Автоплатежі

Скажіть коли, кому та скільки платити, і ми робитимемо платежі замість вас:

  • за комуналку щомісяця;
  • за мобільний за день до списання;
  • за спортзал щотижня.

Комісія менша, ніж у разі оплати окремо!

Як це працює?

Як це працює?
  • Крок 1. Ви створюєте автоплатіж у Приват24 (меню «Сервіси» → «Автоплатежі»).
  • Крок 2. У зазначену дату банк автоматично списує кошти.
  • Крок 3. Ви отримуєте повідомлення про здійснення автоплатежу.

Автоплатежі можна використовувати для оплати комуналки, поповнення мобільного, переказів на картки різних банків тощо.

Відео

Варіанти автоплатежів за

типом
періодичністю
сумою
одержувачем
  • Оплата послуг. Автоплатежі допомагають оплачувати послуги вчасно та заощаджувати час, якщо потрібно зробити багато платежів (наприклад, оплатити комуналку собі, батькам і бабусі).
  • Поповнення мобільного. Можемо поповнювати телефон у певну дату або згідно з періодом списання.
  • Переказ на картку. Приклад: батько створив автоплатіж, щоб перераховувати доньці на картку певну суму з кожної зарплати.
  • Переказ зарплати/пенсії з картки іншого банку. Якщо вам зручно користуватися карткою ПриватБанку, ми можемо зробити автоматичний переказ зарплати або пенсії з картки іншого банку.
  • Поповнити рахунок «Кредиту готівкою». Щоб погашати кредит вчасно та не платити зайвого.

Тарифи

з картки «Універсальна»
з Картки для виплат
з преміальної картки
з власних коштів
На картку «Універсальна»/«Універсальна Gold», преміальну картку, «Інтернет-картку» Безкоштовно
На Картку для виплат 0,5% (max 50 грн) стягується з одержувача за нецільове поповнення Картки для виплат
Оплата комунальних та інших платежів Тариф за платіж
На поповнення мобільного телефону
  • У разі суми платежу 0,01–100,00 грн – 2,00 грн
  • У разі суми платежу від 100,01 грн – 4,00 грн
з кредитних коштів
На картку «Універсальна»/«Універсальна Gold» 3%
На Картку для виплат 3% з картки «Універсальна» та додатково 0,5% (max 50 грн) стягується з одержувача за нецільове поповнення Картки для виплат
Оплата комунальних та інших платежів Тариф за платіж +3%*
На поповнення мобільного телефону
  • У разі суми платежу 0,01–100,00 грн – 2,00 грн + 1%
  • У разі суми платежу від 100,01 грн – 4,00 грн + 1%
* До 10 000 грн на календарний місяць – без додаткової комісії за наявності договору з одержувачем (враховуються всі платежі за комунальні послуги карткою та готівкою).
Понад ліміт 10 000 грн – 3% з картки «Універсальна».
На картку «Універсальна»/«Універсальна Gold», преміальну картку, «Інтернет-картку» Безкоштовно
На Картку для виплат 0,5% (max 50 грн) стягується з одержувача за нецільове поповнення Картки для виплат у межах України
Оплата комунальних та інших платежів Тариф за платіж
На поповнення мобільного телефону
  • У разі суми платежу 0,01–100,00 грн – 2,00 грн
  • У разі суми платежу від 100,01 грн – 4,00 грн
з власних коштів
На картку «Універсальна»/«Універсальна Gold» Безкоштовно
На Картку для виплат З 01.09.2022
0,5% (max 50 грн) стягується з одержувача за нецільове поповнення Картки для виплат у межах України
Оплата комунальних та інших платежів Тариф за платіж
На поповнення мобільного телефону
  • У разі суми платежу 0,01–100,00 грн – 2,00 грн
  • У разі суми платежу від 100,01 грн – 4,00 грн
з кредитних коштів
На картку «Універсальна»/«Універсальна Gold» 3%
На Картку для виплат З 01.09.2022
3,5% (з них 0,5%, max 50 грн, стягується з одержувача за нецільове поповнення Картки для виплат у межах України)
Оплата комунальних та інших платежів Тариф за платіж +2%*
На поповнення мобільного телефону
  • У разі суми платежу 0,01–100,00 грн – 2,00 грн
  • У разі суми платежу від 100,01 грн – 4,00 грн
* До 10 000 грн на календарний місяць – без додаткової комісії за наявності договору з одержувачем (враховуються всі платежі за комунальні послуги карткою та готівкою).
Понад ліміт 10 000 грн – 2% з преміальної картки.

Поширенi питання

Чому ПриватБанк пропонує мені зекономити на комісії? Хіба банку це вигідно?

Для банку набагато важливіше, наскільки клієнт залишився задоволений обслуговуванням, аніж те, який прибуток він приніс. До того ж «Автоплатежі» допомагають банку розвантажити каси у відділеннях – це вигідно як банку, так і клієнтам!

Як я дізнаюся, що платіж проведено?

Після здійснення платежу на ваш мобільний телефон або в додаток Приват24 надійде повідомлення. За необхідності ви можете замовити квитанцію про оплату.

У якій валюті можна створити автоплатіж?

Автоплатежі доступні тільки в гривні.

Як відключити автоплатіж?

Відключити послугу «Автоплатежі» ви можете в Приват24 (меню «Календар») або звернувшись на 3700 чи у відділення банку.

Що станеться, якщо на момент проведення автоплатежу на картці буде недостатньо коштів?

Вам надійде повідомлення про те, що платіж не вдалося списати. Друга спроба списання відбудеться через три дні. Якщо і вона буде неуспішною, то через 5 днів відбудеться ще одна. Подбайте про те, щоб на картці були кошти для списання

Що робити, якщо мені знадобиться квитанція про платіж?

Квитанцію про оплату можна отримати:

  • у Приват24 (меню «Історія» → «Платежі» → «Квитанція»);
  • на e-mail (під час створення платежу необхідно зазначити актуальну електронну адресу);
  • через термінал самообслуговування.

Зверніть увагу! Квитанції доступні після 18:00 у день списання автоплатежу.

Хто може бути одержувачем автоплатежу?

Одержувачами автоплатежу можуть бути будь-які фізичні чи юридичні особи незалежно від того, у якому банку відкрито їхні рахунки або картки.