Електронна черга до відділення

Ви можете завчасно записатися в касу або до спеціаліста відділення банку на зручний час та отримати потрібну послугу.

Швидко та у зручний час
Доступно в Приват24 та на сайті
Запис онлайн 24/7
Можна записатися у відділенні

Усі необхідно послуги можна отримати за електронною чергою у відділеннях

Усі необхідно послуги можна отримати за електронною чергою у відділеннях
м. Київ
  • вул. Гарматна, 16/85
  • вул. Олекси Тихого, 40/16
  • бульв. Чоколівський, 22
  • вул. Солом’янська, 14
м. Кропивницький
  • вул. Маланюка, 1А
  • вул. Театральна, 28
м. Луцьк
  • бульв. Дружби Народів, 7
  • вул. Лесі Українки, 55
  • пр-т Соборностi, 4
м. Львiв
  • вул. Вашингтона, 5-5А
  • пр-т Червоної Калини, 36
м. Ужгород
  • вул. Заньковецької, 70
  • пл. Корятовича, 27
м. Умань
  • вул. Велика Фонтанна, 31А
  • вул. Європейська, 52
Важливо!
Отримати консультацію чи послуги в цих відділеннях ви можете тільки за попереднім записом.

Як це працює

Як це працює

Запис до електронної черги працює онлайн або безпосередньо у відділенні, завчасно або в той день, коли вам потрібно отримати послугу. Після запису ми нагадаємо вам про візит.

Записатися можна зручним для вас способом:

  • через Приват24;
  • на сайті;
  • через карту відділень;
  • за допомогою ТСО у відділенні.

Поширені запитання

Як записатися до електронної черги?

Самостійно записатися на візит до відділення ви можете будь-яким зі способів:

  1. У Приват24 скористайтеся меню «Послуги – Електронна черга», у якому виберіть відділення, послугу, дату та час обслуговування.
  2. На сайті pb.ua, меню «Віддалений банкінг/Запис до електронної черги»: виберіть відділення, послугу, дату та час обслуговування.
  3. Через карту відділень: виберіть відділення, послугу, дату та час обслуговування.
  4. Безпосередньо у відділенні за допомогою термінала самообслуговування (ТСО): на головній сторінці натисніть на кнопку “Електронна черга”, перейдіть на екран «Запис до співробітника», виберіть фахівця або касира, послугу, дату та час обслуговування, після чого підтвердіть ваш запис.

Хто може записатися в електронну чергу?

Усі громадяни, яким необхідно отримати послуги фізичних осіб. Клієнти банку можуть записатися за допомогою Приват24, сайту, карти відділень, ТСО; неклієнти – через сайт, карту, ТСО.

Що робити, якщо мені потрібно отримати послугу у відділенні, але на сьогодні немає вільного часу до фахівців?

Ви можете прийти у відділення та записатися до фахівця без вибраного конкретного часу через ТСО, скориставшись кнопкою «Жива черга». Підійдіть до термінала самообслуговування, на на головній сторінці натисніть на кнопку “Електронна черга”, перейдіть на екран «Запис до співробітника», виберіть фахівця або касира, послугу, дату та натисніть кнопку «Жива черга» для запису. Ми завжди залюбки вас обслужимо.

За скільки часу я можу записатися?

За 2 тижні – якщо робити запис через Приват24 або сайт.

За 5 днів – якщо запис через ТСО.

Я записався до черги, як я дізнаюся свій номер?

За 30 хвилин до візиту на ваш телефон надійде інформування з вашим номером у черзі. Якщо ви записалися менше ніж за пів години до візиту, то інформування з номером у черзі прийде одразу на ваш телефон.

Що буде, якщо я неправильно виберу фахівця або послугу?

Наші фахівці нададуть послугу в будь-якому випадку: змінять назву послуги чи направлять до іншого фахівця або касира.

Чи можуть мене обслужити без запису в електронну чергу?

На жаль, ні. У відділеннях, де працює електронна черга, вам обов’язково треба отримати номерок перед початком обслуговування.

Де працює електронна черга?

Наразі електронна черга працює лише в 15 відділеннях у Києві, Кропивницькому, Луцьку, Львові, Ужгороді, Умані.

Які послуги можна отримати за електронною чергою?

Запис у чергу працює для виконання всіх послуг у фахівця або в касира. Якщо ви не знайшли необхідну послугу серед зазначених, вам потрібно натиснути «Інші послуги».

Чому я отримав повідомлення на свій телефон щодо запису в електронну чергу?

Ви отримали повідомлення, оскільки записалися на візит до відділення, скориставшись послугою «Електронна черга». Вам потрібно прийти до відділення в зазначений час. Виклик до фахівця буде відображено на плазмі. До зустрічі у відділенні!

Навіщо я отримав повідомлення щодо номера в черзі?

Хоча вам призначено конкретні час і дату, але, на жаль, неможливо передбачити всі супутні умови та фактори. Когось із відвідувачів можуть обслуговувати довше, когось швидше, а хтось може взагалі не прийти. Тому для керування чергою ми додатково використовуємо ще й порядкові номери. За допомогою надісланого вам у повідомленні номера ви зможете дізнатися, коли фахівець вас викличе для обслуговування. Просто стежте за інформацією на плазмі у відділенні – там відображається, який номер обслуговується зараз та якому слід підготуватися.

Чи можу я записати на обслуговування іншу людину через свій пристрій?

Ні, записатися можна лише з пристрою клієнта, який буде отримувати послугу у відділенні. Але ви можете допомогти із процесом запису.