Зменшення витрат організації для лікування співробітників
Скорочення витрат щодо соціального захисту співробітників
Поліпшення системи соціального захисту колективу
Додаткова мотивація цінних співробітників

Зменшення витрат організації для лікування співробітників
Скорочення витрат щодо соціального захисту співробітників
Поліпшення системи соціального захисту колективу
Додаткова мотивація цінних співробітників

Тарифи та умови страхування

Строк дії 12 міс.
Максимальна сума виплати за договором (страхова сума на одного співробітника) 50 000/125 000 грн/250 000 грн
Тариф 0,48%
Вартість страхування (на одного співробітника) 20/50/100 грн/мiс.
Знижка надається підприємствам із Зарплатним проєктом на понад 100 карток 25%
Територія дії увесь світ
  1. Договір набуває чинності через 7 календарних днів з моменту надходження коштів (страхового платежу) на рахунок страхової компанії.
  2. У разі відсутності чергового платежу страховий захист за договором буде призупинено до моменту відновлення платежів.
  3. Виплата страхового відшкодування за договорами, дію яких призупинено, не здійснюється.

Бажаєте оформити просто зараз?

Зайдіть у «Приват24 для бізнесу» до меню «Послуги» → «Страхування» та виберіть «Страхування колективу».

Зайдіть у «Приват24 для бізнесу» до меню «Послуги» → «Страхування» та виберіть «Страхування колективу».

Виберіть підприємство, Зарплатний проєкт і суму, на яку ви хотіли б застрахувати співробітників, і натисніть «Вибрати». Після цього у вікні, що відкриється, виберіть співробітників, яких хочете застрахувати. Страхові суму та платіж зазначено за одного співробітника.

Виберіть підприємство, Зарплатний проєкт і суму, на яку ви хотіли б застрахувати співробітників, і натисніть «Вибрати». Після цього у вікні, що відкриється, виберіть співробітників, яких хочете застрахувати. Страхові суму та платіж зазначено за одного співробітника.

Виберіть рахунок для щомісячної оплати, дату початку дії договору та натисніть «Застрахувати вибраних співробітників».

Виберіть рахунок для щомісячної оплати, дату початку дії договору та натисніть «Застрахувати вибраних співробітників».

Підтвердьте згоду на оформлення за допомогою пароля із SMS, що надійшло на ваш телефон.

Підтвердьте згоду на оформлення за допомогою пароля із SMS, що надійшло на ваш телефон.

Роздрукуйте оформлений договір у меню «Страховки» → «Договір» → «Роздрукувати».

Роздрукуйте оформлений договір у меню «Страховки» → «Договір» → «Роздрукувати».

Роздрукуйте пам’ятку застрахованим особам у меню «Страховки» → «Договір» → «Налаштування» → «Пам’ятка».

Роздрукуйте пам’ятку застрахованим особам у меню «Страховки» → «Договір» → «Налаштування» → «Пам’ятка».

Бажаєте оформити просто зараз?

  1. Зайдіть у «Приват24 для бізнесу» до меню «Послуги» → «Страхування» та виберіть «Страхування колективу».
  2. Виберіть підприємство, Зарплатний проєкт і суму, на яку ви хотіли б застрахувати співробітників, і натисніть «Вибрати». Після цього у вікні, що відкриється, виберіть співробітників, яких хочете застрахувати. Страхові суму та платіж зазначено за одного співробітника.
  3. Виберіть рахунок для щомісячної оплати, дату початку дії договору та натисніть «Застрахувати вибраних співробітників».
  4. Підтвердьте згоду на оформлення за допомогою пароля із SMS, що надійшло на ваш телефон.
  5. Роздрукуйте оформлений договір у меню «Страховки» → «Договір» → «Роздрукувати».
  6. Роздрукуйте пам’ятку застрахованим особам у меню «Страховки» → «Договір» → «Налаштування» → «Пам’ятка».
Зайдіть у «Приват24 для бізнесу» до меню «Послуги» → «Страхування» та виберіть «Страхування колективу». Виберіть підприємство, Зарплатний проєкт і суму, на яку ви хотіли б застрахувати співробітників, і натисніть «Вибрати». Після цього у вікні, що відкриється, виберіть співробітників, яких хочете застрахувати. Страхові суму та платіж зазначено за одного співробітника. Виберіть рахунок для щомісячної оплати, дату початку дії договору та натисніть «Застрахувати вибраних співробітників». Підтвердьте згоду на оформлення за допомогою пароля із SMS, що надійшло на ваш телефон. Роздрукуйте оформлений договір у меню «Страховки» → «Договір» → «Роздрукувати». Роздрукуйте пам’ятку застрахованим особам у меню «Страховки» → «Договір» → «Налаштування» → «Пам’ятка».

Що робити в разі страхового випадку?

Що робити в разі страхового випадку?
  1. Звернутися до медичного закладу для отримання довідки протягом 48 годин з моменту настання страхової події.
  2. Протягом 30 робочих днів із моменту настання страхової події звернутися в будь-яке відділення ПриватБанку та надати довідку з медичного закладу.
  3. Отримати детальнішу інформацію про необхідні дії в разі настання страхового випадку та перелік необхідних документів можна за телефоном 3700 (цілодобово).
  4. Страхове відшкодування виплачується клієнту на будь-яку картку ПриватБанку протягом одного робочого дня з моменту отримання медичної довідки.
  5. У разі загибелі застрахованої особи відшкодування отримують її прямі спадкоємці.
  6. Застрахований співробітник може в Приват24 самостійно роздрукувати договір або подати заявку щодо страхової події в меню «Мої рахунки» → «Страховки», додавши відскановану копію медичної довідки.

Поширені питання

Що мається на увазі під нещасним випадком?

Це випадкова раптова короткострокова подія, що сталася мимоволі клієнта (застрахованої особи), і призвела до отримання травм, ушкоджень або смерті.

Навіщо підприємству страхувати своїх співробітників від нещасних випадків?

Переваги продукту для клієнта (підприємства):

  • розширення соціального пакета, що надається співробітникам;
  • зменшення затрат на матеріальну допомогу для реабілітації співробітників;
  • скорочення затрат робочого часу керівництва та бухгалтерії на розгляд цих запитань;
  • мотивація цінних співробітників, які приносять прибуток компанії.

Що є страховим випадком?

  • Фізичні ушкодження, травми чи погіршення здоров’я застрахованої особи в результаті нещасного випадку;
  • смерть (загибель) застрахованої особи в результаті нещасного випадку.

Що таке страхова сума (покриття), страховий платіж, як вони визначаються?

Страхова сума (покриття) – грошова сума, у межах якої страховик зобов’язаний здійснити виплату у разі настання страхового випадку. Страхова сума встановлюється за згодою сторін під час укладання договору. Страховий платіж – це плата за страхування, що страхувальник вносить у термін, зазначений у договорі страхування. Розмір страхового внеску визначається на підставі страхового тарифу та страхової суми.

Які вимоги до медичної довідки?

Документ, що підтверджує факт настання страхової події, повинен вміщувати:

  • інформацію про постраждалого (ПІБ, вік, адреса проживання тощо);
  • дату звернення за медичною допомогою та термін лікування;
  • точний діагноз;
  • печатку/штамп медичної установи та підпис відповідальної особи.

Як розраховується розмір страхової виплати?

Розмір страхової виплати розраховується в процентах від страхової суми за Таблицею страхових виплат (від 1 до 100% – залежно від отриманої травми).
Декілька прикладів:

  • перелом пальця – 5% (1 250 грн);
  • перелом плеча – 15% (3 750 грн);
  • велика гематома – 3% (750 грн).

Чи є захворювання нещасними випадками?

Захворювання, а також їх наслідки не є нещасними випадками.

Що робити у разі настання страхової події?

1. Протягом перших 48 годин після травмування зверніться до медичного закладу.

2. Протягом 30 календарних днів повідомте про подію на номер 3700

3. Протягом 30 робочих днів після настання страхової події подайте заявку через Приват24 або зверніться до будь-якого відділення ПриватБанку й надайте (додайте до заявки) документ, що підтверджує факт настання страхового випадку.

Примітка! У разі смерті застрахованої особи вигодонабувач (спадкоємець) має не пізніше ніж протягом 6 місяців із дня настання події повідомити страховика про настання страхового випадку.

Хто партнер ПриватБанку за страхуванням від нещасного випадку «Страхування колективу»?

Страхові компанії:

  • «МЕТЛАЙФ» – ліцензія серії АЕ № 284405 від 13.03.2014;
  • «УНІВЕРСАЛЬНА» – ліцензія серії АГ № 569723 від 23.03.2011;
  • «ВУСО» – ліцензія серії АЕ № 293946 від 25.12.2007;
  • «КНЯЖА ВІЄННА ІНШУРАНС ГРУП» – ліцензія серії АВ № 483130 від 01.10.2009.

Де можна ознайомитися із шаблоном договору страхування від нещасного випадку «Страхування колективу»?

  • Ознайомитися із шаблоном договору СК «МЕТЛАЙФ» можна за посиланням
  • Ознайомитися із шаблоном договору СК «УНІВЕРСАЛЬНА» можна за посиланням
  • Ознайомитися із шаблоном договору СК «ВУСО» можна за посиланням
  • Ознайомитися із шаблоном договору СК «КНЯЖА ВІЄННА ІНШУРАНС ГРУП» можна за посиланням

Де можна переглянути Публічну частину договору?

Тарифи та умови

Строк дії 6 місяців
Максимальна сума виплати за договором (страхова сума на одного співробітника) 50 000 грн
Річний тариф 3,6%
Вартість страхування (на одного співробітника) 150 грн на місяць
Знижка немає
Територія дії Україна
  1. У разі відсутності чергового платежу страховий захист за договором буде призупинено до моменту відновлення платежів.
  2. Виплата страхового відшкодування за договорами, дію яких призупинено, не здійснюється.
  3. За договором передбачено тимчасові франшизи залежно від захворювання.

Що робити в разі страхового випадку?

Звернутися до медичного закладу для фіксації страхової події та отримання медичного документа.

Звернутися до медичного закладу для фіксації страхової події та отримання медичного документа.

Протягом двох робочих днів із моменту отримання медичного документа (закінчення лікування) подати заявку про подію через Приват24, сайт pb.ua, будь-яке відділення ПриватБанку або зателефонувавши на 3700 (цілодобово) та надати документ, що підтверджує факт страхової події.

Протягом двох робочих днів із моменту отримання медичного документа (закінчення лікування) подати заявку про подію через Приват24, сайт pb.ua, будь-яке відділення ПриватБанку або зателефонувавши на 3700 (цілодобово) та надати документ, що підтверджує факт страхової події.

Отримати детальнішу інформацію про необхідні дії в разі настання страхового випадку та перелік необхідних документів можна за телефоном 3700 (цілодобово).

Отримати детальнішу інформацію про необхідні дії в разі настання страхового випадку та перелік необхідних документів можна за телефоном 3700 (цілодобово).

Страхове відшкодування виплачується клієнту на будь-яку картку ПриватБанку протягом одного робочого дня з моменту отримання всіх необхідних документів.

Страхове відшкодування виплачується клієнту на будь-яку картку ПриватБанку протягом одного робочого дня з моменту отримання всіх необхідних документів.

У разі смерті застрахованої особи відшкодування отримують її прямі спадкоємці.

У разі смерті застрахованої особи відшкодування отримують її прямі спадкоємці.

Застрахований співробітник може в Приват24 самостійно роздрукувати договір або подати заявку щодо страхової події в меню «Мої рахунки» → «Страховки», додавши відскановану копію медичної довідки.

Застрахований співробітник може в Приват24 самостійно роздрукувати договір або подати заявку щодо страхової події в меню «Мої рахунки» → «Страховки», додавши відскановану копію медичної довідки.

Що робити в разі страхового випадку?

  1. Звернутися до медичного закладу для фіксації страхової події та отримання медичного документа.
  2. Протягом двох робочих днів із моменту отримання медичного документа (закінчення лікування) подати заявку про подію через Приват24, сайт pb.ua, будь-яке відділення ПриватБанку або зателефонувавши на 3700 (цілодобово) та надати документ, що підтверджує факт страхової події.
  3. Отримати детальнішу інформацію про необхідні дії в разі настання страхового випадку та перелік необхідних документів можна за телефоном 3700 (цілодобово).
  4. Страхове відшкодування виплачується клієнту на будь-яку картку ПриватБанку протягом одного робочого дня з моменту отримання всіх необхідних документів.
  5. У разі смерті застрахованої особи відшкодування отримують її прямі спадкоємці.
  6. Застрахований співробітник може в Приват24 самостійно роздрукувати договір або подати заявку щодо страхової події в меню «Мої рахунки» → «Страховки», додавши відскановану копію медичної довідки.
Звернутися до медичного закладу для фіксації страхової події та отримання медичного документа. Протягом двох робочих днів із моменту отримання медичного документа (закінчення лікування) подати заявку про подію через Приват24, сайт pb.ua, будь-яке відділення ПриватБанку або зателефонувавши на 3700 (цілодобово) та надати документ, що підтверджує факт страхової події. Отримати детальнішу інформацію про необхідні дії в разі настання страхового випадку та перелік необхідних документів можна за телефоном 3700 (цілодобово). Страхове відшкодування виплачується клієнту на будь-яку картку ПриватБанку протягом одного робочого дня з моменту отримання всіх необхідних документів. У разі смерті застрахованої особи відшкодування отримують її прямі спадкоємці. Застрахований співробітник може в Приват24 самостійно роздрукувати договір або подати заявку щодо страхової події в меню «Мої рахунки» → «Страховки», додавши відскановану копію медичної довідки.

Що робити в разі страхового випадку?

Що робити в разі страхового випадку?
  • Звернутися до медичного закладу для фіксації страхової події та отримання медичного документа.
  • Протягом двох робочих днів із моменту отримання медичного документа (закінчення лікування) подати заявку про подію через Приват24, сайт pb.ua, будь-яке відділення ПриватБанку або зателефонувавши на 3700 (цілодобово) та надати документ, що підтверджує факт страхової події.
  • Отримати детальнішу інформацію про необхідні дії в разі настання страхового випадку та перелік необхідних документів можна за телефоном 3700 (цілодобово).
  • Страхове відшкодування виплачується клієнту на будь-яку картку ПриватБанку протягом одного робочого дня з моменту отримання всіх необхідних документів.
  • У разі смерті застрахованої особи відшкодування отримують її прямі спадкоємці.
  • Застрахований співробітник може в Приват24 самостійно роздрукувати договір або подати заявку щодо страхової події в меню «Мої рахунки» → «Страховки», додавши відскановану копію медичної довідки.

Поширенi питання

Хто є партнерами ПриватБанку за продуктом «Страхування здоров’я»?

  • Страхова компанія Uniqa – ліцензія серії АЕ № 293970 від 07.08.2014.
  • Страхова компанія «Універсальна» – ліцензія серії АГ № 569717 від 23.03.2011.
  • Страхова компанія «АРКС ЛАЙФ» – ліцензія серії АЕ № 284381 від 11.02.2014.

Від чого договір не захищає?

  • Хвороби, що виникли внаслідок вживання алкоголю, наркотичних і психотропних препаратів.
  • Спадкові хвороби та вроджені вади.
  • Косметичні або косметологічні послуги, естетичні оперативні втручання, операції зі зміни статі, ожиріння.
  • Ускладнення або штучне переривання вагітності, безпліддя тощо.
  • Хвороби шкіри та підшкірної клітковини.
  • Доброякісні новоутворення шкіри.
  • Найбільш масові та епідеміологічні захворювання (ГРВІ, грип тощо).
  • Якщо діагноз з інфекційних, паразитарних та вірусних захворювань встановлено протягом першого місяця дії договору (відновлення дії після відсутності платежу впродовж трьох місяців підряд).
  • Якщо діагноз щодо новоутворень та хвороб ендокринної системи, хвороб крові та кровотворних органів, хвороб нервової системи та органів чуття, системи кровообігу, органів дихання, органів травлення, сечостатевої системи, хвороб шкіри та підшкірної клітковини, хвороб кістково-м’язової системи та сполучної тканини встановлено протягом перших трьох місяців дії договору.
  • Якщо діагноз гепатиту типу А або Е встановлено протягом першого місяця дії договору, а для типів С і В – протягом перших 6 місяців.

Де я можу ознайомитися з умовами договору страхування?

Ознайомитися з шаблоном договору СК Uniqa можна за посиланням.

Які ризики покриває договір «Страхування здоров’я»?

  • Настання в застрахованої особи захворювання, передбаченого умовами договору страхування.
  • Смерть застрахованої особи внаслідок захворювання, передбаченого умовами договору страхування.

Де можна подивитися таблицю страхових виплат?

Ознайомитися з таблицею можна за посиланням.

Що таке «страхова сума (покриття)»?

Страхова сума (покриття) – грошова сума, у межах якої страховик зобов’язаний здійснити виплату в разі настання страхового випадку. Страхова сума встановлюється за згодою сторін під час укладання договору.

Що таке «страховий платіж» і як він визначається?

Страховий платіж – це плата за страхування, яку страхувальник вносить у строки, зазначені в договорі страхування. Розмір страхового внеску визначається на підставі страхового тарифу та страхової суми.

Що потрібно зробити для отримання страхової виплати?

  1. Заявити про настання страхової події на номер 3700 (цілодобово).
  2. Звернутися до компетентних органів для фіксації страхової події та отримання медичного документа.
  3. Протягом двох робочих днів з моменту отримання медичного документа (закінчення лікування) подати заявку про подію через Приват24 чи сайт pb.ua або звернутися в будь-яке відділення ПриватБанку та надати документ, що підтверджує факт настання страхового випадку.

Примітка

У разі смерті застрахованої особи вигодонабувач (спадкоємець) повинен у строк не пізніше 6 місяців із дня настання події звернутися до страховика із заявою про страхову виплату та надати документи, що підтверджують факт настання страхового випадку.

Отримати детальну інформацію про необхідні дії в разі настання страхового випадку можна, зателефонувавши на номер 3700 (цілодобово).

Страхове відшкодування виплачується співробітнику на будь-яку картку ПриватБанку протягом 1 робочого дня з моменту отримання необхідних документів.

У разі смерті застрахованої особи відшкодування отримують його прямі спадкоємці.

Застрахований співробітник може в Приват24 самостійно роздрукувати договір або подати заявку щодо страхової події через меню «Мої рахунки» → «Страховки», прикріпивши відскановану копію медичної довідки, не відвідуючи відділення.

Що вважається датою настання страхової події?

  • У разі захворювання датою настання страхової події вважається дата, коли це захворювання було виявлено вперше в період дії договору.
  • У разі ризику «Смерть застрахованої особи внаслідок захворювання» під датою настання страхової події слід розуміти дату смерті, що настала внаслідок захворювання, яке вимагало амбулаторного (амбулаторно-стаціонарного) або стаціонарного лікування, за умови, що це захворювання сталося (було виявлено) під час дії цієї угоди.

Які документи необхідно надати в разі настання страхової події?

Страхова подія «Виявлення захворювання»

Документ, що містить інформацію про захворювання та про те, коли вперше було діагностовано це захворювання (витяг з картки амбулаторного/стаціонарного хворого (форма 027/о), лікарняний листок тощо).

Страхова подія «Смерть застрахованої особи в результаті захворювання»

Заявник (родич, який приніс документи) надає:

  1. копію свідоцтва про смерть;
  2. копію лікарського свідоцтва про смерть (довідка про причину смерті);
  3. документ, що містить інформацію про те, коли вперше було діагностовано захворювання, що призвело до смерті (витяг з історії хвороби тощо)

Чи покриває договір «Страхування здоров’я» захворювання на коронавірус?

Звертаємо увагу, що договір страхування здоров’я покриває понад 140 захворювань. Хоча сама коронавірусна інфекція (COVID-19) не входить до цього переліку, але при цьому страхування захистить вас від фінансових витрат у разі широкого діапазону ускладнень, викликаних COVID-19:

  • бронхопневмонія – 6%;
  • емфізема – 8%;
  • пневмонія (за умови ушпиталення) – 10%;
  • плеврит – 10%;
  • пневмоторакс – 10%;
  • гемоторакс – 10%;
  • бронхоектатична хвороба у фазі загострення – 15%;
  • абсцес легень і середостіння – 15%;
  • бронхіальна астма (вперше виявлена) – 10%.

Приклад:

Договір страхування здоров’я укладений на суму 100 000 грн. Виплата за діагнозом «пневмонія» становить 10 000 грн.

Укладайте договір страхування здоров’я та будьте здорові!

Тарифи та умови

Строк дії 6 місяців
Максимальна сума виплати за договором (страхова сума на одного співробітника) 50 000 грн
Річний тариф 3,6%
Вартість страхування (на одного співробітника) 150 грн на місяць
Знижка немає
Територія дії Україна
  1. У разі відсутності чергового платежу страховий захист за договором буде призупинено до моменту відновлення платежів.
  2. Виплата страхового відшкодування за договорами, дію яких призупинено, не здійснюється.
  3. За договором передбачено тимчасові франшизи залежно від захворювання.