Актуалізація персональних даних у web-версії «Приват24 для бізнесу»

Актуалізація персональних даних у web-версії «Приват24 для бізнесу»

Інструкція щодо оновлення персональних даних у web-версії «Приват24 для бізнесу»

Як актуалізувати анкетні дані через «Приват24 для бізнесу»

Для ФОП
Для юридичної особи

Для ФОП

Заповнення анкети ФОП займає від 5 до 15 хвилин.
Зайдіть у web-версію «Приват24 для бізнесу».

Зайдіть у web-версію «Приват24 для бізнесу».

Перейдіть у меню «Анкета», перевірте коректність інформації та виберіть документ, на підставі якого діє особа.

Перейдіть у меню «Анкета», перевірте коректність інформації та виберіть документ, на підставі якого діє особа.

Перевірте, хто має право розпоряджатися коштами на рахунку, та виберіть осіб, яким необхідно надати або закрити доступ.

Перевірте, хто має право розпоряджатися коштами на рахунку, та виберіть осіб, яким необхідно надати або закрити доступ.

Заповніть загальну інформацію про підприємство.

Заповніть загальну інформацію про підприємство.

Вкажіть вид (види) господарської діяльності.

Вкажіть вид (види) господарської діяльності.

Зазначте основних контрагентів.

Зазначте основних контрагентів.

Виберіть джерела надходження коштів.

Виберіть джерела надходження коштів.

Вкажіть послуги банку, якими плануєте користуватись.

Вкажіть послуги банку, якими плануєте користуватись.

У разі потреби ознайомтесь з анкетою про приєднання до Умов і Правил надання банківських послуг.

У разі потреби ознайомтесь з анкетою про приєднання до Умов і Правил надання банківських послуг.

Підпишіть анкету за допомогою КЕП або SmartID.

Підпишіть анкету за допомогою КЕП або SmartID.

Для ФОП

Заповнення анкети ФОП займає від 5 до 15 хвилин.
  1. Зайдіть у web-версію «Приват24 для бізнесу».
  2. Перейдіть у меню «Анкета», перевірте коректність інформації та виберіть документ, на підставі якого діє особа.
  3. Перевірте, хто має право розпоряджатися коштами на рахунку, та виберіть осіб, яким необхідно надати або закрити доступ.
  4. Заповніть загальну інформацію про підприємство.
  5. Вкажіть вид (види) господарської діяльності.
  6. Зазначте основних контрагентів.
  7. Виберіть джерела надходження коштів.
  8. Вкажіть послуги банку, якими плануєте користуватись.
  9. У разі потреби ознайомтесь з анкетою про приєднання до Умов і Правил надання банківських послуг.
  10. Підпишіть анкету за допомогою КЕП або SmartID.
Зайдіть у web-версію «Приват24 для бізнесу». Перейдіть у меню «Анкета», перевірте коректність інформації та виберіть документ, на підставі якого діє особа. Перевірте, хто має право розпоряджатися коштами на рахунку, та виберіть осіб, яким необхідно надати або закрити доступ. Заповніть загальну інформацію про підприємство. Вкажіть вид (види) господарської діяльності. Зазначте основних контрагентів. Виберіть джерела надходження коштів. Вкажіть послуги банку, якими плануєте користуватись. У разі потреби ознайомтесь з анкетою про приєднання до Умов і Правил надання банківських послуг. Підпишіть анкету за допомогою КЕП або SmartID.

Найпоширеніші запитання

Що робити, якщо інформація вказана некоректно?

ФОП необхідно особисто звернутися у відділення банку з паспортом та ІПН для актуалізації даних, якщо змінилися такі дані:


  • ПІБ;
  • місце проживання;
  • адреса фактичного місця проживання або перебування в Україні/місце тимчасового перебування на території України (для
  • нерезидентів);
  • адреса/місце проживання реєстрації в країні резидентства (для нерезидентів);
  • відомості про документ, що посвідчує особу.

Спочатку треба пройти ідентифікацію для фізичних осіб, а потім зі співробітником банку заповнити та підписати анкету як ФОП.


  • Юридичній особі необхідно звернутися у відділення для актуалізації даних, якщо змінилися такі дані:
  • найменування підприємства або форма власності;
  • керівник підприємства (відповідно до ЄДР) та/або особа з правом фінансового підпису.

Як перевірити стан заявки на актуалізацію даних?

Стан заявки ви можете перевірити в «Приват24 для бізнесу» → меню «Анкета». Якщо до заявки будуть зауваження, ми додатково надішлемо повідомлення на електронну пошту та в мобільний додаток Приват24 для фізичних осіб.

В який термін буде скасовано обмеження обслуговування?

Обмеження обслуговування буде автоматично скасовано протягом однієї години після проходження актуалізації.

Як заповнювати розділ «Особи з правом фінансового підпису»?

На цій сторінці анкети можна змінити тільки ті поля, які доступні для редагування, наприклад, «Інформація про документ, на підставі якого діє особа». Інші поля можна змінити, звернувшись у відділення банку:


1. Для ФОП:


  • Право підпису: Перший підпис
  • Посада: Підприємець
  • Інформація про документ, на підставі якого діє особа: виписки про реєстрацію

2. Для довіреної особи:


  • Право підпису: Перший підпис
  • Посада: Довірена особа
  • Інформація про документ, на підставі якого діє особа: дозвіл

Як заповнювати розділ «Доступ до рахунків осіб з правом фінансового підпису»?

Необхідно зазначити осіб, які мають право на підписання документів. Можна обрати або доступ до всіх рахунків, або до конкретних, натиснувши на ПІБ особи з правом фінансового підпису.

В якому документі клієнта міститься інформація про органи управління юридичної особи?

Органи управління вказані у статуті, положенні або протоколі про роботу згідно з модельним статутом. Органами управління є:


  • 1. вищі органи управління (наприклад, зборів акціонерів (учасників) господарських товариств, загальні збори членів
  • 2. кооперативів та заснованих на членстві некомерційних організацій, наглядові ради (ради директорів) у державних
  • 3. корпораціях);
  • 4. ради директорів (наглядові ради) в господарських товариствах і виробничих кооперативах;
  • 5. колегіальні виконавчі органи (правління, дирекції);
  • 6. одноосібні виконавчі органи (генеральні директори, президенти, голови правління).

Що таке Виконавчий орган?

Загальні збори товариства своїм рішенням створюють виконавчий орган та встановлюють його компетенцію і склад. Виконавчий орган товариства може складатися з однієї або кількох осіб. Назвою виконавчого органу товариства відповідно до установчих документів або закону може бути «правління», «дирекція» тощо (стаття 99 ЦКУ).

Що таке Виконавчий орган акціонерного товариства?

Виконавчим органом акціонерного товариства, який здійснює керівництво його поточною діяльністю, є правління або інший орган, визначений статутом. Виконавчий орган може бути колегіальним (правління, дирекція) чи одноособовим (директор, генеральний директор) (стаття 161 ЦКУ).

Додатково

Просимо вас надати відповіді на запитання, уникаючи прочерків, пропусків питань чи відповідей типу «інформація/дані/відомості/відсутні (невідомі)». В питаннях, які передбачають варіанти відповідей, необхідно поставити відмітку в полі навпроти відповіді, яка найбільш повно відображає фактичний стан речей.