Ви отримали від ПриватБанку наступне повідомлення:

Платiж (id платежу) вiд (дата оплати) на суму (сума) грн забраковано й повернуто на ваш рахунок. Отримайте його в будь-якому відділенні ПриватБанку.

Ось деякі питання, які можуть у вас виникнути, та відповіді на них:

Чому я отримав(-ла) це SMS?

Ви здійснили банківський переказ у ПриватБанку, але сума платежу була повернута банком одержувача.

Чому платіж може бути забракованим?

Банк одержувача може повернути платіж, якщо Ви зазначили некоректні реквізити: номер картки або рахунку, П. І. Б. одержувача.

Як і де я можу одержати мої гроші?

Зверніться до будь-якого відділення і просто повідомте співробітникові банку дату, суму та призначення Вашого платежу. Також рекомендуємо зберегти це SMS і показати його співробітнику відділення.

Як я можу дізнатися про адресу найближчого відділення?

Адреси всіх відділень Ви можете подивитися тут.

Чи можу я запобігти подібній ситуації в майбутньому?

Якщо цей платіж не разовий (наприклад, комунальний), то Ви можете зробити його регулярним. Тоді реквізити не потрібно перевіряти під час кожного платежу, і можливість помилки під час набору платежу зведено до нуля.