Доставляємо картки, куди вам зручно

Оформлюйте в Приват24 перевипуск картки, зокрема й кредитної або дебетової, а ми доставимо її по Україні чи за кордон

Доставка безкоштовна:

  • по Україні – до 31 грудня 2024 року;
  • за кордон – до 31 грудня 2024 року.

Із Приват24 – у ваш гаманець

Із Приват24 – у ваш гаманець

Замовляйте пластикову картку хоч зараз через Приват24.

Наступного дня після замовлення картка вже може бути у відділенні «Нової пошти» чи поштоматі, якщо замовлення по Україні.

Якщо замовлення за кордон і оператор доставки «Нова пошта» – строк доставки становитиме 7–14 днів.

Якщо замовлення за кордон і оператор доставки «Укрпошта» – строк доставки становитиме 7–30 днів.

Картки, які ми доставляємо

Картки, які ми доставляємо

Можете зробити до 6 замовлень на рік незалежно від типу картки.

Картки, доступні для замовлення

  • Картка «Універсальна»
  • Картка «Універсальна Gold»
  • Картка для виплат (зокрема й пенсійна, для соціальних виплат тощо)
  • Картка для виплат Gold (зокрема й пенсійна, для соціальних виплат тощо)
  • Картка «Ключ до рахунку».

Як замовити картку

По Україні
За кордон

Доставка карток - Доставка карток (Украина)

Замовити кредитну або дебетову картку можна через Приват24:

відкрийте меню «Усі картки»;

відкрийте меню «Усі картки»;

виберіть картку, яку бажаєте перевипустити, та перейдіть до її налаштувань.

виберіть картку, яку бажаєте перевипустити, та перейдіть до її налаштувань.

Натисніть «Замовити картку» → «Доставка по Україні».

Натисніть «Замовити картку» → «Доставка по Україні».

До 31 грудня 2024 року доставка безкоштовна.

Тип платіжної системи вибирається автоматично відповідно до картки, перевипуск якої ви замовляєте.

Якщо ви бажаєте замовити доставку нової пластикової картки, спочатку оформте Digital картку (віртуальну), а потім у меню «Усі картки» замовте її доставку.

Доставка карток - Доставка карток (Украина)

Замовити кредитну або дебетову картку можна через Приват24:

  1. відкрийте меню «Усі картки»;
  2. виберіть картку, яку бажаєте перевипустити, та перейдіть до її налаштувань.
  3. Натисніть «Замовити картку» → «Доставка по Україні».

До 31 грудня 2024 року доставка безкоштовна.

Тип платіжної системи вибирається автоматично відповідно до картки, перевипуск якої ви замовляєте.

Якщо ви бажаєте замовити доставку нової пластикової картки, спочатку оформте Digital картку (віртуальну), а потім у меню «Усі картки» замовте її доставку.

відкрийте меню «Усі картки»; виберіть картку, яку бажаєте перевипустити, та перейдіть до її налаштувань. Натисніть «Замовити картку» → «Доставка по Україні».

Пакування картки

Під час отримання, будь ласка, перевірте, чи не ушкоджено пакування. Картки ми доставляємо в оригінальному пакуванні «Нової Пошти» – пластиковому пакеті.

Картка має сучасне пакування від ПриватБанку:

  • конверт целофановий з клапаном із клейкою основою;
  • конверт заклеюється, є стікер з номером упаковки;
  • конверт паперовий, всередині – листівка з місцем під картку з краплиною клею або двостороннім скотчем.

Детальніше ви можете розглянути на фото.

Конверт целофановий

Конверт целофановий

з клапаном із клейкою основою;

Конверт заклеюється

Конверт заклеюється

є стикер з номером упаковки;

Конверт паперовий

Конверт паперовий

містить листівку з місцем під картку з краплиною клею або двостороннім скотчем.

Якщо під час отримання картки ви помітили, що пакування відрізняється або є пошкодження, не активуйте її.

До пошкоджень належать:

  • надірвана наліпка на целофановому пакеті або її відсутність;
  • порваний/погнутий конверт з карткою;
  • відкритий/надірваний целофановий пакет з наліпкою;
  • відсутність целофанового пакета;
  • інші пошкодження.

Якщо ви виявили пошкодження, зверніться на номер гарячої лінії 3700 або в чат «Допомога Онлайн» і повідомте про це. Ми зафіксуємо скаргу та передамо її у відповідний департамент. А вам потрібно буде ще раз замовити картку в Приват24.

Активація картки

Ви розпакували картку, і тепер її потрібно активувати.

Для швидкої активації ми надіслали вам повідомлення з посиланням у Приват24.

Скористайтеся ним або перейдіть у потрібне меню самостійно:

виберіть картку та перейдіть до її налаштувань;

виберіть картку та перейдіть до її налаштувань;

виберіть «Операції з карткою» → «Перевипустити картку» → «Пластик»;

виберіть «Операції з карткою» → «Перевипустити картку» → «Пластик»;

введіть номер отриманої картки → «Активувати картку» .

введіть номер отриманої картки → «Активувати картку» .

Активація картки

Ви розпакували картку, і тепер її потрібно активувати.

Для швидкої активації ми надіслали вам повідомлення з посиланням у Приват24.

Скористайтеся ним або перейдіть у потрібне меню самостійно:

  1. виберіть картку та перейдіть до її налаштувань;
  2. виберіть «Операції з карткою» → «Перевипустити картку» → «Пластик»;
  3. введіть номер отриманої картки → «Активувати картку» .
виберіть картку та перейдіть до її налаштувань; виберіть «Операції з карткою» → «Перевипустити картку» → «Пластик»; введіть номер отриманої картки → «Активувати картку» .

Для нових клієнтів ПриватБанку

Щоб стати клієнтом ПриватБанку – пройдіть відеоверифікацію та ідентифікацію. Після цього зможете оформити Digital картку (віртуальну). Це все ви можете зробити через мобільний додаток Приват24.

Уже маєте Digital картку? Тоді спробуйте нашу нову послугу з доставки пластику.

Завантажити додаток
Поширені питання
Платність послуги

Якого зразка доставляються картки?

Миттєві картки нового зразка – із чипом та магнітною стрічкою, неперсоналізовані, без CVV.

Як я можу скасувати заявку на доставку картки?

Звернувшись на 3700 або в чат «Допомога онлайн», можна відмовитися від доставки, якщо заявку ще не передано в роботу до «Нової пошти».

Як відмовитися від отримання відправлення?

Відмовитися від отримання можна в застосунку «Нова пошта» або звернувшись на гарячу лінію «Нової пошти».

Чи можу зазначити інший номер телефону за замовленням по Україні?

Ні, замовлення можливе тільки з фінансового номера українського оператора зв’язку.

  • Якщо фінансовий номер телефону – не український, ви можете змінити його на будь-який +380.
  • Якщо фінансовий номер не збігається з номером телефону, зазначеним у застосунку «Нова пошта» (на цей телефон ви отримуєте повідомлення від «Нової пошти» з номером накладної) – у застосунку «Нова пошта» є можливість додати номер накладної та змінити отримувача: «Керування посилкою», розділ «Інший отримувач» (доручити отримання іншій людині). Послуга безкоштовна.

Як змінити відділення/поштомат доставки?

Отримавши повідомлення від «Нової пошти» з номером накладної, у застосунку «Нова пошта» ви зможете переадресувати посилку (меню «Керування посилкою», розділ «Переадресування»). Переадресування по місту з відділення/поштомата у відділення/поштомат – безкоштовно, з відділення/поштомата на адресу клієнта – платна послуга (надається додатково поштовим оператором ТОВ «Нова пошта», вартість буде зазначено в застосунку).

Чи можу замовити доставку ще раз, якщо неправильно активовано картку?

Так, якщо з моменту активації пройшло понад 2 години.

Якщо після активації попередньої картки пройшло понад 2 години і ви не можете замовити доставку картки повторно, необхідно звернутися на 3700 або в чат «Допомога онлайн».

Як я можу перевірити інформацію щодо статусу замовлення картки?

У застосунку Приват24 в меню «Усі картки – вибір картки для перевипуску – Налаштування – Замовити картку – Доставка по Україні/міжнародна – Статус доставки картки» відображається:

  • дата та номер створення відправлення;
  • дата та адреса доставки.

Який номер телефону необхідно зазначити в разі міжнародного замовлення картки?

Подати заявку можливо за наявності мобільного номера телефону країни доставки. Наприклад: Польща +48, Чехія +420.

Якщо немає активного номера телефону країни доставки, гарантувати доставку неможливо, заявку може скасувати відправник.

Якщо в мене відсутній номер телефону країни доставки?

Заявку на доставку буде скасовано.

Як правильно зазначити адресу країни доставки?

Адреса отримання зазначається мовою країни доставки з використанням нестандартних літер латиниці. Наприклад:
Країна: Poland
Індекс: 53-033
Населений пункт: Wrocław
Вулиця: Zwycięska
Номер будинку: 15a
Квартира: 7

Чому може виникнути помилка під час створення міжнародного замовлення?

Перевірте, щоб e-mail було зазначено латинськими символами з дійсним доменом.

Існує навантаження на сервіс, спробуйте пізніше або зверніться до підтримки на 3700 або в чат «Допомога онлайн».

Чому мені надійшло повідомлення про отримання картки, якщо я її не отримав(-ла)?

Імовірно, картку доставили безконтактно, бо кур’єр не застав вас за адресою доставки. Перевірте поштову скриньку та запитайте про відправлення на рецепції.

Якщо відправлення доставлялося «Укрпоштою», зверніться до національного відділення поштового оператора за індексом, зазначеним у заявці.

За відсутності відправлення зверніться на 3700 або в чат «Допомога онлайн».

Як довго буде зберігатися моє відправлення у відділенні національного поштового оператора в країні отримання?

Для уточнення інформації перейдіть за посиланням, виберіть країну отримання, сайт поштового оператора й натисніть «Відстежити відправлення» – вам відобразиться вся необхідна інформація про посилку.

Як я можу відстежити відправлення?

Перевірити відправлення можна на сайті національного поштового оператора країни отримання. Детальніше – за
посиланням.

Щоб відстежити відправлення, виберіть країну отримання, перейдіть на сайт поштового оператора та скопіюйте номер відправлення з повідомлення в Приват24.

Також ви можете скористатися сайтом «Укрпошти» (https://track.ukrposhta.ua) або чат-ботом @ukrpo4ta_bot.

Який поштовий оператор країни призначення буде доставляти міжнародне відправлення, замовлене через «Укрпошту»?

Доставку до адресата здійснює національний поштовий оператор країни призначення.