Про банк

Заснований у 1992 році, комерційний банк ПриватБанк є лідером банківського ринку країни. За даними дослідження GFK Ukraine у другому кварталі 2016 року нас вважають основним банком 39,4% користувачів банківських послуг – фізичних осіб, що більше, ніж у наступних за нами двадцяти шести банків разом взятих. Серед корпоративних клієнтів цей показник становить 33,5%.
 
ПриватБанк є одним з найбільш інноваційних банків світу. Наприклад, понад десять років назад банк став одним із перших у світі, що почав використовувати одноразові SMS-паролі. До останніх інновацій, які отримали визнання по всьому світі, належать такі продукти, як платіжний міні-термінал, вхід в Інтернет-банкінг через QR-код, онлайн-інкасація, а також десятки різноманітних мобільных додатків.

Місія

Надавати банківські послуги з найкращою якістю обслуговування на прозорих і справедливих умовах усім жителям і компаніям країни.

Кодекс корпоративної етики

Про клієнтів

  1. Ми прагнемо бути найулюбленішою компанією у країнах присутності, у якої найлояльніші клієнти.
  2. Ми готові звернути гори, щоб гарно обслуговувати клієнта. Якщо ми не можемо цього зробити самі, то залучаємо інших співробітників – аж до Голови Правління банку.
  3. Наші комісії й інші умови надання послуг повинні бути максимально зрозумілими, прозорими та справедливими для клієнтів.
  4. У спілкуванні з клієнтами ми повинні бути не тільки найбільш професійними, але й найбільш привітними та ввічливими.
  5. Ми посміхаємося нашим клієнтам. Робимо це щиро і якнайчастіше, адже ми вдячні їм за те, що вони наші клієнти!
  6. Якість обслуговування наших клієнтів повинна бути не просто гарною, а найкращою. Для цього ми маємо не тільки відповідати очікуванням клієнта, але й перевершувати їх.
  7. Ми обслуговуємо клієнта так, як хотіли б, щоб обслуговували нас або нашу маму.
  8. Якщо ми бачимо, що в банку є системна помилка, яка викликає незадоволення у клієнтів і заважає якісно обслуговувати їх, ми робимо все, щоб її виправити. Аж до залучення Голови Правління.
  9. Ми намагаємося не бути нав’язливими! Ми пропонуємо клієнту ті продукти та послуги, які йому дійсно потрібні.

Про керівників

  1. Керівники весь час думають, як зробити роботу своїх підлеглих цікавішою та ефективнішою, щоб співробітники отримували від своєї роботи більше задоволення.
  2. Керівники ставляться до своїх підлеглих з великою повагою.
  3. Керівники вітають ініціативу своїх підлеглих.
  4. Керівники повинні бути доступними – відповідати на листи та дзвінки, бути готовими особисто зустрітися з підлеглими.
  5. Керівники уважні до особистих проблем співробітників.
  6. Керівники не видають ідеї співробітників за свої і не ховаються за спини підлеглих у разі невдачі.
  7. Керівник цінується за поточні досягнення, а не за минулі заслуги.

Про ставлення до колег, роботи та банку в цілому

  1. Ми працюємо більше, ніж співробітники інших банків, але ми й заробляємо більше.
  2. Ми робимо все, щоб ПриватБанк був найкращим місцем роботи.
  3. Кожен співробітник любить і цінує свою роботу. Ми хочемо бути найкращими в тому, що ми робимо.
  4. Ми позитивні люди. Ми посміхаємося оточуючим і з ентузіазмом ставимося до того, що відбувається навколо. Загалом, з нами приємно мати справу.
  5. Якщо ми бачимо якусь проблему в банку (неважливо, стосується вона безпосередньо нашої роботи чи ні), ми не проходимо повз і намагаємося її виправити.
  6. Ми ставимося до банківської власності, як до своєї.
  7. Ми вдячні колегам за будь-яку допомогу в роботі і не втрачаємо нагоди зайвий раз сказати про це на публіці.
  8. Ми нетерпимі до будь-яких фактів зловживань і шахрайства з боку наших колег.

Про стиль керування

  1. Незважаючи на те що ми велика організація, ми прагнемо працювати, як маленький стартап. Ми швидко приймаємо рішення та запускаємо проекти.
  2. Ми не терпимо зайвої бюрократії.
  3. Ми завжди відкриті всьому новому.
  4. Ми соціально активна компанія! Наш вклад у життя суспільства виражається не тільки в наданні якісного сервісу та сплаті податків.
  5. Ми прагнемо бути найбільш технологічною та інноваційною компанією.
  6. Ми поважаємо своїх конкурентів, але завжди намагаємося випереджати їх на декілька років.
  7. Ми не допускаємо негативних оцінок щодо колег з інших банків. Чесна конкуренція – це перш за все взаємоповага.
  8. Яких би вершин ми не досягали, ми ніколи не розслаблюємося.

Правління банку

Дубілет Олександр Валерійович,

Голова Правління банку

Вітязь Олександр Павлович,

Заступник Голови Правління ПриватБанку – Керівник Центру Електронного бізнесу ГО

Гороховський Олег Володимирович,

Перший Заступник Голови Правління банку – Керівник Напрямку «Кредитні картки та зарплатні проекти»

Гур’єва Тетяна Михайлівна,

Заступник Голови Правління банку – Керівник Бізнесу обслуговування клієнтів

Дубілет Дмитро Олександрович,

Заступник Голови Правління банку, IT-директор

Заворотний Володимир Григорович,

Заступник Голови Правління банку – Директор Київського ГРУ

Ковальов Вадим Леонідович

Заступник Голови Правління Банка - Керівник Напрямку «Ризик- менеджмент»

Коротіна Любов Іванівна,

Головний бухгалтер банку

Крижановський Станіслав Вікентійович,

Заступник Голови Правління ПриватБанку – Керівник Напрямку «Служба Безпеки»

Негинський Роман Маркович,

Заступник Голови Правління ПриватБанку - Керівник Бізнесу з роботи з торговими підприємствами ГО

Новіков Тимур Юрійович,

Перший Заступник Голови Правління банку

Пікуш Юрій Петрович,

Генеральний Заступник Голови Правління банку

Терьохін Ігор Леонідович,

Керівник департаменту фінансового моніторингу

Чмона Любов Іванівна,

Заступник Голови Правління банку – Керівник Бізнесу бюджетування промислових і комерційних підприємств

Шмальченко Людмила Олександрівна

Заступник Голови Правління банку – Керівник Казначейства

Яценко Володимир Анатолійович,

Перший Заступник Голови Правління банку - Керівник корпоративного VIP-бізнесу