У Харкові міська влада за підтримки команди інновацій ПриватБанку запустила першого в Україні телеграм бота для народної оцінки найважливіших соціальних проєктів, реалізованих міською владою. За допомогою @X_agent_bot оцінити роботу того чи іншого проєкту, реалізованого міською владою, зможе будь-який мешканець Харкова, і не лише Харкова.

"Ми з командою міської ради реалізовуємо сотні проєктів для харків'ян. Мене завжди хвилювала якість тих речей, які ми робимо, і зворотний зв'язок від кожного мешканця. Для ефективного управління проєктами і покращення їх роботи було створено комунальний заклад “Офіс реформ Харкова”, - сказав міський голова Харкова Геннадій Кернес. - За його ініціативи разом з ПриватБанком ми розробили чат-бот “Агент Х” для отримання постійного зворотного зв'язку за міськими проєктами - чи то запуск нового порталу, чи відкриття парку. Аналіз результатів допоможе врахувати реальні запити харків'ян".

Сьогодні за допомогою бота @X_agent_bot міська влада пропонує харків'янам оцінити один проєкт - медичний портал Helsi.me, який був запущений нещодавно. Надалі бот буде автоматично нагадувати жителям міста про можливість оцінити нові проєкти.

"Це, мабуть, перший в Україні досвід впровадження електронної демократії в одному з найважливіших її аспектів - оцінювання роботи органів влади і виконання взятих на себе KPI, - зазначила керівник проєкту «e-democracy” ПриватБанку Марія Невзорова. - Харків дає хороший приклад іншим громадам і всім органам влади, як можна без зайвих витрат і непотрібної профанації оцінювати ефективність влади не лише в період чергових виборів".

Щоб виключити можливість підтасування результатів голосування, розробники бота передбачили проходження авторизації через Приват24. Ця система реалізована на декількох міських сервісах і довела свою ефективність.

Контакти прес-служби

Адреса головного офiсу:
49094, Україна м. Днiпро, вул. Набережна Перемоги, 30.
press@privatbank.ua