Облік робочого часу співробітників

Контролюйте робочий час Ваших співробітників за допомогою POS-термінала ПриватБанку!

Облік робочого часу

Облік робочого часу

Відділ персоналу Вашого підприємства заповнює журнал відвідання вручну? Ви не впевнені, чи додержуються Ваші співробітники трудової дисципліни?

ПриватБанк пропонує Вам унікальну для України послугу – облік часу, відпрацьованого кожним Вашим співробітником.

  • Ви підвищуєте трудову дисципліну й ефективність роботи співробітників, адже третина з них, як правило, не приходить на роботу вчасно. Разом з ефективністю ростуть і Ваші доходи.
  • Економите на встановлені спеціалізованого обладнання (приблизна вартість – до $2 000).
  • Скорочуєте витрати, відмовившись від вахтерів, турнікетів, пропусків, журналів відвідання тощо.
  • Отримуєте детальну та чітку статистику.

Етапи впровадження сервісу «Облік робочого часу» на Вашому підприємстві

  1. Установлення POS-термінала з необхідним програмним забезпечення.
  2. Оформлення Зарплатних або кредитних карток ПриватБанку для кожного співробітника підприємства.

Тарифи

Тарифи

Якщо Ви підключені до еквайрингу від ПриватБанку, сервіс «Облік робочого часу» для Вас повністю безкоштовний.

Якщо Ви не підключені до еквайрингу:

  • установлення POS-термінала – безкоштовно;
  • щомісячне обслуговування POS-термінала – 100 грн*;
  • випуск Зарплатних або кредитних карток – безкоштовно.

* Для комерційних клієнтів із кількістю зарплатних карток ПриватБанку не менше 100 і для бюджетних організацій із кількістю зарплатних карток не менше 200 сервіс надається безкоштовно!

Як працює сервіс «Облік робочого часу»

  1. Співробітник, використовуючи свою Картку для виплат зарплати або картку «Універсальна» (із введенням ПІН-коду), фіксує час приходу та виходу через POS-термінал, згідно з інструкцією. На телефон співробітника приходить SMS-повідомлення із зазначенням часу входу чи виходу. Власники смартфонів на базі OC Android можуть табелюватися через мобільний додаток Приват24.
  2. Дані зберігаються в банку.
  3. Дані за поточний день чи попередній день можуть бути виведені на чек термінала у вигляді скороченого звіту.
  4. Дані надаються у вигляді розширеного звіту щодня на зазначений e-mail.

Інструкція

Вiдгуки клiєнтiв

Сервіс «Облік робочого часу» допоміг покращити результати роботи мого персоналу та дисципліну в цілому.

О. А. Петухов, директор ТОВ «ОС Компонент» (ремонт і сервісне обслуговування комп’ютерної техніки)

Поширені питання

Чи легко навчитися користуватися POS-терміналом для табелювання?

Так, легко. Співробітники банку проведуть навчання та залишать відеоінструкцію.

У мене декілька магазинів. Чи зможуть всі мої співробітники табелюватися?

Звичайно, ПриватБанк установить термінал для табелювання в кожному Вашому магазині.

Як часто я зможу отримувати звіт щодо табелювання?

Ви зможете щодня отримувати на e-mail звіт із зазначенням часу початку та завершення робочого дня, а також кількості відпрацьованих кожним співробітником годин.

Як швидко відреагують спеціалісти ПриватБанку, якщо в мене виникнуть технічні проблеми?

Протягом декількох годин максимум. Всі звернення з приводу несправності терміналів фіксуються в Головному офісі. Від того, наскільки швидко IT- спеціалісти усунуть проблему, залежать їх премії.

Що необхідно для табелювання за допомогою мобільного телефону

Крок 1. Завантажити додаток Приват24 для смартфону в Play Маркет.
Крок 2. Авторизуватися в Прива24 (ввести номер мобільного телефону та статичний пароль у Приват24).
Крок 3. Для табелювання вибрати опцію «Початок дня» або «Завершення дня» в меню «Сервіси»/«Табелювання».*

*Співробітникам, які табелюються вперше, необхідно першу операцію табелювання провести через POS-термінал. Табелювання за допомогою мобільного додатка Приват24 реалізовано для смартфонів на базі OC Android.

Які умови підключення до сервісу?

Підключення до сервісу «Облік робочого часу» здійснюється для клієнтів, які обслуговуються в ПриватБанку за договором еквайрингу, а також для клієнтів із договором на Зарплатний проєкт.


Тарифи

Із договором на еквайринг сервіс надається безкоштовно.

Із договором на Зарплатний проєкт:

  • встановлення POS-термінала – безкоштовно;
  • щомісячне обслуговування POS-термінала – 100 грн;
  • випуск зарплатних або кредитних карток – безкоштовно.

Як підключитися до сервісу «Облік робочого часу»?

Для підключення до сервісу Ви можете звернутися в будь-яке відділення ПриватБанку.

Які документи необхідні для підключення послуги?

Для підключення до послуги необхідно підписати договір і заповнити анкету.

Як користуватися послугою «Облік робочого часу» без POS-термінала?

Необхідно в «Приват24 для бізнесу» створити підрозділ згідно з інструкцією. А в співробітників підприємства мають бути смартфони з додатком Privat24 для фіз. осіб, щоб табелюватися.