КОНСУЛЬТАЦІЇ ЩОДО ЗЕД

Звертайтеся з будь-якими питаннями безкоштовно 24 години на добу 7 днів на тиждень!

Безкоштовні консультації з питань зовнішньоекономічної діяльності:

Безкоштовні консультації з питань зовнішньоекономічної діяльності:

Тел. 3700 (безкоштовно з мобільного) –> кнопка «2» (обслуговування юридичних осіб і приватних підприємців) –> кнопка «1» (консультація щодо ЗЕД).

Додатково для корпоративних клієнтів:

  • (073) 900 00 10 (вартість дзвінків – згідно з тарифами мобільного оператора);
  • у чаті «Допомога Онлайн» на сайті банку та в «Приват24 для бізнесу».

Поширенi питання

У якому меню «Приват24 для бізнесу» знаходяться операції із ЗЕД?

Усі операції із зовнішньоекономічної діяльності доступні «Приват24 для бізнесу» в меню «ЗЕД» –> «Валютні операції».

Де отримати реквізити валютного рахунку юридичної особи?

Реквізити валютного рахунку можна сформувати в «Приват24 для бізнесу» за допомогою меню «ЗЕД» –> «Валютні операції» –> «Реквізити».

Як відбувається передача на обслуговування зовнішньоекономічних контрактів між банками?

Клієнти банку здійснюють переведення відповідного зовнішньоекономічного договору на обслуговування до іншого банку на підставі письмового звернення. Це письмове звернення має містити дозвіл клієнта на отримання інформації про незавершені розрахунки (стан розрахунків) за зовнішньоекономічним договором від банку, через який здійснювалися розрахунки за цим договором.
Банк, до якого переводиться на обслуговування зовнішньоекономічний договір, не пізніше ніж на третій робочий день з дня отримання письмового звернення клієнта зобов’язаний звернутися до банку, через який здійснювалися платежі/розрахунки за зовнішньоекономічним договором, для отримання всієї наявної в нього інформації про незавершені розрахунки (стан розрахунків) клієнта за договором з підписом уповноваженої особи банку. Банк зобов’язаний надати інформацію про незавершені розрахунки (стан розрахунків) клієнта не пізніше п’ятого робочого дня з дня отримання звернення банку, до якого переводиться на обслуговування цей договір. Обмін інформацією між банками здійснюється засобами електронної пошти Національного банку.

Як перевести ЗЕД-договір на обслуговування в ПриватБанк?

1. Надайте ЗЕД-договір на розгляд у банк через «Приват24 для бізнесу»: меню «ЗЕД» –> «Валютні операції».

2. Замовте довідку «Переведення ЗЕД-договору на обслуговування до ПриватБанку» через меню «ЗЕД» –> «Валютні операції» –> «Довідки». Додайте відскановану копію запиту та дозволу на отримання інформації з іншого банку.

Які умови рекомендовано зазначати в зовнішньоекономічному контракті?

  • Назва, номер договору (контракту), дата та місце його укладення.
  • Преамбула.
  • Предмет договору (контракту).
  • Кількість та якість товару (обсяги виконання робіт, надання послуг).
  • Базисні умови поставки товарів (приймання-здачі виконаних робіт або послуг).
  • Ціна та загальна вартість договору (контракту).
  • Умови платежів.
  • Умови приймання-здачі товару (робіт, послуг).
  • Упаковка та маркування.
  • Форс-мажорні обставини.
  • Санкції та рекламації.
  • Врегулювання спорів у судовому порядку.
  • Місцезнаходження (місце проживання), поштові та платіжні реквізити сторін.

Скористайтеся підготовленими шаблонами ЗЕД-договорів у «Приват24 для бізнесу»: меню «ЗЕД» –> «Валютні операції» –> «Договори» –> «Завантажити шаблон».

З якими країнами ПриватБанк не здійснює розрахунків?

ПриватБанк не здійснює SWIFT-платежів до/з таких країн:

  • Іран, Ірак, Корейська Народна Демократична Республіка, Куба, Сирія, Судан, Південний Судан.

ПриватБанк не виконує розрахунків, якщо контрагенти знаходяться під юрисдикцією таких невизнаних територій:

  • АР Крим, Республіка Абхазія, Республіка Південна Осетія, Нагірно-Карабаська Республіка, Турецька Республіка Північного Кіпру, Придністровська Молдавська Республіка, Косово.

Чому зарахована сума валютної виручки менша від суми, що надсилав контрагент? Хто зняв комісію?

  1. ПриватБанк не стягує жодних комісій за зарахування валютної виручки.
  2. Іноземні банки-кореспонденти стягують комісію за проходження платежів через кореспондентські рахунки. Величина комісії визначається внутрішніми тарифами конкретного банку-кореспондента. Залежно від того, який код зазначив Ваш контрагент-відправник у платіжному дорученні (поле 71А), комісію сплатить:
    • бенефіціар (одержувач), якщо зазначено код BEN. Комісію буде знято з суми платежу;
    • частково – відправник, частково – бенефіціар, якщо зазначено код SHA. Та частина комісії, яку платить бенефіціар, знімається з суми платежу;
    • відправник, якщо зазначено код OUR. Сума платежу при цьому зазвичай не зменшується, за винятком випадків, коли платіж у доларах США йде через два банки-кореспонденти. Другий банк-кореспондент може змінити код OUR на SHA та зняти частину комісії з суми платежу.

Комісії за конкретним вхідним платежем можна побачити в платіжному дорученні у форматі SWIFT (МТ103) у «Приват24 для бізнесу» в меню «ЗЕД» ➝ «Валютні операції» ➝ «SWIFT» за кнопкою «Друк». Зверніть увагу:

  • у полі 32А зазначено суму до виплати одержувачу;
  • у полі 33В – суму, що вийшла з банку-відправника;
  • у полі 71F – зняту банком-кореспондентом комісію.