Заходи безпеки при використанні банківських продуктів

ПриватБанк завжди гарантує збереження Ваших коштів, але і Ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Ми склали 10 простих правил, дотримуючись яких Ви зможете не стати жертвами шахраїв. Рекомендуємо ознайомитися.

Поширенi питання

  • Правило № 1. Зберігайте Ваш ПІН-код, логін і пароль від Приват24 в недоступному для сторонніх людей місці і нікому їх не називайте.
  • Правило № 2. Ніколи не просіть незнайомих людей допомогти Вам скористатися пластиковою карткою.
  • Правило № 3. Використовуйте Приват24, дотримуючись заходів безпеки.
  • Правило № 4 . Забезпечте безпеку зберігання і використання ключів електронного цифрового підпису (для бізнесу).
  • Правило № 5 . Ніколи не надавайте інформацію про свої картки третім особам, навіть якщо вони звертаються до Вас нібито від імені банку.
  • Правило № 6 . Будьте пильні, якщо Вам приходять SMS невідомого авторства з проханням відправити отриманий код або дивний набір команд на інший номер.
  • Правило № 7 . Під час оплати покупок в Інтернеті будьте обережні й не розголошуйте особисті дані.
  • Правило № 8 . Використовуйте надійні паролі і нікому їх не передавайте.
  • Правило № 9 . Будьте завжди на зв'язку з ПриватБанком.
  • Правило № 10. Уважно огляньте банкомат перед використанням.
  • Правило № 11. Уникайте угод в Інтернеті з людьми, які використовують шахрайські хитрощі.
  • Правило № 12. Будьте уважні! Почастішали випадки зламу акаунтів мережевих сервісів (пошта, месенджер, акаунт соц. мережі).
  • Правило № 13. Листи з вірусом.
  • Правило № 14. Підміна номера телефону.
Всього питань: 14

Як правильно та безпечно користуватися мобільними додатками

11 простих правил, що допоможуть Вам безпечно користуватися банківськими послугами за допомогою смартфонів і планшетів.

Детальніше

Політика банку у сфері протидії шахрайству

ПриватБанк активно бореться із шахрайством, заохочуючи співробітників повідомляти про махінації. Як всередині банку, так і за його межами ми дотримуємося політики нульової терпимості до шахрайства та використовуємо весь арсенал заходів щодо попередження крадіжок коштів наших клієнтів. Ви можете допомогти нам, повідомляючи про випадки шахрайства.
Політика запобігання шахрайства та корупції 

«Гаряча лінія з боротьби із шахрайством»

Якщо у Вас є інформація про шахрайство з боку співробітників або клієнтів банку, просимо Вас заповнити цю форму. Це дозволить врятувати чиїсь гроші. Банк гарантує Вам конфіденційність. Винагорода – до 5 000 гривень.

Якщо у Вас виникла проблема з відправленням повідомлення за допомогою цієї форми, надішліть лист на адресу antifraud@privatbank.ua

З усіх питань, пов'язаним з шахрайством клієнтів і третіх осіб (не співробітників банку), Ви можете звернутися в будь-яке найближче відділення. Ваша заява ми розглянемо в найкоротші терміни і обов'язково проінформуємо про вжиті заходи.

Ви підозрюєте співробітника в шахрайстві
по відношенню до клієнтів або Банку?



Зворотний зв'язок

Я приймаю умови та правила

«Пошук IT-прогалин»

Навіть високий рівень безпеки не означає повну невразливість! Якщо Вам відомі «слабкі місця» у банківських системах, а також будь-яких веб-ресурсах ПриватБанку, повідомте про це нам та отримайте винагороду до 1000 USD у випадку підтвердження та усунення прогалин спеціалістами банку.

Якщо у Вас виникла проблема з надісланням повідомлення за допомогою цієї форми, надішліть лист на адресу ACRMBO@privatbank.ua. Ваш сигнал обов’язково буде розглянуто протягом 7 робочих днів із моменту отримання.

Рейтинг багхантерiв

Детально опишіть суть прогалин, послідовність дій, що ведуть до її виявлення:



Зворотний зв'язок

Я приймаю умови та правила

Винагорода!

    Допоможіть ПриватБанку встановити особи та місцезнаходження:

  • громадян, які отримали за фальшивим паспортом банківський кредит (винагорода – до 10 000 грн). Детальніше
  • громадян, які завдали значних збитків банку та розшукуються правоохоронними органами (винагорода – до 10 000 грн). Детальніше

Анонімність гарантується.

Наші боржники-шахраї

На цих фотографіях зображені боржники банку, які оформили кредити з використанням фальшивих паспортів.

У разі погашення заборгованості фотографії видаляються.

Детальніше

Умови та правила співпраці

1. Будь-які тести на проникнення , тестування вразливостей , реалізація багів і тд. Повинні проводитися виключно з аккаунтами і рахунками самих «зломщиків» або їх родичів / друзів / знайомих з їх особистого дозволу.

2. Проведення будь-якого роду тестування вразливості (яка може вплинути на роботу комплексів банку , фін. операції і тд. ) повинно проходити виключно з попередженням банку через відповідний канал (канал пошуку ІТ вразливостей «Слабке місце» ) не менше ніж за 3 дні до проведення тесту.

3. Будь-яке тестування вразливості без попередження банку може бути розцінено як спроба шахрайства з прийняттям відповідних заходів щодо його припинення.

4. Сума преміювання за підтверджену вразливість залежить від критичності вразливості, вразливого ресурсу, а також системності вразливості

5. Ліміт у 1000 USD носить умовний характер. У разі виявлення системної вразливості з високими ризиками, сума винагороди може скласти більше 1000 USD в кожному окремому випадку.

6. Будь-яке поширення інформації про знайдені вразливості можливе тільки за погодженням з банком. У разі порушення даної вимоги, банк залишає за собою право на відмову у виплаті винагороди .

7. Поширення інформації про вразливість високого і найвищого рівня ризиковості забороняється . У разі поширення інформації щодо подібних вразливостей до моменту виплати премії за сигналом - премія виплачуватися не буде. У разі подібних дій , після вчинення виплати премії , подальшу співпрацю зi зломщиком буде припинено!

8. На будь-яке Ваше звернення буде дана відповідь протягом 7 робочих днів.

9. Ми за чесну співпрацю! - Спроба піарити себе за наш рахунок призведе до розриву співробітництва.