ПриватБанк продовжує оновлення найпопулярнішого в країні мобільного банку Приват24. Відтепер на головному екрані Приват24 клієнти мають швидкий доступ до реквізитів картки та номера рахунку IBAN, а баланс картки відображається у більш зручному форматі - щоб не заплутатися де кредитні, а де власні кошти - як на відео.

 

Налаштування карток в Приват24 тепер доступні в один дотик, а оновлена історія транзакцій дозволяє ще зручніше відстежувати рух коштів та перевіряти електронні виписки. Кредитні сервіси банку разом з програмою лояльності «Привіт» та накопиченнями у сервісі «Конверти» тепер зручно розташовані внизу екрана. 

 

Оновлений Приват24 має й декілька важливих змін інклюзивних можливостей щоб зробити цифрові послуги банку доступними для всіх клієнтів:

 

  • підтримка VoiceOver/TalkBack щоб озвучити весь текст на екрані, включаючи кнопки та посилання для незрячих людей та людей з порушеннями зору,
  • контрастний режим і масштабування шрифтів - зручно для людей з порушеннями зору, втомою очей або в яскравому світлі,
  • підсвічування полів для введення текстової інформації при наведенні курсора  допомагає уникати помилок і швидше орієнтуватися. 
  •  

«Ми не зупиняємо розвиток інновацій та розвитку цифрових сервісів, - говорить член правління ПриватБанку з питань роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко. - Для нас є вкрай важливою доступність послуг, фокус на кращий клієнтський досвід, і ІТ-команда банку продовжує аналізувати відгуки та побажання клієнтів, щоб зробити мобільний банк Приват24 ще зручнішим».

 

 

Контакти прес-служби

Адреса головного офiсу:
01001, Україна м. Київ, вул. Грушевського, 1д.
press@privatbank.ua