Актуалізація персональних даних у web-версії «Приват24 для бізнесу»

Актуалізація персональних даних у web-версії «Приват24 для бізнесу»

Інструкція щодо оновлення персональних даних у web-версії «Приват24 для бізнесу»

Для ФОП

Заповнення анкети ФОП займає від 5 до 15 хвилин.
Зайдіть у web-версію «Приват24 для бізнесу».

Зайдіть у web-версію «Приват24 для бізнесу».

Перейдіть у меню «Анкета», перевірте коректність інформації та виберіть документ, на підставі якого діє особа.

Перейдіть у меню «Анкета», перевірте коректність інформації та виберіть документ, на підставі якого діє особа.

Перевірте, хто має право розпоряджатися коштами на рахунку, та виберіть осіб, яким необхідно надати або закрити доступ.

Перевірте, хто має право розпоряджатися коштами на рахунку, та виберіть осіб, яким необхідно надати або закрити доступ.

Заповніть загальну інформацію про підприємство.

Заповніть загальну інформацію про підприємство.

Вкажіть вид (види) господарської діяльності.

Вкажіть вид (види) господарської діяльності.

Зазначте основних контрагентів.

Зазначте основних контрагентів.

Виберіть джерела надходження коштів.

Виберіть джерела надходження коштів.

Вкажіть послуги банку, якими плануєте користуватись.

Вкажіть послуги банку, якими плануєте користуватись.

У разі потреби ознайомтесь з анкетою про приєднання до Умов і Правил надання банківських послуг.

У разі потреби ознайомтесь з анкетою про приєднання до Умов і Правил надання банківських послуг.

Підпишіть анкету за допомогою КЕП або SmartID.

Підпишіть анкету за допомогою КЕП або SmartID.

Для ФОП

Заповнення анкети ФОП займає від 5 до 15 хвилин.
  1. Зайдіть у web-версію «Приват24 для бізнесу».
  2. Перейдіть у меню «Анкета», перевірте коректність інформації та виберіть документ, на підставі якого діє особа.
  3. Перевірте, хто має право розпоряджатися коштами на рахунку, та виберіть осіб, яким необхідно надати або закрити доступ.
  4. Заповніть загальну інформацію про підприємство.
  5. Вкажіть вид (види) господарської діяльності.
  6. Зазначте основних контрагентів.
  7. Виберіть джерела надходження коштів.
  8. Вкажіть послуги банку, якими плануєте користуватись.
  9. У разі потреби ознайомтесь з анкетою про приєднання до Умов і Правил надання банківських послуг.
  10. Підпишіть анкету за допомогою КЕП або SmartID.
Зайдіть у web-версію «Приват24 для бізнесу». Перейдіть у меню «Анкета», перевірте коректність інформації та виберіть документ, на підставі якого діє особа. Перевірте, хто має право розпоряджатися коштами на рахунку, та виберіть осіб, яким необхідно надати або закрити доступ. Заповніть загальну інформацію про підприємство. Вкажіть вид (види) господарської діяльності. Зазначте основних контрагентів. Виберіть джерела надходження коштів. Вкажіть послуги банку, якими плануєте користуватись. У разі потреби ознайомтесь з анкетою про приєднання до Умов і Правил надання банківських послуг. Підпишіть анкету за допомогою КЕП або SmartID.

Для юридичної особи

Заповнення анкети юридичної особи займає від 10 до 25 хвилин.
Зайдіть у web-версію «Приват24 для бізнесу».

Зайдіть у web-версію «Приват24 для бізнесу».

Перейдіть у меню «Анкета», перевірте коректність інформації про керівника підприємства та виберіть документ, на підставі якого діє особа.

Перейдіть у меню «Анкета», перевірте коректність інформації про керівника підприємства та виберіть документ, на підставі якого діє особа.

Перевірте, хто має право розпоряджатися коштами на рахунку, та виберіть осіб, яким необхідно надати або закрити доступ.

Перевірте, хто має право розпоряджатися коштами на рахунку, та виберіть осіб, яким необхідно надати або закрити доступ.

Заповніть загальну інформацію про підприємство.

Заповніть загальну інформацію про підприємство.

Заповніть фактичну адресу знаходження.

Заповніть фактичну адресу знаходження.

Зазначте вид (види) господарської діяльності.

Зазначте вид (види) господарської діяльності.

Вкажіть виконавчий орган.

Вкажіть виконавчий орган.

Вкажіть структуру власності.

Вкажіть структуру власності.

Надайте інформацію про кінцевих бенефіціарних власників.

Надайте інформацію про кінцевих бенефіціарних власників.

Вкажіть основних контрагентів.

Вкажіть основних контрагентів.

Виберіть джерела надходження коштів.

Виберіть джерела надходження коштів.

Додайте необхідні документи*: <br> <div style="margin: 1em 0">   <p> • Інформація про структуру власності.</p>   <p> • Дані про кінцевих бенефіціарних власників.</p> </div> <p style="margin: 1em 0">У разі суттєвих змін додайте наступні документи:</p> <div>   <p> • повноваження осіб, які мають право розпоряджатися рахунками, зокрема протоколи/рішення загальних зборів, наглядової ради або правління, рішення засновника(ів), наказ про призначення;</p>   <p> • внесення змін в установчі документи;</p>   <p> • державну реєстрацію зміни адреси юридичної особи.</p> </div>

Додайте необхідні документи*:

• Інформація про структуру власності.

• Дані про кінцевих бенефіціарних власників.

У разі суттєвих змін додайте наступні документи:

• повноваження осіб, які мають право розпоряджатися рахунками, зокрема протоколи/рішення загальних зборів, наглядової ради або правління, рішення засновника(ів), наказ про призначення;

• внесення змін в установчі документи;

• державну реєстрацію зміни адреси юридичної особи.

Вкажіть послуги банку, якими плануєте користуватись.

Вкажіть послуги банку, якими плануєте користуватись.

У разі потреби ознайомтесь з анкетою про приєднання до Умов і Правил надання банківських послуг.

У разі потреби ознайомтесь з анкетою про приєднання до Умов і Правил надання банківських послуг.

Підпишіть анкету за допомогою КЕП або SmartID. <br> <div class="not-a-list">   <p> * Додатково може бути запитано копії офіційних документів, що нададуть підтвердження     володіння активами клієнта особами, визначеними ним як кінцеві бенефіціарні власники, зокрема: </p> <br>   <div style="margin-bottom: 1em;">     <p> • трастові договори/декларації, декларації довірчої власності, довіреності або афідевіти щодо бенефіціарів       компанії;</p>     <p> • інші документи, якими може бути забезпечено підтвердження, що особа, визначена клієнтом як кінцевий       бенефіціарний власник, не є номінальним утримувачем (номінальним власником) або тільки посередником щодо такого       права, зокрема видані юридичними особами – нерезидентами учасниками (власниками, акціонерами, засновниками) клієнта,       документальні підтвердження від зазначених осіб щодо прав на володіння активами;</p>     <p> • письмові підтвердження, що трастові договори/декларації, декларації довірчої власності, довіреності або       афідевіти засновниками/власниками/акціонерами/представниками клієнта не складались та не підписувались.</p>   </div> </div>

Підпишіть анкету за допомогою КЕП або SmartID.

* Додатково може бути запитано копії офіційних документів, що нададуть підтвердження володіння активами клієнта особами, визначеними ним як кінцеві бенефіціарні власники, зокрема:


• трастові договори/декларації, декларації довірчої власності, довіреності або афідевіти щодо бенефіціарів компанії;

• інші документи, якими може бути забезпечено підтвердження, що особа, визначена клієнтом як кінцевий бенефіціарний власник, не є номінальним утримувачем (номінальним власником) або тільки посередником щодо такого права, зокрема видані юридичними особами – нерезидентами учасниками (власниками, акціонерами, засновниками) клієнта, документальні підтвердження від зазначених осіб щодо прав на володіння активами;

• письмові підтвердження, що трастові договори/декларації, декларації довірчої власності, довіреності або афідевіти засновниками/власниками/акціонерами/представниками клієнта не складались та не підписувались.

Для юридичної особи

Заповнення анкети юридичної особи займає від 10 до 25 хвилин.
  1. Зайдіть у web-версію «Приват24 для бізнесу».
  2. Перейдіть у меню «Анкета», перевірте коректність інформації про керівника підприємства та виберіть документ, на підставі якого діє особа.
  3. Перевірте, хто має право розпоряджатися коштами на рахунку, та виберіть осіб, яким необхідно надати або закрити доступ.
  4. Заповніть загальну інформацію про підприємство.
  5. Заповніть фактичну адресу знаходження.
  6. Зазначте вид (види) господарської діяльності.
  7. Вкажіть виконавчий орган.
  8. Вкажіть структуру власності.
  9. Надайте інформацію про кінцевих бенефіціарних власників.
  10. Вкажіть основних контрагентів.
  11. Виберіть джерела надходження коштів.
  12. Додайте необхідні документи*:

    • Інформація про структуру власності.

    • Дані про кінцевих бенефіціарних власників.

    У разі суттєвих змін додайте наступні документи:

    • повноваження осіб, які мають право розпоряджатися рахунками, зокрема протоколи/рішення загальних зборів, наглядової ради або правління, рішення засновника(ів), наказ про призначення;

    • внесення змін в установчі документи;

    • державну реєстрацію зміни адреси юридичної особи.

  13. Вкажіть послуги банку, якими плануєте користуватись.
  14. У разі потреби ознайомтесь з анкетою про приєднання до Умов і Правил надання банківських послуг.
  15. Підпишіть анкету за допомогою КЕП або SmartID.

    * Додатково може бути запитано копії офіційних документів, що нададуть підтвердження володіння активами клієнта особами, визначеними ним як кінцеві бенефіціарні власники, зокрема:


    • трастові договори/декларації, декларації довірчої власності, довіреності або афідевіти щодо бенефіціарів компанії;

    • інші документи, якими може бути забезпечено підтвердження, що особа, визначена клієнтом як кінцевий бенефіціарний власник, не є номінальним утримувачем (номінальним власником) або тільки посередником щодо такого права, зокрема видані юридичними особами – нерезидентами учасниками (власниками, акціонерами, засновниками) клієнта, документальні підтвердження від зазначених осіб щодо прав на володіння активами;

    • письмові підтвердження, що трастові договори/декларації, декларації довірчої власності, довіреності або афідевіти засновниками/власниками/акціонерами/представниками клієнта не складались та не підписувались.

Зайдіть у web-версію «Приват24 для бізнесу». Перейдіть у меню «Анкета», перевірте коректність інформації про керівника підприємства та виберіть документ, на підставі якого діє особа. Перевірте, хто має право розпоряджатися коштами на рахунку, та виберіть осіб, яким необхідно надати або закрити доступ. Заповніть загальну інформацію про підприємство. Заповніть фактичну адресу знаходження. Зазначте вид (види) господарської діяльності. Вкажіть виконавчий орган. Вкажіть структуру власності. Надайте інформацію про кінцевих бенефіціарних власників. Вкажіть основних контрагентів. Виберіть джерела надходження коштів. Додайте необхідні документи* Вкажіть послуги банку, якими плануєте користуватись. У разі потреби ознайомтесь з анкетою про приєднання до Умов і Правил надання банківських послуг. Підпишіть анкету за допомогою КЕП або SmartID.

Як актуалізувати анкетні дані через «Приват24 для бізнесу»

Для ФОП
Для юридичної особи

Для ФОП

Заповнення анкети ФОП займає від 5 до 15 хвилин.
Зайдіть у web-версію «Приват24 для бізнесу».

Зайдіть у web-версію «Приват24 для бізнесу».

Перейдіть у меню «Анкета», перевірте коректність інформації та виберіть документ, на підставі якого діє особа.

Перейдіть у меню «Анкета», перевірте коректність інформації та виберіть документ, на підставі якого діє особа.

Перевірте, хто має право розпоряджатися коштами на рахунку, та виберіть осіб, яким необхідно надати або закрити доступ.

Перевірте, хто має право розпоряджатися коштами на рахунку, та виберіть осіб, яким необхідно надати або закрити доступ.

Заповніть загальну інформацію про підприємство.

Заповніть загальну інформацію про підприємство.

Вкажіть вид (види) господарської діяльності.

Вкажіть вид (види) господарської діяльності.

Зазначте основних контрагентів.

Зазначте основних контрагентів.

Виберіть джерела надходження коштів.

Виберіть джерела надходження коштів.

Вкажіть послуги банку, якими плануєте користуватись.

Вкажіть послуги банку, якими плануєте користуватись.

У разі потреби ознайомтесь з анкетою про приєднання до Умов і Правил надання банківських послуг.

У разі потреби ознайомтесь з анкетою про приєднання до Умов і Правил надання банківських послуг.

Підпишіть анкету за допомогою КЕП або SmartID.

Підпишіть анкету за допомогою КЕП або SmartID.

Для ФОП

Заповнення анкети ФОП займає від 5 до 15 хвилин.
  1. Зайдіть у web-версію «Приват24 для бізнесу».
  2. Перейдіть у меню «Анкета», перевірте коректність інформації та виберіть документ, на підставі якого діє особа.
  3. Перевірте, хто має право розпоряджатися коштами на рахунку, та виберіть осіб, яким необхідно надати або закрити доступ.
  4. Заповніть загальну інформацію про підприємство.
  5. Вкажіть вид (види) господарської діяльності.
  6. Зазначте основних контрагентів.
  7. Виберіть джерела надходження коштів.
  8. Вкажіть послуги банку, якими плануєте користуватись.
  9. У разі потреби ознайомтесь з анкетою про приєднання до Умов і Правил надання банківських послуг.
  10. Підпишіть анкету за допомогою КЕП або SmartID.
Зайдіть у web-версію «Приват24 для бізнесу». Перейдіть у меню «Анкета», перевірте коректність інформації та виберіть документ, на підставі якого діє особа. Перевірте, хто має право розпоряджатися коштами на рахунку, та виберіть осіб, яким необхідно надати або закрити доступ. Заповніть загальну інформацію про підприємство. Вкажіть вид (види) господарської діяльності. Зазначте основних контрагентів. Виберіть джерела надходження коштів. Вкажіть послуги банку, якими плануєте користуватись. У разі потреби ознайомтесь з анкетою про приєднання до Умов і Правил надання банківських послуг. Підпишіть анкету за допомогою КЕП або SmartID.