Гарантоване повернення квитка на літак

Партнер – ПрАТ «ЄВРОПЕЙСЬКЕ ТУРИСТИЧНЕ СТРАХУВАННЯ»

Придбавши послугу, ви отримуєте відшкодування від страхової компанії в разі скасування подорожі.

Переваги

Оформлення поліса онлайн за 2 хвилини просто під час бронювання квитка на літак.

Повернення авіаквитка з будь-якої причини та за ініціативи пассажира до вильоту.

Виплата компенсації онлайн після отримання інформації щодо статусу рейсу та квитка.

Навіщо вам це?

Навіщо вам це?

У разі зміни планів та скасування подорожі ви отримаєте відшкодування до 100% вартості квитка.

Унікальність послуги в тому, що для отримання виплати вам не потрібно надавати в страхову компанію жодних документів. Компанія самостійно отримує дані щодо змін від перевізника.

Поширенi питання

Що таке послуга «Гарантоване повернення»?

Це додаткова послуга до авіаквитка.

У разі повернення авіаквитка з будь-якої причини до вильоту рейсу ми компенсуємо 100% вартості квитка або суму, що утримала авіакомпанія як штраф за скасування квитка за вирахуванням франшизи* 20%.

* Франшиза – частина збитків від вартості квитка, що не відшкодовується.

Як працює послуга «Гарантоване повернення»?

У разі анулювання/повернення авіаквитка через Архів квитків клієнт отримує 100% вартості квитка за вирахуванням франшизи* 20%.

* Франшиза – частина збитків від вартості квитка, що не відшкодовується.

Скільки коштує підключення послуги «Гарантоване повернення»?

Вартість послуги становить від 5 до 20% вартості квитка й автоматично додається до вартості авіаквитка.

Де можна ознайомитися з умовами послуги «Гарантоване повернення»?

Ознайомитися з умовами послуги можна тут. Після оформлення послуги укладений договір доступний у меню Приват24 «Мої страховки».

Як оформити послугу «Гарантоване повернення»?

Під час купівлі авіаквитка просто поставте галочку біля «Включити гарантоване повернення».

Що таке «страховий випадок»?

Страховим випадком за послугою «Гарантоване повернення» є анулювання/повернення авіаквитка.

Що робити в разі настання страхового випадку?

Вам нічого робити не потрібно. Страхова компанія самостійно відстежує статус квитка.

Виплата відшкодування зараховується на картку після того, як перевізник встановлює відповідний статус рейсу та квитку.

Як розраховується сума виплати?

Страхове відшкодування становить 100% вартості квитка або суму, що утримано авіакомпанією як штраф за скасування квитка за вирахуванням франшизи* 20%.

* Франшиза – частина збитків від вартості квитка, яка не відшкодовується.

Якщо авіакомпанія скасовує рейс і повертає вартість квитка, чи спрацює в цьому разі послуга «Гарантоване повернення»?

Ні. У такому разі послугою «Гарантоване повернення» скористатися неможливо.

Які є обмеження за послугою «Гарантоване повернення»?

  • Послуга «Гарантоване повернення» не надається, якщо рейс скасовано за ініціативою авіакомпанії. У цьому разі авіакомпанія пропонує альтернативний рейс або компенсує 100% вартості квитка.
  • Послуга «Гарантоване повернення» не надається на частину перельоту.

Наприклад:


У квитку передбачено 2 перельоти:

Туди: Odessa – Istanbul – Ankara (кінцевий пункт);

Назад: Ankara – Istanbul – Odessa (кінцевий пункт).

Якщо ви вже частково отримали послуги за квитком, прилетівши в Анкару, то скасувати квиток та одержати гарантоване повернення вже неможливо.