Компенсація вартості рейсу

Партнер – ПрАТ «ЄВРОПЕЙСЬКЕ ТУРИСТИЧНЕ СТРАХУВАННЯ»

Підключивши послугу, ви отримуєте відшкодування від страхової компанії в разі затримки або скасування рейсу.

Переваги

Оформлення поліса онлайн за 2 хвилини (додавання послуги під час бронювання квитка на літак або до будь-якого квитка за 48 годин до вильоту).

Страхування діє будь-де.

Виплата грошей відбувається онлайн після отримання інформації про статус рейсу.

Навіщо вам це

Навіщо вам це

У разі затримки рейсу більше ніж на 2 години ви отримаєте відшкодування від 50% вартості квитка, а в разі його скасування менше ніж за 24 години до вильоту сума виплати становитиме 100% вартості.

Унікальність послуги в тому, що для виплати відшкодування вам не потрібно надавати в страхову компанію жодних документів. Можливо, ви ще будете в аеропорту, коли в страховій уже розглядатимуть ваш випадок. І найважливіше: страхову виплату буде зараховано на вашу картку протягом доби.

Поширенi питання

Що таке послуга «Компенсація вартості рейсу»?

Купуючи цю послугу, ви отримуєте відшкодування від страхової компанії в разі затримки або скасування рейсу

Як працює послуга «Компенсація вартості рейсу»?

Ми відстежуємо онлайн усі застраховані авіарейси.

Якщо ваш рейс буде затримано або навіть скасовано, то виплату страхового відшкодування на вашу картку буде зараховано після отримання кінцевого статусу авіарейсу (строку затримки або часу скасування).

Скільки коштує підключення послуги «Компенсація вартості рейсу»?

Вартість послуги становить від 5% до 20% вартості квитка (залежно від напрямку рейсу).

Наприклад:

рейс «Київ – Брюссель» (авіакомпанія LOT) – тариф 5%;

рейс «Запоріжжя – Стамбул» (авіакомпанія Turkish airlines) – тариф 10,2%.

Де можна ознайомитися з умовами послуги «Компенсація вартості рейсу»?

Ознайомитися з умовами послуги можна тут. Після оформлення послуги переглянути свій договір страхування ви можете в додатку Приват24 (меню «Мої страховки»).

Як оформити послугу «Компенсація вартості рейсу»?

Підключити послугу «Компенсація вартості рейсу» ви можете під час або після бронювання квитка на сайті bilet.privatbank.ua або в Приват24.

Якщо у вас уже є квиток, і до часу вильоту більше ніж 48 годин, ви можете підключити послугу в додатку Приват24 (меню «Квитки» –> «Літак» –> «Страховка від затримки рейсу») або на сайті bilet.privatbank.ua.

Що таке страховий випадок?

Страховим випадком за послугою «Компенсація вартості рейсу» вважається затримка або скасування рейсу менше ніж 24 години до встановленого часу.

Не вважається страховим випадком скасування рейсу, якщо авіакомпанія повідомила про це більше ніж за 24 години до встановленого часу вильоту.

Що робити в разі настання страхового випадку?

Вам нічого робити не потрібно. Ми онлайн відстежуємо ситуацію з кожним авіарейсом. У разі затримки на вильоті або скасування рейсу страхова компанія розгляне подію та відшкодує вартість квитка згідно з умовами договору. Компенсацію буде зараховано на вашу картку ПриватБанку після отримання інформації про статус рейсу.

Як розраховується сума виплати?

Сума відшкодування залежить від вартості квитка на рейс і конкретного випадку:

  • у разі затримки рейсу від 2 до 7 годин ви отримуєте 50% вартості квитка;
  • у разі затримки рейсу більше ніж на 7 годин – 80% вартості квитка.
  • у разі скасування рейсу – 100% вартості квитка.

Якщо авіакомпанія в разі скасування рейсу повертає (повністю або частково) вартість квитка, чи працюватиме послуга «Компенсація вартості рейсу»?

Незалежно від компенсації від авіакомпанії ви отримаєте страхове відшкодування за послугою «Компенсація вартості рейсу» згідно з умовами договору.

Чи можна підключити послугу «Компенсація вартості рейсу» до чартерних рейсів?

Так, послуга доступна для всіх рейсів.

Які є обмеження за послугою «Компенсація вартості рейсу»?

Дуже часто авіакомпанії коригують розклад рейсів, про що зобов'язані повідомити пасажирів згідно з правилами повітряних перевезень пасажирів і багажу.

Якщо авіакомпанія менше ніж за 24 години до часу вильоту переносить час/дату вильоту, то послуга починає діяти відповідно до зміненого часу.

Не вважається страховим випадком скасування рейсу, якщо авіакомпанія повідомила про це раніше ніж за 24 години до встановленого часу вильоту. У такому випадку клієнт отримує 100% вартості квитка від авіакомпанії.