Отримайте компенсацію вартості сільгосптехніки та обладнання вітчизняного виробництва!

Отримайте компенсацію вартості сільгосптехніки та обладнання вітчизняного виробництва!

Постановами КМУ № 130 та №86 затверджено програму компенсації 25%.

У програмі беруть участь тільки банки, які підписали з Мінагрополітики меморандум про загальні принципи співпраці. Пакет документів на компенсацію необхідно подавати в той банк, через який було здійснено оплату.

Ваша компанія є сільгоспвиробником і планується купівля сільгосптехніки або обладнання?

Ми допоможемо скоротити витрати на придбання. Ознайомтеся з переліком сільгосптехніки українського виробництва, за яку можливо отримати компенсацію 25%.

Важливо! Придбання техніки або обладнання необхідно здійснити у виробника, що є акредитованим учасником програми, й оплатити покупку через уповноважений банк, у т. ч. ПриватБанк. Повний перелік умов для виплати компенсації наведено в Постанові.

Як працює державна програма компенсації вартості техніки?


  1. Ви оплачуєте техніку власними коштами, коштами кредиту «АгроКУБ» або кредитної лінії.
  2. Подаєте в ПриватБанк заявку й документи, що підтверджують придбання техніки та обладнання.
  3. ПриватБанк надає Мінекономіки інформацію про суму коштів, що підлягають частковій компенсації.
  4. ПриватБанк отримує від Мінекономіки кошти, призначені для компенсації.
  5. ПриватБанк зараховує компенсацію на Ваш рахунок.

Пакет документів*, необхідний для отримання компенсації:

Пакет документів*, необхідний для отримання компенсації:
  1. Заявка на отримання 25% компенсації вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва.
  2. Платіжне доручення щодо закупівлі техніки**.
  3. Акт приймання-передачі техніки та обладнання* (на ксерокопії повинна бути помітна «мокра» печатка постачальника і покупця техніки).
  4. Свідоцтво про державну реєстрацію техніки*** (якщо техніка підлягає обов’язковій державній реєстрації).
  5. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань з інформацією, що підприємство не перебуває на стадії ліквідації, щодо нього не порушено справу про банкрутство, його не визнано банкрутом (візується юридичною особою/приватним підприємцем). Витяг має бути сформований клієнтом не раніше ніж за 10 днів на момент подачі заяви до ПриватБанку.
  6. Довідка (приклад) або Витяг, про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733. Довідка повинна бути дійсна на дату подачі заяви до ПриватБанку.
  7. Згода щодо надання державним банком Мінагрополітики інформації про відповідного сільгосптоваровиробника, яка становить банківську таємницю або містить персональні дані (за формою, встановленою уповноваженим банком).

* Пакет документів приймається до 05.12.2020 включно.

** Днем придбання техніки та обладнання вважається дата акту приймання-передачі техніки та обладнання (п. 7 заявки).

*** Копії подаються до банків разом із оригіналами (копії засвідчуються підписом уповноваженої особи сільгосптоваровиробника) та уповноваженим співробітником банку, проставляючи на кожній сторінці відмітку: “Прийняв - ПІБ, дата, підпис, печатка/штамп".

Вам бракує коштів для купівлі?

Вам бракує коштів для купівлі?

Скористайтеся кредитом «АгроКУБ», кредитною лінією до 5 років або поновлювальною кредитною лінією з можливістю багатократно вибирати й погашати позикові кошти протягом строку дії кредитного договору в межах встановленого ліміту фінансування.

Ви вже придбали техніку та обладнання?

Якщо платіж за сільгосптехніку вітчизняного виробництва із затвердженого списку було проведено через ПриватБанк, ми допоможемо отримати компенсацію. Подайте заявку на зустріч на цій сторінці, і наш менеджер розповість докладніше.