Тарифи за операціями з Інтернет-карткою

Тарифи

Назва тарифу Тариф
Вартість оформлення не тарифікується
Плата за користування карткою не тарифікується
Комісія за 1 транзакцію не тарифікується
Комісія за конвертацію валюти в разі здійснення операцій за кордоном
Детальніше
не тарифікується
Оплата карткою на рахунок юридичної особи в ПриватБанку (платіж по Україні) Детальніше – на сторінці переказів
Комунальні та інші платежі
Оплата карткою на рахунок юридичної особи в іншому українському банку (платіж по Україні) Детальніше – на сторінці переказів
Переказ на картку будь-якого банку України
На картку Mastercard закордонного банку
На картку Visa закордонного банку
Переказ на картку / рахунок у ПриватБанку Детальніше - на сторінці переказів
Поповнення мобільного Детальніше – на сторінці «Поповнення мобільного»
Поповнення з депозитних вкладів Детальніше – на сторінці депозитів
Зарахування SWIFT-переказів Детальніше – на сторінці SWIFT-переказів
Зарахування грошових переказів Детальніше – на сторінці грошових переказів
Оплата карткою в торгових точках та інтернет-магазинах не тарифікується
SMS-банкінг не тарифікується
Інформування за всіма фінансовими операціями на рахунку незалежно від суми каналами: Приват24, Viber, Telegram, e-mail Не тарифікується
«Всі SMS» (повідомлення в каналі SMS про всі фінансові операції незалежно від суми: зняття готівки, надходження коштів, безготівкові розрахунки тощо) 39 грн/міс.
Надання довідки/виписки за Інтернет-карткою у відділенні банку за будь-який період 100 грн
Самостійне отримання виписки в Приват24 не тарифікується
Поповнення готівкою інтернет-картки чи віртуального рахунку у терміналі самообслуговування та касі
  • не тарифікується - поповнення власником картки;
  • 0.5% від суми (мінімум 5 грн) - поповнення картки третьою особою;
  • 0.2% від суми (мінімум 2 грн) - поповнення картки третьою особою клієнтом - власником будь-якої картки ПриватБанку (акційний тариф).
Тарифи за несанкціонований овердрафт
Відсоткова ставка за несанкціонований овердрафт (заборгованість по картковому рахунку, за яким овердрафт не передбачений) 3,4% на місяць від суми несанкціонованого овердрафту
Обов'язковий щомісячний платіж 100% від заборгованості по несанкціонованому овердрафту
Відсоткова ставка в разі непогашення несанкціонованого овердрафту до останнього числа місяця, наступного за місяцем, у якому виник несанкціонований овердрафт (у відповідності до частини 2 статті 625 Цивільного кодексу України) 6,8% на місяць від суми несанкціонованого овердрафту
Комісія за розрахункове обслуговування неактивних рахунків, за якими 12 місяців поспіль не було операцій (відсутні всі активні рахунки) 20 грн щомісяця, але не більше від залишків коштів на рахунку
Показати всi

Попередження

Чи може банк вимагати від клієнта придбання продуктів, які не входять в пакет банківських послуг?

Банку заборонено вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг банку або спорідненої чи пов’язаної з ним особи як обов’язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).

Чи має право клієнт відмовитися від договору?

Так. Клієнт має право протягом 14 календарних днів з дня укладення Договору відмовитися від нього без пояснення причин, у тому числі у разі отримання грошових коштів, із дотриманням таких вимог:

  • Повідомити Банк про намір відмовитися від Договору в письмовій формі (у паперовому або електронному вигляді з накладенням електронних підписів, електронних цифрових підписів, інших аналогів власноручних підписів (печаток) сторін у порядку, визначеному законодавством) до закінчення 14-денного строку з дня його укладення.
  • Якщо Клієнт подає повідомлення не особисто, його має бути завірено нотаріально або подано й підписано представником за наявності довіреності на вчинення таких дій.
  • Протягом 7 календарних днів із дати подання письмового повідомлення про відмову від договору Клієнт зобов‘язаний повернути Банку грошові кошти, одержані згідно з Договором, та сплатити проценти за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за ставкою, встановленою Договором.

Як відмовитися від отримання рекламних матеріалів через дистанційні канали комунікацій?

Відмовитися від отримання рекламних комунікації можна за телефоном 3700 або через чат «Допомога Онлайн».

Які умови дострокового розірвання договору?

На підставі ст. 1056 Цивільного кодексу України Банк має право в будь-який час відмовитися від надання Клієнту передбаченого Договором кредиту частково або в повному обсязі за наявності обставин, які явно свідчать про те, що наданий Клієнтові кредит своєчасно не буде повернено. Сторони узгодили, що визнання обставини як такої, яка явно свідчить про те, що кредит своєчасно не буде повернено, здійснюється Банком одноосібно, на власний розсуд та узгодження з Клієнтом не потребує. При цьому Банк має право заблокувати видаткові операції за карткою, які здійснюються з кредитних коштів, в будь-який час після встановлення Банком зазначеної обставини. Про таке блокування Банк повідомляє Клієнта через SMS та/або повідомлення у месенджерах.

Чи має банк право вносити зміни в договір?

Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.

Чи може клієнт отримати довідку після припинення дії договору про виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором?

Так. Клієнт має право після припинення дії договору про надання банківської послуги, зокрема у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору звернутися до банку із запитом на отримання довідки, що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором, включно з інформацією (довідкою) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань клієнта за договором у повному обсязі, яку банк надає у формі паперового або електронного документа (на вибір клієнта) протягом 5 робочих днів із дня отримання банком такого запиту.

Клієнт може самостійно замовити електронний документ (довідку) в Приват24. Для цього потрібно перейти в меню «Сервіси – Послуги – Довідки – Стандартні довідки» та вибрати необхідну довідку з переліку: «Довідка про закриття картки/рахунку», «Довідка про кредити», «Довідка про наявність/відсутність заборгованості в банку».

Клієнт може звернутися до відділення банку для отримання довідки на паперовому носії згідно з чинними тарифами банку.