Заповнення анкети юридичної особи займає від 10 до 25 хвилин.
- Зайдіть у web-версію «Приват24 для бізнесу».
- Перейдіть у меню «Анкета», перевірте коректність інформації про керівника підприємства та виберіть документ, на підставі якого діє особа.
- Перевірте, хто має право розпоряджатися коштами на рахунку, та виберіть осіб, яким необхідно надати або закрити доступ.
- Заповніть загальну інформацію про підприємство.
- Заповніть фактичну адресу знаходження.
- Зазначте вид (види) господарської діяльності.
- Вкажіть виконавчий орган.
- Вкажіть структуру власності.
- Надайте інформацію про кінцевих бенефіціарних власників.
- Вкажіть основних контрагентів.
- Виберіть джерела надходження коштів.
- Додайте необхідні документи*:
• Інформація про структуру власності.
• Дані про кінцевих бенефіціарних власників.
У разі суттєвих змін додайте наступні документи:
• повноваження осіб, які мають право розпоряджатися рахунками, зокрема протоколи/рішення загальних зборів, наглядової ради або правління, рішення засновника(ів), наказ про призначення;
• внесення змін в установчі документи;
• державну реєстрацію зміни адреси юридичної особи.
- Вкажіть послуги банку, якими плануєте користуватись.
- У разі потреби ознайомтесь з анкетою про приєднання до Умов і Правил надання банківських послуг.
- Підпишіть анкету за допомогою КЕП або SmartID.
* Додатково може бути запитано копії офіційних документів, що нададуть підтвердження володіння активами клієнта особами, визначеними ним як кінцеві бенефіціарні власники, зокрема:
• трастові договори/декларації, декларації довірчої власності, довіреності або афідевіти щодо бенефіціарів компанії;
• інші документи, якими може бути забезпечено підтвердження, що особа, визначена клієнтом як кінцевий бенефіціарний власник, не є номінальним утримувачем (номінальним власником) або тільки посередником щодо такого права, зокрема видані юридичними особами – нерезидентами учасниками (власниками, акціонерами, засновниками) клієнта, документальні підтвердження від зазначених осіб щодо прав на володіння активами;
• письмові підтвердження, що трастові договори/декларації, декларації довірчої власності, довіреності або афідевіти засновниками/власниками/акціонерами/представниками клієнта не складались та не підписувались.