Термінал самообслуговування

Унікальний спосіб збільшити кількість і лояльність клієнтів, а також оптимізувати бізнес.

Переваги стандартного термінала самообслуговування

Підвищення лояльності клієнтів

Завдяки терміналу самообслуговування ваші клієнти зможуть отримувати додаткові послуги.

Збільшення кількості покупців

Людині потрібно покласти готівку на рахунок і купити продукти на вечерю. Звісно ж, вона піде туди, де можна зробити обидві ці справи.

Довіра клієнтів

ПриватБанк – великий упізнаваний бренд, що понад 20 років має успіх та заслужив довіру українців.

Підвищення впізнаваності

Ваш магазин буде орієнтиром для пошуку зручного пристрою для більш ніж 22 мільйонів клієнтів ПриватБанку.

Додаткові переваги спеціалізованого термінала самообслуговування

Задоволені клієнти

Платникам не треба заповнювати реквізити й зберігати квитанції, адже шаблон потрібного платежу буде в терміналі.

Скорочення часу реалізації угоди

Оплата ваших товарів/послуг на місці. Гроші надходять на ваш рахунок одразу після оплати.

Електронний архів квитанцій

Усі квитанції надходять вам в електронному вигляді.

Ваш логотип на головному екрані

Довіра клієнтів до компанії підвищується, якщо на терміналах ПриватБанку є її логотип.

Збільшення клієнтопотоку

Користувачі терміналів можуть стати вашими клієнтами, коли прийдуть здійснювати потрібні їм банківські операції через термінал самообслуговування.

Зручно для працівників

Ви й ваші колеги зможете здійснювати особисті банківські операції, не виходячи з офісу та не витрачаючи марно часу.

Доступні операції

Доступні операції
  • Поповнювати всі види платіжних карток усіх українських банків.
  • Поповнювати депозити й погашати кредити ПриватБанку.
  • Вносити виручку на рахунки юридичних осіб і приватних підприємців.
  • Обмінювати іноземну валюту на гривню.
  • Надсилати грошові перекази (з картки на картку, PrivatMoney, Western Union тощо).
  • Оплачувати комунальні послуги (опалення, електроенергію тощо).
  • Оплачувати Інтернет.
  • Купувати автобусні та залізничні квитки.
  • Поповнювати мобільний.
  • Оплачувати послуги МВС, судів, ВВІР.
  • Сплачувати штрафи за порушення ПДР.
  • Оплачувати послуги косметичних (Oriflame, AVON тощо), страхових і туристичних компаній.
  • Робити благодійні внески.

Розміщення пристроїв на карті

Розміщення пристроїв на карті

Довідник терміналів самообслуговування, що вже працюють.

Тарифи та комісії

Тип тарифу Вартість на місяць
Стартовий (базовий) тариф, крім Києва, Дніпра, Львова, Одеси, Харкова та областей 5 500 грн
Стартовий (базовий) тариф для Дніпра, Львова, Одеси, Харкова та областей 6 000 грн
Стартовий (базовий) тариф для Києва та області 7 000 грн

Тариф на платежі окремий і сплачується згідно з договором на приймання платежів – з платника або отримувача.

Поширенi питання

Які габарити й енергоспоживання термінала самообслуговування?

  • Висота, ширина, глибина: 1 650/650/390 см.
  • Вага: 190 кг.
  • Електроживлення: 220 V, вбудоване джерело безперебійного живлення.
  • Споживана потужність: 0,1–0,12 кВт/год.

Скільки клієнтів на місяць здійснюють операції через термінал самообслуговування?

Один термінал самообслуговування обслуговує приблизно 3 200 клієнтів на місяць.

Що робити після подання заявки на встановлення термінала?

Чекайте на результат опрацювання заявки протягом 10 днів. Їх опрацьовують у ручному режимі, тому ви обов’язково отримаєте відповідь.

Куди звертатися, якщо виникнуть запитання або проблеми в роботі термінала?

На гарячу лінію 3700 (безкоштовно з мобільного).

Чи можна здавати виручку через термінал самообслуговування?

Так, будь-яка юридична особа може здати виручку через термінал самообслуговування.

Яка швидкість проведення платежів?

Проведення платежів відбувається в режимі онлайн.