Створюйте й надсилайте електронну звітність і податкові декларації до органів контролю.

Безкоштовно для ФОП і юридичних осіб.
Доступно у вебверсії та мобільному додатку «Приват24 для бізнесу».

Переваги електронної звітності

подання звітності в електронному вигляді Україна, подання звітів до податкової в електронному вигляді, як надіслати декларацію про доходи в електронному вигляді, податкова електронна звітність, сайт подання податкової декларації, система електронного подання звітності, передача звітності в електронному вигляді, як подати декларацію без ЕЦП, звітність через Інтернет безкоштовно, як надіслати електронну декларацію до податкової, подати ЄСВ безкоштовно
  • Електронні звіти можуть створювати ФОП/юридичні особи/довірені особи підприємства, додані через «Матрицю повноважень» у «Приват24 для бізнесу».
  • Сервіс електронної звітності/декларацій безкоштовний для користувачів «Приват24 для бізнесу».
  • Звіт можна підписати, надіслати та отримати за ним рішення в будь-який час через «Приват24 для бізнесу».
  • Генерація сертифікатів електронного кваліфікованого підпису в режимі онлайн. Використання підпису SmartID.
  • Імпорт звітів з інших бухгалтерських програм.
  • Завантаження з ДПС: завантажуйте всі звіти, прийняті державною податковою службою, в один кабінет «Приват24 для бізнесу» за один клік. Якщо ви поставите позначку, що даєте згоду на опрацювання даних, то ми автоматично завантажимо звітність у банк для актуалізації.
  • Автоматичний розрахунок суми доходу для податкової декларації.

Можливості

Підписання та надсилання звітів у мобільній версії «Приват24 для бізнесу».

Сервіс доступний після входу у мобільну або вебверсію «Приват24 для бізнесу».

Онлайн-календар для нагадування про звітність.

Автоматичне заповнення даних підприємства у звіті.

Автоматичне заповнення звітів за формулами.

Імпорт звітів з інших облікових систем.

Складання звітності за групу підприємців або підприємств з одного облікового запису.

Своєчасне автоматичне оновлення/додавання форм звітів.

Отримання квитанцій про прийняття звіту від контролюючого органу.

Служба підтримки допоможе вам правильно заповнити звіт.

Завантаження з ДПС для надсилання в банк звітів, що було здано в податкову через інші програми.

Завантаження з ДПС

Завантаження з ДПС (Державна податкова служба) – це функціонал для отримання всіх прийнятих звітів, надісланих у Державну податкову службу через будь-який сервіс (наприклад, кабінет платника податків, M.E.Doc тощо).

Для завантаження звітів із ДПС:

увійдіть в Інтернет-банк «Приват24 для бізнесу» й скористайтеся меню «Облік та звіти» → «Електронна звітність» → «Завантажити з ДПС»;

увійдіть в Інтернет-банк «Приват24 для бізнесу» й скористайтеся меню «Облік та звіти» → «Електронна звітність» → «Завантажити з ДПС»;

виберіть період;

виберіть період;

натисніть кнопку «Завантажити» (для передавання звітності в банк поставте позначку, що ви даєте згоду на опрацювання даних);

натисніть кнопку «Завантажити» (для передавання звітності в банк поставте позначку, що ви даєте згоду на опрацювання даних);

підпишіть будь-яким доступним КЕП (від ПриватБанку, податкової або M.E.Doc).

підпишіть будь-яким доступним КЕП (від ПриватБанку, податкової або M.E.Doc).

Звіти успішно завантажено з Державної податкової служби в Інтернет-банк «Приват24 для бізнесу», а необхідні документи було передано в банк для аналізу фінансової звітності.

Звіти успішно завантажено з Державної податкової служби в Інтернет-банк «Приват24 для бізнесу», а необхідні документи було передано в банк для аналізу фінансової звітності.

Детальніше – в інструкції

Завантаження з ДПС

Завантаження з ДПС (Державна податкова служба) – це функціонал для отримання всіх прийнятих звітів, надісланих у Державну податкову службу через будь-який сервіс (наприклад, кабінет платника податків, M.E.Doc тощо).

Для завантаження звітів із ДПС:

  1. увійдіть в Інтернет-банк «Приват24 для бізнесу» й скористайтеся меню «Облік та звіти» → «Електронна звітність» → «Завантажити з ДПС»;
  2. виберіть період;
  3. натисніть кнопку «Завантажити» (для передавання звітності в банк поставте позначку, що ви даєте згоду на опрацювання даних);
  4. підпишіть будь-яким доступним КЕП (від ПриватБанку, податкової або M.E.Doc).
  5. Звіти успішно завантажено з Державної податкової служби в Інтернет-банк «Приват24 для бізнесу», а необхідні документи було передано в банк для аналізу фінансової звітності.
увійдіть в Інтернет-банк «Приват24 для бізнесу» й скористайтеся меню «Облік та звіти» → «Електронна звітність» → «Завантажити з ДПС»; виберіть період; натисніть кнопку «Завантажити» (для передавання звітності в банк поставте позначку, що ви даєте згоду на опрацювання даних); підпишіть будь-яким доступним КЕП (від ПриватБанку, податкової або M.E.Doc). Звіти успішно завантажено з Державної податкової служби в Інтернет-банк «Приват24 для бізнесу», а необхідні документи було передано в банк для аналізу фінансової звітності.

Як створити електронний звіт у «Приват24 для бізнесу»?

<p>Крок 1. Увійдіть у «Приват24 для бізнесу» й скористайтеся меню «Облік та звітність» → <a href="https://otp24.privatbank.ua/?go_to=29" target="_blank" rel="nofollow noopener">«Електронна звітність»</a>, де ви побачите повний список можливих звітів, зокрема й податкових звітів та декларацій.</p>

Крок 1. Увійдіть у «Приват24 для бізнесу» й скористайтеся меню «Облік та звітність» → «Електронна звітність», де ви побачите повний список можливих звітів, зокрема й податкових звітів та декларацій.

<p>Крок 2. Виберіть потрібний звіт, заповніть, підпишіть і надішліть його. Для підписання звіту можна використовувати електронні ключі:</p> <p>• <a href="/smart-id?gclid=CjwKCAiAzp6eBhByEiwA_gGq5C5QNUoLTMUpY1by43ojyzd31upiOjsTbnLujxCf0_kDVcmKF0ngJhoCY28QAvD_BwE">хмарний КЕП SmartID</a>;</p> <p>• <a href="https://otp24.privatbank.ua/?go_to=30" target="_blank" rel="nofollow noopener">АЦСК ПриватБанку</a>, які можна створити в «Приват24 для бізнесу» (меню «Налаштування» → «Ключі КЕП») або в мобільному додатку «Приват24 для бізнесу» (меню «Налаштування» → «SmartID»);</p> <p>• <a href="https://acskidd.gov.ua/" target="_blank" rel="nofollow noopener">АЦСК ДПС</a>;</p> <p>• <a href="https://uakey.com.ua/page/esignature" target="_blank" rel="nofollow noopener">АЦСК «Україна» (M.E.Doc)</a>.</p>

Крок 2. Виберіть потрібний звіт, заповніть, підпишіть і надішліть його. Для підписання звіту можна використовувати електронні ключі:

хмарний КЕП SmartID;

АЦСК ПриватБанку, які можна створити в «Приват24 для бізнесу» (меню «Налаштування» → «Ключі КЕП») або в мобільному додатку «Приват24 для бізнесу» (меню «Налаштування» → «SmartID»);

АЦСК ДПС;

АЦСК «Україна» (M.E.Doc).

<p>Крок 3. Отримайте від держорганів електронну квитанцію у відповідь, на якій видно, прийнято звіт чи ні. Якщо звіт не прийнято, причину буде зазначено у квитанції.</p>

Крок 3. Отримайте від держорганів електронну квитанцію у відповідь, на якій видно, прийнято звіт чи ні. Якщо звіт не прийнято, причину буде зазначено у квитанції.

* Якщо у вас не підключено послугу «Електронна звітність», скористайтеся меню «Каталог послуг», виберіть розділ із категорії «Інше» → «Облік і звіти» → меню «Електронна звітність».

Як створити електронний звіт у «Приват24 для бізнесу»?

  1. Крок 1. Увійдіть у «Приват24 для бізнесу» й скористайтеся меню «Облік та звітність» → «Електронна звітність», де ви побачите повний список можливих звітів, зокрема й податкових звітів та декларацій.

  2. Крок 2. Виберіть потрібний звіт, заповніть, підпишіть і надішліть його. Для підписання звіту можна використовувати електронні ключі:

    хмарний КЕП SmartID;

    АЦСК ПриватБанку, які можна створити в «Приват24 для бізнесу» (меню «Налаштування» → «Ключі КЕП») або в мобільному додатку «Приват24 для бізнесу» (меню «Налаштування» → «SmartID»);

    АЦСК ДПС;

    АЦСК «Україна» (M.E.Doc).

  3. Крок 3. Отримайте від держорганів електронну квитанцію у відповідь, на якій видно, прийнято звіт чи ні. Якщо звіт не прийнято, причину буде зазначено у квитанції.

* Якщо у вас не підключено послугу «Електронна звітність», скористайтеся меню «Каталог послуг», виберіть розділ із категорії «Інше» → «Облік і звіти» → меню «Електронна звітність».

<p>Крок 1. Увійдіть у «Приват24 для бізнесу» й скористайтеся меню «Облік та звітність» → <a href="https://otp24.privatbank.ua/?go_to=29" target="_blank" rel="nofollow noopener">«Електронна звітність»</a>, де ви побачите повний список можливих звітів, зокрема й податкових звітів та декларацій.</p> Крок 2. Виберіть потрібний звіт, заповніть, підпишіть і надішліть його. Для підписання звіту можна використовувати електронні ключі:     • хмарний КЕП SmartID;     • АЦСК ПриватБанку, які можна створити в «Приват24 для бізнесу» (меню «Налаштування» → «Ключі КЕП») або в мобільному додатку «Приват24 для бізнесу» (меню «Налаштування» → «SmartID»);     • АЦСК ДПС;     • АЦСК «Україна» (M.E.Doc). Крок 3. Отримайте від держорганів електронну квитанцію у відповідь, на якій видно, прийнято звіт чи ні. Якщо звіт не прийнято, причину буде зазначено у квитанції.

Як створити податкову декларацію в «Приват24 для бізнесу»?

III група ФОП
І та II група ФОП
Крок 1. Увійдіть у мобільний додаток «Приват24 для бізнесу».

Крок 1. Увійдіть у мобільний додаток «Приват24 для бізнесу».

Крок 2. Скористайтеся меню «Послуги» → «Електронна звітність».

Крок 2. Скористайтеся меню «Послуги» → «Електронна звітність».

Крок 3. Натисніть на значок «+».

Крок 3. Натисніть на значок «+».

Крок 4. Виберіть звіт «Податкова декларація платника єдиного податку – ФОП (III група)».

Крок 4. Виберіть звіт «Податкова декларація платника єдиного податку – ФОП (III група)».

Крок 5. Заповніть зазначені поля.

Крок 5. Заповніть зазначені поля.

Крок 6. Підпишіть та надішліть звіт податкової декларації до контролюючих органів.

Крок 6. Підпишіть та надішліть звіт податкової декларації до контролюючих органів.

Крок 7. Отримайте від держорганів квитанції у відповідь, на яких видно, прийнято звіт чи ні. Якщо звіт не прийнято, причину буде зазначено у квитанції.

Крок 7. Отримайте від держорганів квитанції у відповідь, на яких видно, прийнято звіт чи ні. Якщо звіт не прийнято, причину буде зазначено у квитанції.

Відеоінструкція

  1. Крок 1. Увійдіть у мобільний додаток «Приват24 для бізнесу».
  2. Крок 2. Скористайтеся меню «Послуги» → «Електронна звітність».
  3. Крок 3. Натисніть на значок «+».
  4. Крок 4. Виберіть звіт «Податкова декларація платника єдиного податку – ФОП (III група)».
  5. Крок 5. Заповніть зазначені поля.
  6. Крок 6. Підпишіть та надішліть звіт податкової декларації до контролюючих органів.
  7. Крок 7. Отримайте від держорганів квитанції у відповідь, на яких видно, прийнято звіт чи ні. Якщо звіт не прийнято, причину буде зазначено у квитанції.
Крок 1. Увійдіть у мобільний додаток «Приват24 для бізнесу». Крок 2. Скористайтеся меню «Послуги» → «Електронна звітність». Крок 3. Натисніть на значок «+». Крок 4. Виберіть звіт «Податкова декларація платника єдиного податку – ФОП (III група)». Крок 5. Заповніть зазначені поля. Крок 6. Підпишіть та надішліть звіт податкової декларації до контролюючих органів. Крок 7. Отримайте від держорганів квитанції у відповідь, на яких видно, прийнято звіт чи ні. Якщо звіт не прийнято, причину буде зазначено у квитанції.

Навчальне відео

  • Як використовувати сервіс «Електронна звітність»
  • Як створити «Податкову декларацію для ФОП (3 група)» у мобільному?
  • Як створити податкову декларацію для ФОП (І, II група) в мобільному додатку «Приват24 для бізнесу»
  • Сервіс «Книга доходів і витрат» для ФОП: автоматичне заповнення з виписки
  • Нові функції для ФОП у сервісі «Електронна звітність»
  • Онлайн-конференція «Як спростити подання звітності та виставляти рахунки (інвойсинг)»
  • Онлайн-конференція «Як подавати звітність у додатку та вебверсії «Приват24 для бізнесу»»

Онлайн-сервіси ПриватБанку

Приват24 для бізнесу

Приват24 для бізнесу

Iнструмент для керування фінансами вашого бізнесу.

Керуйте грошима цілодобово в будь-якій точці світу.

Детальніше
Кваліфікований електронний підпис SmartID

Кваліфікований електронний підпис SmartID

SmartID – це кваліфікований електронний підпис, що є аналогом вашого власноручного підпису. Він зберігається в захищеному хмарному сховищі. Повністю відповідає вимогам Закону України № 2155 «Про електронні довірчі послуги».

Детальніше
Електронний документообіг (ЕДО)

Електронний документообіг (ЕДО)

Створення й обмін документами в режимі онлайн.

Реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі (ЄРПН).

«Інвойсинг» в Інтернет-банку та мобільному додатку «Приват24 для бізнесу».

Сервіс для роботи з податками.

Детальніше
Інвойсинг (виставлення та оплата рахунка-фактури)

Інвойсинг (виставлення та оплата рахунка-фактури)

Сервіс для створення й виставлення рахунків на оплату (інвойсів) між юридичними особами та підприємцями в «Приват24 для бізнесу».

Миттєве створення платежу на основі рахунка-фактури з автоматично заповненими реквізитами покупця та продавця.

Детальніше
Інтеграція

Інтеграція

Безкоштовний модуль обміну для бухгалтерських програм у «Приват24 для бізнесу» для обліку та подання звітності з такими самими можливостями, як і в API «Автоклієнта». Інтеграція з Paperless.

Детальніше
Paperless

Paperless

Електронний документообмін для компаній, підприємців і фізичних осіб.

Сервіс Paperless доступний навіть без рахунку в ПриватБанку.

Детальніше

Поширенi питання

Якими ключами підписується податковий звіт?

  • Підписом SmartID (отримання підпису – безкоштовно). Детальніше
  • Файловими ключами АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК». Їх можна створити в Інтернет-банку «Приват24 для бізнесу» → розділ «Параметри» → «Ключі КЕП» або в мобільному додатку «Приват24 для бізнесу» → меню «Параметри» → «SmartID».
  • Безкоштовними ключами АЦСК ІДД ДПС (податкова). Ключі можна отримати на сайті ДФСУ або за місцем реєстрації юридичної особи чи ФОП.
  • Ключами АЦСК «Україна» (M.E.Doc).

Скільки коштує надсилання звіту в податкову за допомогою сервісу «Електронна звітність»?

Послуга абсолютно безкоштовна для клієнтів ПриватБанку.

Як розпочати роботу із сервісом «Електронна звітність»?

  • Крок 1. Згенеруйте ключі в ПриватБанку (якщо немає чинних ключів податкової або АЦСК «Україна») у «Приват24 для бізнесу» → меню «Налаштування» → «Ключі ЕЦП» або в мобільному додатку «Приват24 для бізнесу» → меню «Налаштування» → «SmartID».
  • Крок 2. Заповніть налаштування. Для цього натисніть у правому верхньому кутку на шестерінку й зазначте код ФСУ та код ПФУ (дані можна вибрати зі списку). Вручну заповніть усі поля в налаштуваннях. Дані автоматично буде перенесено до звітів.
  • Крок 3. Можете відразу починати надсилати звіти. Створити й надіслати звіт можна через «Приват24 для бізнесу», скориставшись меню «Облік і звітність» → «Електронна звітність» → «Створити звіт» → вибираєте потрібний звіт → «Редагувати» → заповнюєте дані → «Зберегти».

Якщо у вас в податковій зареєстровано старі ключі, то необхідно відкликати ключ. Після того як ключі буде відкликано, ви зможете відразу надіслати звіт за допомогою нових ключів.

Які послуги доступні в мобільному додатку «Приват24 для бізнесу»?

У мобільному додатку «Приват24 для бізнесу» є можливість переглянути створений звіт, підписати його й надіслати до контролюючого органу, отримати квитанції про успішне прийняття чи відмову щодо прийняття звіту до контролюючого органу.

Де завантажити мобільний додаток «Приват24 для бізнесу»?