Перехід на єдиний МФО ПриватБанку

З лютого 2020 року відповідно до рішення Наглядової ради філії ПриватБанку поступово переходять на єдиний МФО ПриватБанку 305299.

Корпоративним клієнтам банку автоматично змінено реквізити банківських рахунків. Нові рахунки необхідно використовувати з дати, зазначеної таблиці.

Нові рахунки будуть доступні в «Приват24 для бізнесу» (меню «Налаштування» –> «Мої реквізити») після дати, зазначеної в таблиці.

Назва філії Дата переходу на новий код МФО Нові рахунки будуть доступні в Приват24 Кінцевий термін використання старих рахунків Дата початку використання тільки нових рахунків Кінцева дата автоматичного перенаправлення платежів зі «старих» на «нові» рахунки
Печерська філія 15.08.2020 20.07.2020 14.08.2020 15.08.2020 02.11.2020
Черкаське ГРУ
Чернігівське РУ
Кіровоградське РУ 17.10.2020 14.09.2020 16.10.2020 17.10.2020 01.02.2021
Західне ГРУ
Криворізька філія 20.02.2021 01.02.2021 19.02.2021 20.02.2021 01.06.2021
Полтавське ГРУ
Кременчуцька філія
Київське ГРУ
Філія «Розрахунковий центр» 20.11.2021 18.10.2021 19.11.2021 20.11.2021 До 01.02.2022 ПриватБанк зараховує на рахунок «Кредитові суми до з’ясування» № UA083052990000037200828005080 та перераховує кошти з цього рахунку на ваші нові реквізити не пізніше ніж на наступний робочий день після їх надходження
Рівненська філія
Волинське ГРУ
Житомирське РУ
Южне ГРУ 12.02.2022 21.01.2022 11.02.2022 12.02.2022 До 01.05.2022 ПриватБанк зараховує на рахунок «Кредитові суми до з’ясування» № UA083052990000037200828005080 та перераховує кошти з цього рахунку на ваші нові реквізити не пізніше ніж на наступний робочий день після їх надходження
Миколаївське РУ
Херсонська філія
Чернівецька філія 17.09.2022 25.08.2022 16.09.2022 17.09.2022 До 01.12.2022 ПриватБанк зараховує на рахунок «Кредитові суми до з’ясування» № UA083052990000037200828005080 та перераховує кошти з цього рахунку на ваші нові реквізити не пізніше ніж наступного робочого дня після їх надходження
Хмельницька філія
Івано-Франківська філія
Тернопільська філія
Вінницька філія

Переваги роботи під єдиним МФО

icon 1

Прискорення опрацювання платежів

icon 2

Підвищення якості обслуговування завдяки оптимізації процесів

Етапи переходу на єдиний МФО

Етапи переходу на єдиний МФО
  1. Основні заходи буде вжито банком. Не потрібно додатково відвідувати відділення або підписувати з банком якісь документи.
  2. До зазначеної дати включно банк одночасно відкриватиме рахунки зі «старим» МФО та з «новим» єдиним МФО.
  3. До зміни МФО клієнти зазначених філій можуть використовувати в розрахунках рахунки зі старими реквізитами.
  4. З моменту переходу на єдиний МФО потрібно використовувати для розрахунків рахунки з новими реквізитами.
  5. Обов’язково проінформуйте партнерів про нові реквізити та переукладіть з ними договори до зазначеної дати. У «Приват24 для бізнесу» скористайтеся меню «Бухгалтерам» → «Електронний документообіг» (у новій версії «Приват24 для бізнесу» – меню «Електронний документообіг» в каталозі послуг), створіть документ «Додаткова угода (у т. ч. зміна реквізитів)», підпишіть його за допомогою електронно-цифрового підпису та надішліть своєму контрагенту. Жодних особистих зустрічей і додаткових витрат часу. Якщо ваш контрагент не є клієнтом ПриватБанку, то він отримає документ на сайті https://docs.pb.ua (вхід за ЕЦП). Ви можете в самому документі створити посилання й передати контрагенту, щоб він міг без авторизації відкрити документ в інтернет-браузері навіть на смартфоні.

Поширенi питання

Як відбуватиметься зміна рахунків?

Банк самостійно сформує та відкриє новий рахунок клієнту та повідомить ДФСУ про закриття попередніх рахунків.

Як я можу дізнатися нові реквізити свого рахунку?

Нові рахунки доступні в «Приват24 для бізнесу» (меню «Налаштування» –> «Мої реквізити») з дати, зазначеної в таблиці.

Коли буде змінено реквізити?

Рахунки із новими реквізитами відкриватимуть поступово, починаючи з дати, зазначеної в таблиці. Розрахунки за ними розпочнуться відразу після переведення філії на єдиний МФО.

Чи будуть змінюватися реквізити рахунків, відкритих між датою початку переходу та датою фактичного переходу?

Так, до дати переходу на новий МФО банк одночасно відкриватиме рахунки зі «старим» МФО та з «новим» єдиним МФО. До переходу на єдиний МФО клієнт користуватиметься старими реквізитами, з дати переходу – новими.

Чи потрібно мені повідомляти своїм партнерам реквізити або переукладати чинні угоди, контракти?

Так, потрібно. З моменту переходу на єдиний МФО використання нових реквізитів буде обов’язковим для клієнтів філій ПриватБанку, зазначених у таблиці, під час здійснення переказів як у національній, так і в іноземних валютах, зокрема і транскордонних переказів. Усі платежі та перекази з моменту переходу на єдиний МФО року здійснюватимуться лише за новими реквізитами.

Клієнтам зазначених філій ПриватБанку після переходу на новий МФО необхідно самостійно внести зміни в реквізити, зазначені в документації, з усіма своїми контрагентами/партнерами.

Що буде в разі надсилання коштів на мій рахунок зі старими реквізитами?

ПриватБанк зараховує платежі зі старими реквізитами на рахунок «Кредитові суми до з'ясування» № UA083052990000037200828005080 та перераховує кошти з цього рахунку на ваші нові реквізити не пізніше наступного робочого дня після їх надходження.

Як одержувачу коштів дізнатися реквізити платника за платежами, що надійшли з рахунку UA083052990000037200828005080?

У новому інтерфейсі «Приват24 для бізнесу» скористайтеся меню «Платежі в гривні» → «Вхідні» → «Вибір необхідного платежу» → «Уточнення реквізитів».

Де я можу дізнатися про свої перевідкриті рахунки у форматі було/стало до дати переходу?

Щоб переглянути старі і нові рахунки, зверніться до чат-бота підтримки:

  • На сайті банку https://privatbank.ua в розділі «Бізнесу» скористайтеся чат-ботом підтримки: меню «Загальна інформація Перехід на єдиний МФО» → «Дізнатися нові реквізити рахунку (зміна реквізитів банку)».
  • У «Приват24 для бізнесу» відкрийте чат-бота підтримки й введіть пошукові фрази «перехід на єдиний МФО», «реквізити рахунку», «перегляд МФО», «замовлення довідок», далі перейдіть у меню «Реквізити рахунку» → «Перегляд МФО» або «Замовлення довідок» → «Переглянути нові реквізити» → «Перехід на єдиний МФО».

Якщо не було переходу на новий МФО, з’явиться повідомлення «Ми не відкривали для вас нових рахунків. Всі ваші активні рахунки працюють у звичайному режимі».