Страхування колективів

Страхування колективів

Страхування співробітників Вашого підприємства від нещасних випадків

  • Страховий платіж – 10/20/50 грн (на Ваш вибір) за 1 співробітника на місяць.
  • Страхова виплата – 25 000/50 000/125 000 грн на 1 співробітника.
  • Форма оплати – регулярний платіж з рахунку Вашого підприємства.
  • Виплата страхового відшкодування – протягом 1 робочого дня на будь-яку картку постраждалого співробітника, яку відкрито в ПриватБанку.
  • Зручність і швидкість оформлення – у «Приват24 для бізнесу» за 5 хвилин.

Страхування колективів

Основні переваги

Основні переваги

Колективний договір страхування дозволить:

  • зменшити витрати Вашої організації на матеріальну допомогу для лікування та реабілітації співробітників;
  • скоротити витрати робочого часу керівництва та бухгалтерії на розгляд питань щодо соціального захисту співробітників;
  • поліпшити систему соціального захисту колективу;
  • додатково мотивувати цінних співробітників.

Що робити при страховому випадку?

Що робити при страховому випадку?

  • Звернутися до медичного закладу для отримання довідки протягом 48 годин з моменту настання страхової події.
  • Протягом 30 робочих днів з моменту настання страхової події звернутися в будь-яке відділення ПриватБанку та надати довідку з медичного закладу.
  • Отримати більш детальну інформацію про необхідні дії в разі настання страхового випадку та перелік необхідних документів можна за телефоном 3700 (цілодобово).
  • Страхове відшкодування виплачується клієнту на будь-яку картку ПриватБанку протягом 1 робочого дня з моменту отримання медичної довідки.
  • У разі загибелі застрахованої особи відшкодування отримують її прямі спадкоємці.

Застрахований співробітник може в Приват24 самостійно роздрукувати договір або подати заявку щодо страхової події в меню «Мої рахунки» –> «Страховки», додавши відскановану копію мед. довідки.

Тарифи та умови страхування

Термін дії 12 міс.
Максимальна сума виплати за договором (страхова сума на 1-го співробітника) 25 000 грн / 50 000 грн / 125 000 грн
Тариф 0,48%
Вартість страховки (на 1-го співробітника) 10 грн / 20 грн / 50 грн в мiсяць
Знижка надається підприємствам з з/п проектом понад 100 карт, за умови страхування не менше 100 співробітників 50%
Територія дії світ 24/7/365.

Знижка у разі страхування колективу понад 100 чоловік – 50% від страхового тарифу або від суми регулярного платежу за одного співробітника. Знижка надається підприємством із Зарплатним проектом понад 100 карток (або за наявності понад 100 карток «Універсальна» на Зарплатному проекті в іншому банку) – 50% (платіж 10 грн/25грн, пакет «Економ» не надається).
Важливо
:

  1. Договір вступає в силу через 7 календарних днів з моменту надходження коштів (страхового платежу) нa рахунок страхової компанії.
  2. У разі відсутності чергового платежу, страховий захист за договором буде призупинено до моменту відновлення платежів.
  3. Виплата страхового відшкодування за договорами, дію яких призупинено, не здійснюється.

Бажаєте оформити просто зараз?

Бажаєте оформити просто зараз?

Крок 1. Зайдіть у «Приват24 для бізнесу» в меню «Послуги»/«Страхування» та виберіть «Страхування колективу».
Крок 2. Виберіть підприємство, зарплатний проект і суму, на яку Ви хотіли б застрахувати співробітників, і натисніть «Вибрати», після чого у вікні, що відкрилося, виберіть співробітників, яких хочете застрахувати. Страхові суму та платіж зазначено за 1 співробітника.
Крок 3. Далі необхідно вибрати рахунок для щомісячної оплати, дату початку дії договору та натиснути «Застрахувати вибраних співробітників».
Крок 4. Підтвердьте згоду на оформлення за допомогою пароля з SMS, що надійшло на Ваш телефон.
Крок 5. Роздрукуйте оформлений договір у меню «Послуги»/«Страховки»/«Журнал страховок», натиснувши у вибраному рядку на «Договір (pdf)».
Крок 6. Роздрукуйте пам’ятку застрахованим особам у меню «Послуги –> «Страховки» –> «Журнал страховок», натиснувши «Список застрахованих осіб».

Поширені питання

Що мається на увазі під нещасним випадком?

Це випадкова раптова короткострокова подія, що сталася мимоволі клієнта (застрахованої особи), і призвела до отримання травм, ушкоджень або смерті.

Навіщо підприємству страхувати своїх співробітників від нещасних випадків?

Переваги продукту для клієнта (підприємства):

  • розширення соціального пакета, що надається співробітникам;
  • зменшення затрат на матеріальну допомогу для реабілітації співробітників;
  • скорочення затрат робочого часу керівництва та бухгалтерії на розгляд цих запитань;
  • мотивація цінних співробітників, які приносять прибуток компанії.

Що є страховим випадком?

  • Фізичні ушкодження, травми чи погіршення здоров’я застрахованої особи в результаті нещасного випадку;
  • смерть (загибель) застрахованої особи в результаті нещасного випадку.

Що таке страхова сума (покриття), страховий платіж, як вони визначаються?

Страхова сума (покриття) – грошова сума, у межах якої страховик зобов’язаний здійснити виплату у разі настання страхового випадку. Страхова сума встановлюється за згодою сторін під час укладання договору. Страховий платіж – це плата за страхування, що страхувальник вносить у термін, зазначений у договорі страхування. Розмір страхового внеску визначається на підставі страхового тарифу та страхової суми.

Що робити при страховому випадку?

  1. Звернутися до медичного закладу для отримання довідки не пізніше 48 годин з моменту настання страхової події.
  2. Зателефонувати за номером 3700 (цілодобово) та повідомити про настання страхового випадку.
  3. Протягом 30 робочих днів з моменту настання страхової події звернутися в будь-яке відділення ПриватБанку і надати довідку з лікувального закладу.

Страхове відшкодування виплачується співробітнику на будь-яку картку ПриватБанку протягом 1 робочого дня з моменту отримання медичної довідки.

У разі загибелі застрахованої особи відшкодування отримують його прямі спадкоємці.

Застрахований співробітник може в Приват24 самостійно роздрукувати договір або подати заявку щодо страхової події в меню «Мої рахунки» –> «Страховки», прикріпивши відскановану копію мед. довідки, не відвідуючи відділення.

Які вимоги до медичної довідки?

Документ, що підтверджує факт настання страхової події, повинен вміщувати:

  • інформацію про постраждалого (ПІБ, вік, адреса проживання тощо);
  • дату звернення за медичною допомогою та термін лікування;
  • точний діагноз;
  • печатку/штамп медичної установи та підпис відповідальної особи.

Як розраховується розмір страхової виплати?

Розмір страхової виплати розраховується в процентах від страхової суми за Таблицею страхових виплат (від 1 до 100% – залежно від отриманої травми).
Декілька прикладів:

  • перелом пальця – 5% (1 250 грн);
  • перелом плеча – 15% (3 750 грн);
  • велика гематома – 3% (750 грн).

Де можна переглянути Таблицю страхових виплат?

Якщо у вас договір з компанією «Інгосстрах», таблиця страхових виплат є додатком до Правил добровільного страхування від нещасних випадків і розміщена на сайті страхової компанії: http://ings.com.ua/o-kompanii/normativnye-dokumenty

Якщо у вас договір з компанією MetLife, таблиця страхових виплат є додатком до Правил добровільного страхування від нещасних випадків і розміщена на сайті страхової компанії: Додаток 1.13

Чи є захворювання нещасними випадками?

Захворювання, а також їх наслідки не є нещасними випадками.

Що робити у разі настання страхової події?

Повідомити про настання страхової події на номер 3700 (цілодобово).

Надати медичний документ, що підтверджує отримання травми/ушкодження в будь-яке відділення банку.