СТРАХУВАННЯ КОЛЕКТИВІВ

Зменшення витрат організації для лікування співробітників
Скорочення витрат щодо соціального захисту співробітників
Поліпшення системи соціального захисту колективу
Додаткова мотивація цінних співробітників

Тарифи та умови страхування

Строк дії 12 міс.
Максимальна сума виплати за договором (страхова сума на одного співробітника) 50 000/125 000 грн/250 000 грн
Тариф 0,48%
Вартість страхування (на одного співробітника) 20/50/100 грн/мiс.
Знижка надається підприємствам із Зарплатним проєктом на понад 100 карток 25%
Територія дії увесь світ
  1. Договір набуває чинності через 7 календарних днів з моменту надходження коштів (страхового платежу) на рахунок страхової компанії.
  2. У разі відсутності чергового платежу страховий захист за договором буде призупинено до моменту відновлення платежів.
  3. Виплата страхового відшкодування за договорами, дію яких призупинено, не здійснюється.

Бажаєте оформити просто зараз?

Зайдіть у «Приват24 для бізнесу» до меню «Послуги» → «Страхування» та виберіть «Страхування колективу».

Зайдіть у «Приват24 для бізнесу» до меню «Послуги» → «Страхування» та виберіть «Страхування колективу».

Виберіть підприємство, Зарплатний проєкт і суму, на яку ви хотіли б застрахувати співробітників, і натисніть «Вибрати». Після цього у вікні, що відкриється, виберіть співробітників, яких хочете застрахувати. Страхові суму та платіж зазначено за одного співробітника.

Виберіть підприємство, Зарплатний проєкт і суму, на яку ви хотіли б застрахувати співробітників, і натисніть «Вибрати». Після цього у вікні, що відкриється, виберіть співробітників, яких хочете застрахувати. Страхові суму та платіж зазначено за одного співробітника.

Виберіть рахунок для щомісячної оплати, дату початку дії договору та натисніть «Застрахувати вибраних співробітників».

Виберіть рахунок для щомісячної оплати, дату початку дії договору та натисніть «Застрахувати вибраних співробітників».

Підтвердьте згоду на оформлення за допомогою пароля із SMS, що надійшло на ваш телефон.

Підтвердьте згоду на оформлення за допомогою пароля із SMS, що надійшло на ваш телефон.

Роздрукуйте оформлений договір у меню «Страховки» → «Договір» → «Роздрукувати».

Роздрукуйте оформлений договір у меню «Страховки» → «Договір» → «Роздрукувати».

Роздрукуйте пам’ятку застрахованим особам у меню «Страховки» → «Договір» → «Налаштування» → «Пам’ятка».

Роздрукуйте пам’ятку застрахованим особам у меню «Страховки» → «Договір» → «Налаштування» → «Пам’ятка».

Бажаєте оформити просто зараз?

  1. Зайдіть у «Приват24 для бізнесу» до меню «Послуги» → «Страхування» та виберіть «Страхування колективу».
  2. Виберіть підприємство, Зарплатний проєкт і суму, на яку ви хотіли б застрахувати співробітників, і натисніть «Вибрати». Після цього у вікні, що відкриється, виберіть співробітників, яких хочете застрахувати. Страхові суму та платіж зазначено за одного співробітника.
  3. Виберіть рахунок для щомісячної оплати, дату початку дії договору та натисніть «Застрахувати вибраних співробітників».
  4. Підтвердьте згоду на оформлення за допомогою пароля із SMS, що надійшло на ваш телефон.
  5. Роздрукуйте оформлений договір у меню «Страховки» → «Договір» → «Роздрукувати».
  6. Роздрукуйте пам’ятку застрахованим особам у меню «Страховки» → «Договір» → «Налаштування» → «Пам’ятка».
Зайдіть у «Приват24 для бізнесу» до меню «Послуги» → «Страхування» та виберіть «Страхування колективу». Виберіть підприємство, Зарплатний проєкт і суму, на яку ви хотіли б застрахувати співробітників, і натисніть «Вибрати». Після цього у вікні, що відкриється, виберіть співробітників, яких хочете застрахувати. Страхові суму та платіж зазначено за одного співробітника. Виберіть рахунок для щомісячної оплати, дату початку дії договору та натисніть «Застрахувати вибраних співробітників». Підтвердьте згоду на оформлення за допомогою пароля із SMS, що надійшло на ваш телефон. Роздрукуйте оформлений договір у меню «Страховки» → «Договір» → «Роздрукувати». Роздрукуйте пам’ятку застрахованим особам у меню «Страховки» → «Договір» → «Налаштування» → «Пам’ятка».

Що робити в разі страхового випадку?

Що робити в разі страхового випадку?
  1. Звернутися до медичного закладу для отримання довідки протягом 48 годин з моменту настання страхової події.
  2. Протягом 30 робочих днів із моменту настання страхової події звернутися в будь-яке відділення ПриватБанку та надати довідку з медичного закладу.
  3. Отримати детальнішу інформацію про необхідні дії в разі настання страхового випадку та перелік необхідних документів можна за телефоном 3700 (цілодобово).
  4. Страхове відшкодування виплачується клієнту на будь-яку картку ПриватБанку протягом одного робочого дня з моменту отримання медичної довідки.
  5. У разі загибелі застрахованої особи відшкодування отримують її прямі спадкоємці.
  6. Застрахований співробітник може в Приват24 самостійно роздрукувати договір або подати заявку щодо страхової події в меню «Мої рахунки» → «Страховки», додавши відскановану копію медичної довідки.

Документи

Інформація для ознайомлення перед укладенням договору страхування:

Ознайомитись з інформацією про Страховика, інформаційним документом про стандартний страховий продукт та публічною частиною договору страхування можна на сайтах страхових компаній:

Поширені питання

Де можна подивитися/завантажити оформлений договір страхування?

У «Приват24 для бізнесу», меню «Каталог послуг – Страхування колективу – Мої страховки» потрібно вибрати договір і натиснути «Роздрукувати».

Де можна ознайомитися з публічними умовами договору страхування?

Пропозицію щодо укладення договору страхування за страховим продуктом розміщено на вебсайтах страхових компаній за посиланнями в розділі «Документи».

Навіщо підприємству страхувати своїх співробітників від нещасних випадків?

  • Розширення соціального пакета, що надається співробітникам.
  • Зменшення затрат на матеріальну допомогу для реабілітації співробітників.
  • Мотивація цінних співробітників, які приносять прибуток компанії.

Що є об’єктом страхування?

Життя, здоров’я та працездатність застрахованої особи.

Що є страховим випадком?

  • Смерть застрахованої особи внаслідок нещасного випадку.
  • Травматичне ушкодження застрахованої особи внаслідок нещасного випадку, що передбачене Додатком № 1 «Таблиця розмірів страхових виплат у випадку травматичних ушкоджень організму Застрахованої особи внаслідок нещасного випадку» до пропозиції.

Таблицю розмірів страхових виплат у разі травматичних ушкоджень наведено в розділі «Документи».

Чи є захворювання нещасним випадком?

Захворювання, а також їхні наслідки не є нещасними випадками.

Чи покриває страхування нещасні випадки, спричинені воєнними діями?

Ні. Співробітник може додатково оформити собі договір «Захист на кожен день» за програмою страхування «Воєнні ризики». За програмою «Воєнні ризики» покриваються нещасні випадки внаслідок воєнних дій виключно для цивільних осіб.

Хто може бути застрахованим?

Застрахованою може бути особа віком від 1 місяця. Максимальний вік не обмежений.

Хто не може бути застрахованим?

Особи, визнані в установленому порядку недієздатними.

Що є датою настання страхового випадку?

Датою настання страхового випадку вважається дата отримання травми або дата загибелі (смерті).

Коли починає діяти страховий захист?

Після завершення періоду очікування – через 7 (сім) днів із дати початку дії договору страхування за умови оплати страхового платежу.

Якщо страховий платіж не оплачено, то страховий захист за неоплачений період страхування не діє та відновлює свою дію після оплати страхового платежу.

Якщо страхові платежі не оплачено протягом 6 (шести) місяців поспіль, то договір страхування припиняє свою дію та відновлення страхового захисту за таким договором неможливе.

Який строк дії договору страхування?

1 рік з автоматичною пролонгацією за таких умов:

протягом 30 календарних днів до дати закінчення дії договору не надійшло повідомлення від страховика або страхувальника про припинення договору; продовжується здійснення страхових платежів.

Лонгація договору страхування не здійснюється, якщо на момент закінчення строку дії договору страхування страховий агент АТ КБ «ПРИВАТБАНК», за посередництвом якого укладено такий договір страхування, припинив співпрацю зі страховиком.

Договір страхування припиняє свою дію в разі ненадходження або надходження не в повному обсязі чергових страхових платежів на поточний рахунок страховика протягом 6 (шести) місяців поспіль.

Який період страхування?

1 рік – у разі здійснення платежу одноразово.
1 місяць – у разі здійснення страхових платежів щомісячно.

Страховий захист у кожному періоді страхування діє за умови оплати страхового платежу за такий період страхування згідно з договором страхування.

Яка територія дії договору?

Територія дії договору – весь світ.

Дія договору не поширюється:

  • на території України, яка є тимчасово окупованою;
  • на територіях, на яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження, в населених пунктах, що розташовані на лінії розмежування;
  • на територіях активних бойових дій, на яких ведуться воєнні (бойові) дії на дату настання події, що має ознаки страхового випадку;
  • на території поза межами України в зоні воєнних дій будь-якого характеру, незалежно від офіційного визнання війни за нормами права; території, щодо яких МЗС України надало рекомендацію утриматися від поїздок до перетину застрахованою особою кордону.

Які винятки зі страхових випадків?

Винятки зі страхових випадків та підстави для відмови в здійсненні страхових виплат за страховим продуктом «Захист на кожен день» наведено в пропозиціях страхових компаній та відповідних інформаційних документах про стандартний страховий продукт, з якими можна ознайомитися на сайтах страхових компаній за посиланнями, розміщеними в розділі «Документи».

Що робити в разі настання страхової події?

  1. Протягом 48 годин зверніться до медичного закладу.
  2. Протягом 30 днів повідомте про настання страхової події в Приват24 через меню «Сервіси – Страхування – Мої страховки». Виберіть договір і натисніть «Заявити про страховий випадок».
  3. У разі смерті застрахованої особи вигодонабувач (спадкоємець) має не пізніше 6 місяців із дня настання події повідомити страховика про настання страхового випадку. Подати заявку можна у відділенні банку або за номером 3700.
  4. Протягом 30 днів надайте документи та відомості про факт та причини настання події та документів, що підтверджують ступінь ушкодження здоров’я застрахованої особи.
    Додати документи до створеної заявки на страхову подію потрібно в Приват24 через меню «Сервіси – Страхування – Мої страховки – Страхові випадки». Виберіть договір і натисніть «Завантажити документ».

Як подати заявку про настання страхової події?

Подати заявку про настання страхової події потрібно в Приват24 застрахованої особи. У меню «Сервіси – Страхування – Мої страховки» потрібно вибрати договір і натиснути «Заявити про страховий випадок».

Також для подання заявки про страховий випадок ви можете звернутися на лінію підтримки 3700.

Як додати підтверджувальний документ до заявки про настання страхової події?

Додати документи до створеної заявки на страхову подію потрібно протягом 30 днів із дати настання події в Приват24 через меню «Сервіси – Страхування – Мої страховки – Страхові випадки». Потрібно вибрати договір і натиснути «Завантажити документ».

Які вимоги до медичної довідки?

Документ, що підтверджує факт настання страхової події, повинен містити:

  • інформацію про потерпілого (П. І. Б., вік, адреса проживання тощо);
  • дату звернення за медичною допомогою та строки лікування;
  • точний діагноз;
  • печатку медичної установи й підпис відповідальної особи.

Як здійснюється страхова виплата?

Страхова виплата здійснюється в таких розмірах:

  • у разі травматичного ушкодження та функціональних розладів – згідно з таблицею виплат (додаток до пропозиції), що наведена в розділі «Документи»;
  • у разі смерті – 100% страхової суми.

Хто отримує страхову виплату, якщо застрахована особа неповнолітня?

Якщо застрахована особа неповнолітня, то страхова компанія може зробити виплату самій дитині після досягнення нею повноліття (18 років) або ж її батькам, близьким родичам або опікунам.

Як швидко я отримаю виплату?

Страховик ухвалює рішення про визнання або невизнання випадку страховим та здійснює страхову виплату в разі визнання випадку страховим або повідомляє страхувальника про ухвалене рішення про відмову в здійсненні страхової виплати з обґрунтуванням підстави відмови за договором страхування протягом 10 (десяти) робочих днів із дати одержання всіх необхідних документів відповідно до пропозиції. Зазначений строк може збільшуватися у випадках та на строк, як це передбачено пропозицією.

Страхова виплата здійснюється застрахованій особі (спадкоємцям застрахованої особи) на один із його рахунків, відкритих в АТ КБ «ПРИВАТБАНК». У разі відсутності таких в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» – на будь-який інший, зазначений у заявці на страхову виплату.

Як вибрати страхову компанію?

Договір страхування оформлюється в страхових компаніях, які є партнерами ПриватБанку за страховим продуктом «Захист на кожен день». Умови оформлення та врегулювання продукту в усіх компаніях аналогічні.

Як відмовитися від страхування?

Розірвати договір може тільки страхувальник (уповноважена особа підприємства).

  • У «Приват24 для бізнесу», меню «Каталог послуг – Страхування колективу – Мої страховки» потрібно вибрати договір і натиснути «Налаштування – Розірвати угоду».
  • У відділенні банку.

Страхова компанія впродовж 10 робочих днів здійснює повернення страхового платежу:

  • у разі розірвання клієнтом договору протягом 30 днів – у розмірі 100% здійсненого страхового платежу (за умови, що відсутні страхові події);
  • у разі розірвання клієнтом договору пізніше ніж за 30 днів – у розмірі частини страхового платежу, що відповідає невикористаному періоду страхового захисту за вирахуванням за цей період витрат страхової компанії та здійснених страхових виплат за договором.

Тарифи та умови

Строк дії 6 місяців
Максимальна сума виплати за договором (страхова сума на одного співробітника) 50 000 грн
Річний тариф 3,6%
Вартість страхування (на одного співробітника) 150 грн на місяць
Знижка немає
Територія дії Україна
  1. У разі відсутності чергового платежу страховий захист за договором буде призупинено до моменту відновлення платежів.
  2. Виплата страхового відшкодування за договорами, дію яких призупинено, не здійснюється.
  3. За договором передбачено тимчасові франшизи залежно від захворювання.