Страхування екрана

Страхова оплатить ремонт у разі появи тріщин, відколів та інших ушкоджень на екрані телефона
Застрахувати можна новий телефон або той, що вже був у використанні

Як оформити страхування

Перевірте стан екрана
Крок 1
Перевірте стан екрана
Переконайтеся, що екран вашого телефона неушкоджений. На ньому не повинно бути жодних тріщин, подряпин чи відколів, навіть дуже маленьких.
Завітайте до нас у відділення<
Крок 2
Завітайте до нас у відділення
У відділенні ми сфотографуємо ваш телефон і надішлемо фото страховій компанії.
Оплатіть послугу
Крок 3
Оплатіть послугу
Вам залишиться тільки дочекатися повідомлення та оплатити послугу.

Скільки це коштує

Пакет Базовий Стандартний Преміум
Рекомендовано для смартфонів вартістю до 10 000 грн від 10 000 до 15 000 грн від 15 000 грн
Вартість страхування 40 грн на міс. або 480 грн на рік 60 грн на міс. або 720 грн на рік 100 грн на міс. або 1 200 грн на рік
Відшкодування на ремонт 4 000 грн 6 000 грн 10 000 грн

Що робити в разі страхового випадку

Найголовніше – повідомити про випадок у перші 24 години після нього. Вихідні та святкові дні не враховуються. Зробити це можна такими способами:

Через вебверсію Приват24

  • меню «Страховий випадок» → виберіть тип страхування → «Заявити про страховий випадок»;
  • меню «Мої страховки» → виберіть тип страхування → «Страхова подія».

До заявки потрібно прикріпити фото пошкоджень та ІМЕІ телефону.

У відділенні

Візьміть із собою пошкоджений телефон та зверніться до відділення.

Там вам допоможуть створити заявку та сфотографувати пристрій для страхової.

За телефоном 3700

Зверніться до нашої лінії підтримки – там вам покроково розкажуть, як діяти далі у вашій ситуації.

Далі страхова компанія зв’яжеться з вами протягом декількох діб. Уточнити статус заявки ви можете за телефоном, зазначеним у договорі.

Як страхова допоможе з ремонтом

Як страхова допоможе з ремонтом

Є два варіанти:

  1. Страхова компанія може організувати ремонт у сервісному центрі, зазначеному в договорі.
  2. Виплатити кошти на ваш рахунок.

Виплатити кошти на ваш рахунок можна лише у випадках:

  • якщо згідно з висновком сервісного центру страховика пристрій визнається непридатним для відновлення;
  • якщо розмір страхового відшкодування розраховано на підставі проведення експертної дистанційної оцінки, а ви не бажаєте здійснювати ремонт пристрою в сервісному центрі страховика.

Документи

img-mobile

Шаблон договору «Страхування екрана» СК «ВУСО»

Завантажити

Публічна оферта «Страхування екрана» СК «ВУСО»

Завантажити
img desctop

Поширені запитання

Яка страхова компанія є партнером ПриватБанку за послугою «Страхування екрана»?

Страхова компанія «ВУСО» – ліцензії серії АЕ № 293946, № 293937, № 293950 від 31.07.2014.

Які основні умови за продуктом?

Строк дії договору – до першої страхової виплати.

Спосіб внесення страхової суми – щомісячний або разовий платіж (відразу вся сума).

Франшизи за договором немає.

Які телефони можна застрахувати?

Можна застрахувати мобільні телефони без будь-яких подряпин, тріщин і відколів на екрані.

Які страхові випадки покриває «Страхування екрана»?

Пошкодження екрана пристрою (через падіння, удар, вплив інших предметів), унаслідок чого на екрані з’явилися тріщини, відколи.

Що не відшкодовується договором страхування?

  • Псування екрана, що є гарантійним випадком.
  • Природне зношення.
  • Естетичні дефекти дисплея, зокрема вм’ятини, потертості, стирання лакофарбового покриття, знебарвлення, що не впливають на функціонування дисплея.
  • Пошкодження або знищення екрана, відповідальність за які несе виробник або продавець відповідно до закону або за договором.
  • Пошкодження пристрою внаслідок дії вогню чи води (неважливо, чи пошкоджено пристрій повністю, чи тільки його дисплей).
  • Помилки в обслуговуванні або ремонті, що проводився не сервісним центром або не сертифікованими на здійснення таких робіт фірмами та фахівцями.
  • ІТ-ризики: руйнування, пошкодження або знищення інформації, кодів, програм або програмного забезпечення, а також будь-які збої в роботі програмного забезпечення, комп’ютерного обладнання або вбудованих мікросхем.
  • Використанням пристрою та/або екрана не за його функціональним призначенням.

Не підлягають відшкодуванню збитки в результаті подій, які відбулися внаслідок або під час:

  • воєнних дій, військових заходів будь-якого роду, використання зброї, військової техніки та знарядь війни, дій військових сил та/або спеціальних формувань (підрозділів) будь-якої держави, будь-якого роду недержавних збройних сил або збройних формувань, дій бойовиків, збройних угрупувань, їхніх окремих учасників (незалежно від факту оголошення війни чи введення воєнного стану);
  • дій Збройних Сил України, сил спеціального призначення та/або інших спеціально призначених воєнізованих формувань та підрозділів, проведення заходів із забезпечення національної безпеки та оборони, відсічі та стримування збройної агресії, антитерористичної операції, виконання завдань національного спротиву;
  • масових заворушень, актів громадянської непокори, громадянської війни, страйків, локаутів, бунтів, заколотів, державних переворотів або спроби їхнього здійснення, повстання або революції, терористичних актів та їхніх наслідків, диверсій, дій озброєних повстанців, а також дій влади, спрямованих на їх придушення;
  • передачі, примусового відчуження або вилучення майна в умовах воєнного або надзвичайного стану, конфіскації, арешту, націоналізації, знищення чи пошкодження майна за розпорядженням військової або цивільної влади, що діє юридично або фактично;
  • мародерства, крадіжки, грабежу, розбою або іншого фактичного привласнення майна в місцях диверсій, повстань, інших стихійних та організованих заходів, зонах воєнних дій, військових заходів (незалежно від факту оголошення війни чи введення воєнного стану).

Що буде з договором після виплати страхової суми?

Відшкодування ремонту за договором можливе лише раз – після виплати суми договір закривається.

Яку суму можна отримати?

Якщо вартість ремонту перевищує страхову суму, то виплачується вся страхова сума.

Якщо вартість ремонту не перевищує страхової суми, виплачується сума, використана на ремонт. Після виплати страхової суми договір закривається.

Де можна роздрукувати договір «Страхування екрана»?

У Приват24 перейдіть у меню «Страховки» → «Мої страховки», виберіть договір «Страхування екрана» та натисніть кнопку «Завантажити договір».

Що таке IMEI-код?

IMEI (міжнародний ідентифікатор мобільного обладнання) – серійний номер мобільного пристрою, який встановлюється заводом-виробником та є унікальним для кожного мобільного телефона.

Як дізнатися IMEI-код?

IMEI-код можна дізнатися одним зі способів:

  • набрати на клавіатурі смартфона *#06#;
  • подивитися на упакуванні мобільного телефона або в гарантійному талоні.

Які документи потрібно надати в разі настання страхової події?

Не пізніше ніж через 30 днів з моменту настання страхового випадку потрібно прикріпити до заявки фото ІМЕІ пошкодженого пристрою та фото пошкоджень.

У разі неможливості увімкнути пошкоджений пристрій та прикріпити до заявки фото, необхідно надати пристрій у сервісний центр страхової компанії. Контактні дані сервісного центру будуть доступні/повідомлені страховою компанією після створення заявки.

Яка територія дії договору?

Договір діє по всьому світі (окрім тимчасово окупованих і непідконтрольних владі України територій; територій, що розташовані на лінії зіткнення, на яких тривають активні бойові дії та територій, що перебувають в оточенні/блокуванні).

За межами України здійснюється виплата страхового відшкодування безпосередньо страхувальнику на підставі визначення розміру збитку за результатами проведення експертної оцінки дистанційно.