Компенсація вартості рейсу

Партнер – ПрАТ «ЄВРОПЕЙСЬКЕ ТУРИСТИЧНЕ СТРАХУВАННЯ»

Підключивши послугу, ви отримуєте відшкодування від страхової компанії в разі затримки або скасування рейсу.

Переваги

Оформлення поліса онлайн за 2 хвилини (додавання послуги під час бронювання квитка на літак або до будь-якого квитка за 48 годин до вильоту).

Страхування діє будь-де.

Виплата грошей відбувається онлайн після отримання інформації про статус рейсу.

Навіщо вам це

Навіщо вам це

У разі затримки рейсу більше ніж на 2 години ви отримаєте відшкодування від 50% вартості квитка, а в разі його скасування менше ніж за 24 години до вильоту сума виплати становитиме 100% вартості.

Унікальність послуги в тому, що для виплати відшкодування вам не потрібно надавати в страхову компанію жодних документів. Можливо, ви ще будете в аеропорту, коли в страховій уже розглядатимуть ваш випадок. І найважливіше: страхову виплату буде зараховано на вашу картку протягом доби.

Документи

Інформація для ознайомлення перед укладенням договору страхування:

Ознайомитися з інформацією про страховика, інформаційним документом про стандартний страховий продукт та публічною частиною договору страхування можна на сайтах страхових компаній:

  • ПрАТ «ЄТС» (код ЄДРПОУ 34692526). Інформаційний документ про стандартний страховий продукт: PDF файл

Поширенi питання

Де можна подивитися/завантажити оформлений договір страхування?

У Приват24 перейдіть у меню «Сервіси – Страхування – Мої страховки», виберіть необхідний договір і натисніть «Завантажити договір».

Де можна ознайомитися з публічними умовами страхування?

Пропозиції щодо укладення договору страхування за страховим продуктом є на сайтах страхових компаній в розділі «Документи».

Що є об’єктом страхування?

Збитки чи витрати страхувальника внаслідок неможливості здійснення подорожі (поїздки).

Що є страховим випадком?

Втрата грошових коштів та витрати, зокрема й можливі збитки (витрати), внаслідок неможливості здійснення подорожі (поїздки) через настання раптової, ненавмисної і незалежної від страхувальника події, що сталася після укладання договору страхування і менше ніж за 24 години до початку подорожі (поїздки), а саме внаслідок:

  • затримки подорожі (поїздки) на строк від 2 до 7 годин;
  • затримки подорожі (поїздки) на строк понад 7 годин;
  • скасування подорожі (поїздки).

Не є страховим випадком скасування рейсу, якщо авіакомпанія повідомила про це більше ніж за 24 години до встановленого часу вильоту.

Що робити, якщо рейс затримано або скасовано?

Нічого робити не потрібно. Страхова компанія онлайн відстежує ситуацію з кожним застрахованим авіарейсом. Якщо рейс затримується або скасовується, страхова компанія розгляне подію та зарахує страхову компенсацію на картку ПриватБанку.

Якщо авіакомпанія повертає (повністю або частково) вартість квитка, чи працюватиме послуга «Компенсація вартості рейсу»?

Незалежно від компенсації від авіакомпанії ви отримаєте страхове відшкодування за страховим продуктом Компенсація вартості рейсу згідно з умовами договору.

Чи можна підключити послугу «Компенсація вартості рейсу» до чартерних рейсів?

Так, послуга доступна для всіх рейсів.

Як розраховується сума виплати?

Сума відшкодування залежить від вартості квитка на рейс і конкретного випадку:

  • у разі затримки рейсу від 2 до 7 годин ви отримуєте 50% вартості квитка;
  • у разі затримки рейсу більше ніж на 7 годин – 80% вартості квитка.
  • у разі скасування рейсу – 100% вартості квитка.

Якщо авіакомпанія в разі скасування рейсу повертає (повністю або частково) вартість квитка, чи працюватиме послуга «Компенсація вартості рейсу»?

Незалежно від компенсації від авіакомпанії ви отримаєте страхове відшкодування за послугою «Компенсація вартості рейсу» згідно з умовами договору.

Чи можна підключити послугу «Компенсація вартості рейсу» до чартерних рейсів?

Так, послуга доступна для всіх рейсів.

Які є обмеження за послугою «Компенсація вартості рейсу»?

Дуже часто авіакомпанії коригують розклад рейсів, про що зобов’язані повідомити пасажирів згідно з правилами повітряних перевезень пасажирів і багажу.

Якщо авіакомпанія заздалегідь (більше ніж за 24 години до вильоту) повідомляє про зміну рейсу, то страховий захист за договором страхування поширюється на перенесений рейс відповідно до нового розкладу.

Не є страховим випадком скасування рейсу, якщо авіакомпанія повідомила про це раніше ніж за 24 години до встановленого часу вильоту. У такому випадку клієнт отримує 100% вартості квитка або альтернативний квиток на літак від авіакомпанії.

Яка територія дії договору?

Територія дії договору – весь світ.

Дія договору не поширюється:

  • на тимчасово окуповані території України, а також Автономну Республіку Крим;
  • на території, щодо яких на сайті Міністерства закордонних справ www.http://mfa.gov.ua розміщено попередження, а також ті, які визначені страховиком www.eurotravelins.com.ua як зони бойових дій (збройних конфліктів);
  • на території російської федерації, білорусі, Сирії, Ірану, Північної Кореї та М’янми та їх громадян;
  • на території і місцевості, де офіційно оголошено надзвичайний стан або загрозу стихійного лиха.

Який строк дії договору страхування?

Строк дії договору страхування визначається як період з дати купівлі авіаквитка до дати початку подорожі (включно).

Договір страхування припиняє діяти у день прибуття рейсу до місця призначення. У разі скасування рейсу чинність договору припиняється в день виплати страховою компанією страхового відшкодування відповідно до умов договору страхування.

Договір страхування укладається на строк не більше ніж за 180 календарних днів до дати початку подорожі.

Як здійснюється страхова виплата?

Страхова виплата здійснюється в таких розмірах:

  • у разі затримки подорожі (поїздки) на строк від 2 до 7 годин – 50% від страхової суми;
  • у разі затримки подорожі (поїздки) на строк понад 7 годин – 80% від страхової суми;
  • у разі скасування подорожі (поїздки) – 100% страхової суми.

Якщо зазначена в полісі страхова сума перевищує фактичну вартість застрахованої подорожі, до розрахунку страхового відшкодування береться фактична вартість застрахованої подорожі. Страхова сума, надлишково оплачена страхувальником, поверненню не підлягає.

Які винятки зі страхових випадків?

Винятки із страхових випадків та підстави для відмови у здійсненні страхових виплат за страховим продуктом «Компенсація вартості рейсу» наведено в пропозиції страхової компанії та відповідному інформаційному документі про стандартний страховий продукт, з якими можна ознайомитися на сайті страхової компанії за посиланням в розділі «Документи».

Як швидко я отримаю виплату?

Зарахування суми компенсації у разі настання випадку відбувається онлайн протягом доби після отримання інформації про статус рейсу в системі бронювання.