємці,юридичні особи Підприємці
Платежі в гривні
Виписки
Валютно-обмінні операції
Рахунки-фактури – надсилання контрагенту, оплата за два кліки
Перевірка наявності заборгованості перед бюджетом
Реєстрація податкових накладних в ЄРПН
Створення та подання звітів у ДПС/ДСС
Створення та подання декларації ФОП
Подання заявки на кредит
Оформлення депозиту
Зарплатні та інші виплати
Корпоративні картки
Додавання довірених осіб (без права фінансового підпису)
Усього сервісів 38 68 8

Як почати користуватись сервісом

Приват24 для бізнесу
Інтернет-банкінг «Приват24 для бізнесу»
Приват24

Приват24 для бізнесу

QR-код для завантаження

QR код - Приват24 для бізнесу

SMS із посиланням для завантаження

Дякуємо

СМС з посиланням на додаток було відправлено​​!

Усі фінансові операції у вашому смартфоні

Приват24 at AppStore
Приват24 at PlayMarket
Приват24 at AppGallery

Доступні операції

в мобільному додатку «Приват24 для бізнесу»
додатку Приват24

в мобільному додатку «Приват24 для бізнесу»

в мобільному додатку «Приват24 для бізнесу»

Зручна авторизація

Мобільний додаток Приват24 для бізнесу Інтернет-банкінг Приват24 для бізнесу
QR-код – відскануйте за допомогою мобільного додатка Приват24 для фізичних осіб
За номером телефону та паролем від Приват24 для фізичних осіб
Логін та пароль від Приват24 для бізнесу
За допомогою файлового КЕП

Як стати клієнтом Приват24 для бізнесу

Для підприємців (ФОП):
Для юридичних осіб:

Для відкриття рахунку на сайті банку вам необхідно:

  • бути офіційно зареєстрованим підприємцем;
  • бути клієнтом ПриватБанку як фізична особа (наприклад, мати картку або депозит, користуватися Приват24 тощо);
  • отримати КЕП або SmartID у Приват24 для фізичних осіб.

Надавати список документів до відділення не потрібно!

Відкрити рахунок онлайн

Відгуки та пропозиції

Відгуки та пропозиції

Напишіть нам на e-mail p24b_mobile@privatbank.ua або на Facebook і ми залюбки вам допоможемо або розглянемо вашу пропозицію.

Поширені питання

Як знайти потрібну послугу в Інтернет-банкінгу «Приват24 для бізнесу»?

  1. На головній сторінці відкрийте «Каталог послуг» або натисніть «Додати послугу».
  2. У каталозі знайдіть необхідну послугу, натисніть на кнопку «Підключити» → «Відкрити».

Для зручності ми поділили послуги за категоріями. Скористайтеся пошуком через фільтр.

Як додати повноваження своєму співробітнику в «Приват24 для бізнесу» або редагувати його повноваження?

  1. Увійдіть в Інтернет-банкінг «Приват24 для бізнесу».
  2. Виберіть підприємство.
  3. Відкрийте «Налаштування» → «Доступ» → «+ Додати співробітника».
  4. Заповніть інформацію про співробітника (П. І. Б., мобільний телефон, посада).
  5. Визначте доступні функції.
  6. Підпишіть КЕП (файловим або SmartID).

Для редагування повноважень співробітника натисніть на прізвище особи, до якої будуть вноситися зміни. Виберіть функцію редагування.

Як видалити співробітника з меню «Налаштування» в пункті «Доступ» у «Приват24 для бізнесу»?

  1. Увійдіть до Інтернет-банкінгу «Приват24 для бізнесу» меню «Налаштування» → «Доступ».
  2. Натисніть на прізвище особи, яка потребує зміни. Натисніть «Видалити».

Чому не відображається підприємство в «Приват24 для бізнесу»?

Можливі декілька варіантів:

  1. Керівник підприємства ще не надав вам повноважень.

    Керівнику підприємства потрібно перевірити повноваження в меню «Налаштування» → «Доступ» та в разі потреби додати їх.

  2. Ще не оновилися дані в «Приват24 для бізнесу».

    Рекомендуємо оновити дані в правому верхньому куті меню «Налаштування профілю» → «Доступи до ваших підприємств» → «Оновити».

Як отримати/згенерувати підпис SmartID?

  1. Відкрийте в мобільному додатку «Приват24 для бізнесу» меню «Налаштування».
  2. Виберіть SmartID.
  3. Виберіть компанію, для якої потрібно згенерувати підпис SmartID.
  4. Введіть пароль для підпису SmartID (пароль повинен складатися з цифр та 8 або більше великих і малих латинських літер).

Підпис SmartID створено!

Скільки коштує наш сервіс?

Сервіс «Приват24 для бізнесу» безкоштовний.

Який термін дії пароля в «Приват24 для бізнесу»?

У новому інтерфейсі – 6 місяців*. Періодична зміна пароля є одним із найнадійніших способів захисту інформації. Тому раз на 6 місяців потрібно змінювати пароль у новому інтерфейсі «Приват24 для бізнесу».

Змінити пароль клієнт може в меню «Персональні налаштування».

* Якщо клієнт протягом 6 місяців не змінює пароль, то щоразу під час авторизації з'являтиметься нагадування про те, що авторизація із цим паролем неможлива. Але увійти в «Приват24 для бізнесу» клієнт може також через логін/пароль від Приват24 для фізичних осіб.

Чи можливо налаштувати сповіщення про рух коштів на рахунках?

Так. Для налаштування скористайтеся інструкцією.