Єдине платіжне рішення для вашого бізнесу

Використовуйте LiqPay, щоб приймати платежі, надсилати виплати та керувати своїм бізнесом

Підключити

Для вашого бізнесу

Створіть магазин у LiqPay.

Створіть магазин у LiqPay.

Налаштуйте кнопку оплати залежно від платформи.

Налаштуйте кнопку оплати залежно від платформи.

Активуйте акаунт у LiqPay та приймайте платежі.

Активуйте акаунт у LiqPay та приймайте платежі.

Для вашого бізнесу

  1. Створіть магазин у LiqPay.
  2. Налаштуйте кнопку оплати залежно від платформи.
  3. Активуйте акаунт у LiqPay та приймайте платежі.
Створіть магазин у LiqPay. Налаштуйте кнопку оплати залежно від платформи. Активуйте акаунт у LiqPay та приймайте платежі.

Для ваших клієнтів

Клієнт вибирає товар або послугу.

Клієнт вибирає товар або послугу.

Додає до кошика та переходить на сторінку оплати.

Додає до кошика та переходить на сторінку оплати.

Проводить оплату за допомогою LiqPay.

Проводить оплату за допомогою LiqPay.

Для ваших клієнтів

  1. Клієнт вибирає товар або послугу.
  2. Додає до кошика та переходить на сторінку оплати.
  3. Проводить оплату за допомогою LiqPay.
Клієнт вибирає товар або послугу. Додає до кошика та переходить на сторінку оплати. Проводить оплату за допомогою LiqPay.

Як працює LiqPay?

Для вашого бізнесу
Для ваших клієнтів

Для вашого бізнесу

Створіть магазин у LiqPay.

Створіть магазин у LiqPay.

Налаштуйте кнопку оплати залежно від платформи.

Налаштуйте кнопку оплати залежно від платформи.

Активуйте акаунт у LiqPay та приймайте платежі.

Активуйте акаунт у LiqPay та приймайте платежі.

Для вашого бізнесу

  1. Створіть магазин у LiqPay.
  2. Налаштуйте кнопку оплати залежно від платформи.
  3. Активуйте акаунт у LiqPay та приймайте платежі.
Створіть магазин у LiqPay. Налаштуйте кнопку оплати залежно від платформи. Активуйте акаунт у LiqPay та приймайте платежі.

LiqPay встановлюється на популярні e-commerce CMS

img e-commerce CMS
img e-commerce CMS
img e-commerce CMS
img e-commerce CMS
img e-commerce CMS
img e-commerce CMS
img e-commerce CMS
img e-commerce CMS

Різноманітність методів оплат LiqPay

PrivatPay

оплата за 2 кліки: клієнт вибирає картку для списання та підтверджує платіж у Приват24.

Картка

клієнт вводить дані своєї картки та підтверджує платіж.

Apple Pay

оплата в один клік за допомогою телефона, куди додано картки клієнта.

Google Pay

безпечний та зручний спосіб оплати з використанням технологій від Google.

Masterpass

оплата за 1 клік від Mastercard, без додаткового введення даних картки, достатньо зареєструвати гаманець і вибрати картку для оплати.

Visa Checkout

швидкий розрахунок лише за 3 кліки для карток Visa з попередньою реєстрацією в гаманці користувача.

QR

оплата через сканування QR-коду за допомогою Приват24 або звичайного сканера.

Токен Visa/MC/LiqPay

здійснення регулярних і зручних онлайн-купівель без повторного введення номера картки.

Платіжні термінали

оплата готівкою або карткою через термінал самообслуговування.

FacePay

інноваційний спосіб оплати за допомогою власного обличчя.

Керуйте бізнесом та приймайте платежі за допомогою додатка LiqPay.

Керуйте бізнесом та приймайте платежі за допомогою додатка LiqPay.

Мобільний додаток LiqPay завжди поруч – перевіряйте історію платежів та виставляйте рахунок у будь-який час.

Тарифи

Тарифи
  • 2,75% – комісія з кожної транзакції в разі оплати картками систем VISA, Mastercard, UnionPay та «Простір» будь-якого банку.
  • 2,5% – комісія з кожної транзакції в разі оплати за допомогою PrivatPay для власників карток ПриватБанку.

Зарахування коштів – протягом одного банківського дня.

Детальніше

Поширенi питання мерчантам

Що таке LiqPay?

LiqPay – це сучасне платіжне рішення від ПриватБанку.

За допомогою LiqPay клієнти можуть розраховуватися картками Mastercard/VISA/UnionPay/«Простір» за товари й послуги:

  • на вашому сайті;
  • на сторінці в соціальних мережах;
  • у Telegram/Viber;
  • у мобільному додатку LiqPay.

Крім того, через LiqPay можна отримувати виплати від мікрофінансових і страхових організацій, а також надсилати грошові перекази з картки на картку.

Де можна ознайомитися з «Умовами та Правилами надання послуг в системі LiqPay»?

Де можна ознайомитися з тарифами LiqPay?

Чи необхідно укладати окремий договір на приймання платежів?

Ні. Під час реєстрації магазину необхідно прийняти «Умови та Правила надання послуг в системі LiqPay».

Як почати приймати платежі на своєму сайті?

Щоб приймати платежі на сайті, необхідно зареєструвати магазин у LiqPay.

Протягом якого часу після успішної оплати кошти надходять на розрахунковий рахунок магазину?

На рахунок у ПриватБанку кошти надходять миттєво в режимі 24/7.
На рахунки в інших банках кошти надходять згідно з регламентом банку, зазвичай протягом 1–3 днів.

Чи можна приймати платежі на рахунок у валюті?

Ні. Це обмеження регламентоване Законом України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» від 05.04.2001 № 2346-III.

Чи можна приймати платежі на розрахунковий рахунок іншого банку?

Для нових партнерів приймання платежів здійснюється на рахунок, що відкритий у ПриватБанку.
Для великих партнерів, які працюють з LiqPay довго, можливе індивідуальне узгодження з акаунт-менеджером.

В яких країнах можна підключити інтернет-еквайринг LiqPay?

Приймати платежі за допомогою LiqPay можуть підприємці та юридичні особи, зареєстровані на території України.

Як налаштувати API для приймання платежів на сайті?

LiqPay надає мерчантам широкий перелік публічних API для приймання платежів. Ви можете використовувати готову платіжну html-кнопку в розділі «Налаштування» → «Checkout» → «Віджет» або налаштувати публічне API для приймання платежів.
API з позначкою public доступні для використання відразу після реєстрації магазину в LiqPay.
Для активації можливості використання API з позначкою private необхідно залишити заявку на підключення в розділі документації, що вас цікавить. Ми вам надамо відповідь протягом 48 годин.
Детальніше про документацію API можете дізнатися за посиланням.

Як отримати тестові ключі API?

У Бізнес-кабінеті LiqPay увімкніть тестовий режим. Ключі можна отримати на головній сторінці в пункті «Отримати тестові API ключі».
За допомогою цих ключів ви можете проводити тестові платежі. Приклади ключів:
  • sandbox_i33111011000
  • sandbox_9ydlqKMsZnmPBk6piHLPlqRpqZNXkcYCn7cOh7vM
Як це працює?

Як отримати бойові ключі API?

У Бізнес-кабінеті LiqPay увімкніть бойовий режим. Ключі можна отримати на головній сторінці в пункті «Отримати бойові API ключі».
За допомогою цих ключів можна проводити бойові платежі. Приклади ключів:
  • публічний ключ i33111011000
  • приватний ключ 9ydlqKMsZnmPBk6piHLPlqRpqZNXkcYCn7cOh7vM

Наскільки безпечно користуватися web-інтерфейсом LiqPay?

Надійність LiqPay підтверджується сертифікатами PCI DSS, Verified by Visa і Mastercard SecureCode.
Проведення платежів у LiqPay складається з трьох етапів:
1. Під час здійснення оплати користувач вводить платіжні дані картки: номер, термін дії, CVV-код.
2. Операція підтверджується введенням одноразового SMS-пароля, що надходить на мобільний телефон користувача.
3. Також операція підтверджується за допомогою 3-D Secure – технології введення додаткового пароля безпеки для проведення оплати.

Чим відрізняється Персональний кабінет від Бізнес-кабінету?

У Персональному кабінеті ви можете здійснювати платежі за номером картки або номером телефону, а також переглядати історію платежів.

У Бізнес-кабінеті ви можете:

  • підключити мерчант для приймання платежів;
  • налаштувати дизайн платіжної сторінки;
  • переглянути історію прийнятих платежів;
  • переглянути аналітику платежів;
  • виставити рахунок на оплату;
  • сформувати QR-код для приймання платежів.

Чи можуть фізичні особи приймати платежі через LiqPay?

Можуть приймати лише на розрахунковий рахунок ФОП.
У разі потреби ми можемо запитати документи про дозвіл на продаж послуг і товарів, які розміщені на вашому сайті.

Як перевірити статус платежу?

Зробити це можна в Бізнес-кабінеті. Для цього:
Крок 1. Знайдіть платіж:

  • за ID, скориставшись функцією пошуку;
  • за допомогою меню «Усі платежі» → «Платежі» → «Історія платежів».
Крок 2. Натисніть на платіж, щоб відобразився його статус.

Детально ознайомитися з описом статусів можна в документації за посиланням https://www.liqpay.ua/documentation/uk/api/information/status/doc

Чи можливо повернути платіж?

Так, можете повернути повну суму платежу або зробити часткове повернення.
Операція доступна в інтерфейсі особистого кабінету, а також у публічному API Refund.
В особистому кабінеті знайдіть оплату через меню «Усі платежі» → «Платежі» → «Історія платежів». Відкрийте платіж, натисніть кнопку «Повернення».
Щоб провести повернення за API, використовуйте документацію https://www.liqpay.ua/documentation/uk/api/aquiring/refund/

За рахунок яких коштів проводяться повернення?

У LiqPay є 2 схеми проведення повернень:
1. Використовуючи майбутні платежі.
Повернення буде проведено, коли сума нових зарахувань дорівнюватиме сумі повернення.
2. З рахунку компанії, відкритого в ПриватБанку.
Повернення відбувається протягом години.

Як надіслати квитанцію про оплату?

У Бізнес-кабінеті LiqPay знайдіть платіж у меню «Усі платежі» → «Платежі» → «Історія платежів».
Відкрийте операцію – з’явиться кнопка «Надіслати квитанцію».

Як отримати квитанцію про повернення коштів?

Зараз такі квитанції не надаємо. Очікуємо на реалізацію сервісу в найближчому майбутньому.

Як перевірити успішність повернення коштів?

Зробити це можна в Бізнес-кабінеті. Для цього:

Крок 1. Знайдіть платіж:
  • за ID, скориставшись функцією пошуку;
  • за допомогою меню «Усі платежі» → «Платежі» → «Історія платежів».
Крок 2. Натисніть на платіж, щоб відобразився його статус.

Статус Reversed означає успішне повернення на картку платника.

Поширенi питання платникам

Як пройти авторизацію в LiqPay?

На сторінці https://www.liqpay.ua/uk/adminpersonal/ зазначте номер телефону, закріплений за вашою карткою. Далі підтвердьте вхід в акаунт за допомогою SMS-пароля, що надійде на зазначений вами телефон. Також можна здійснити підтвердження через додаток «Приват24».

Як перевірити статус платежу?

У меню «Історія» виберіть на календарі необхідну дату й ваш платіж зі списку.
Зеленим кольором відображені успішні платежі, червоним – неуспішні.

Як отримати квитанцію?

Відкрийте платіж у меню «Історія». Далі натисніть кнопку «Надіслати квитанцію» та зазначте електронну пошту, на яку ми надішлемо квитанцію.

Як додати картку?

Щоб додати картку в Персональний акаунт:
1) перейдіть у меню «Гаманець» → «Додати картку»;
2) зазначте дані платіжної картки.
Після підтвердження картку буде відображено в меню «Гаманець»

Ви можете додати картку, яка підтверджує технологію 3-D Secure. Під час додавання картки у вас буде заблоковано 1 грн, яку буде повернено протягом 30 днів.

Переказ коштів за номером телефону

Через LiqPay можна надіслати платіж, зазначивши номер телефону одержувача. Для успішного зарахування одержувачеві слід додати картку в меню «Гаманець».
Якщо цього не буде зроблено, кошти автоматично повернуться на картку відправника через 7 днів.

Переказ коштів на картку

За номером картки ви можете здійснити платіж з картки ПриватБанку на картку Visa/Mastercard будь-якого банку світу та навпаки.

Ліміти для переказів з картки на картку (P2P)

Загальна сума переказів для відправника:

  • на день – 29 999 грн;
  • на місяць – 89 999 грн.

Переказати на картку ПриватБанку з карток інших банків можна до 799 999 грн на тиждень і до 3 199 999 грн на місяць.

Як повернути платіж?

Для повернення платежу та отримання інформації про стан вашого замовлення рекомендуємо звернутися до одержувача з квитанцією про оплату.
У квитанції буде зазначено сайт, де було здійснено оплату. Також інформацію щодо сайту можна знайти, відкривши платіж у меню «Історія».