Еквайринг

Миттєво приймайте безготівкові оплати за товари та послуги, використовуючи платіжні рішення ПриватБанку.

+ 199 тис.
Кількість торговців
+ 306 тис.
Платіжних пристроїв
+ 41 тис.
Користувачів застосунка «Термінал»
+ 9.7 млн
Транзакцій на день

Усі види еквайрингу

tile img 1

POS-термінал – це не просто залізо!

Замовте POS-термінал просто зараз та отримайте нові можливості для вашого магазину.

Кому підходить:

Детальніше
tile img 2

Застосунок «Термінал»

Приймайте оплати через iPhone моделі XS або новіше з операційною системою iOS 16.4 та вище або смартфон з ОС Android 8.0 і вище з NFC-модулем через сертифікований застосунок.

Кому підходить:

Детальніше
tile img 3

QR-код – просте рішення для миттєвої оплати

Розпочніть свій бізнес просто зараз.

Кому підходить:

Детальніше
tile img 4

Платіжний термінал

Незамінний для приймання платежів у державних і комунальних закладах!

Кому підходить:

Детальніше
tile img 6

LiqPay – онлайн-еквайринг

Єдине платіжне рішення для вашого бізнесу.

Кому підходить:

Детальніше

Який еквайринг вибрати

 

POS-термінал

Застосунок «Термінал»

Інтернет-еквайринг LiqPay

QR код

Плата за підключення

Відсутня

Відсутня

Відсутня

Відсутня

Змінна частина комісії

1,3% за всіма картками

1,3% за всіма картками

1,5% за всіма картками

1,3% за всіма картками

Термін підключення

До 36 годин із дати реєстрації

Відразу після реєстрації

Відразу після реєстрації

Відразу після реєстрації

Обладнання

Надає банк

Не потребує

Не потребує

Не потребує

Плата за обслуговування

400 грн

-

-

-

Зарахування коштів

На наступний день

На наступний день

На наступний день або онлайн

На наступний день

Платіжні системи

Спосіб оплати

NFC, Apple Pay, Google Pay

NFC, Apple Pay, Google Pay

Сканування смартфоном

Apple Pay, Google Pay

 

Плата за підключення

Змінна частина комісії

Термін підключення

Обладнання

Плата за обслуговування

Зарахування коштів

Платіжні системи

Спосіб оплати

POS-термінал

Відсутня

1,3% за всіма картками

До 36 годин із дати реєстрації

Надає банк

400 грн

На наступний день

NFC, Apple Pay, Google Pay

Застосунок «Термінал»

Відсутня

1,3% за всіма картками

Відразу після реєстрації

Не потребує

-

На наступний день

NFC, Apple Pay, Google Pay

Інтернет-еквайринг LiqPay

Відсутня

1,5% за всіма картками

Відразу після реєстрації

Не потребує

-

На наступний день або онлайн

Сканування смартфоном

QR код

Відсутня

1,3% за всіма картками

Відразу після реєстрації

Не потребує

-

На наступний день

Apple Pay, Google Pay

Переваги еквайрингу від ПриватБанку

Зростання продажів

Зростання продажів

Ви отримуєте нових клієнтів – власників платіжних карток.

Особистий кабінет

Особистий кабінет

Онлайн-платформа для керування торговими точками.

Підтримка

Підтримка

У режимі 24/7.

Швидке підключення

Швидке підключення

До 36 годин – орієнтовний строк встановлення POS-термінала після замовлення.

Програмний РРО «Каса»

Програмний РРО «Каса»

Два в одному. Касовий апарат у вашому POS-терміналі.

0

Кількість дерев, які ми зберегли, заощаджуючи папір під час друкування чеків у POS-терміналах.

Навчання персоналу

Оволодіння навичками роботи з POS-терміналом завдяки системі онлайн-навчання.

Термінал на платформі Android – комплексне рішення для підприємства

Основні функції
Технічні характеристики
Умови експлуатації
еквайринг обладнання, як в терміналі підключити мобільний банк, ставки еквайрингу, оплата через пос термінал, як працювати з еквайрингом, еквайрингової термінал це, робота з терміналом оплати, еквайринг комісія банку, бізнес термінал оплати,

Платіжний термінал для бізнесу з вбудованими додатками. Крім прийняття оплати можна проводити й інші операції як для торговельно-сервісного підприємства, так і для будь-якого клієнта в Україні. Встановлюється або стаціонарний, або мобільний POS-термінал.


Які можливості в POS-терміналі на платформі Android:


  • інтеграція з різними додатками на платформі Android;
  • сканування штрих-кодів і QR-кодів;
  • налаштування знижок;
  • оптимізація обліку і торгівлі;
  • сервіс «Оплата частинами»;
  • функція FacePay24 (оплата обличчям);
  • програмний РРО та еквайринг в одному пристрої;
  • ведення обліку та інтеграція з додатками обліку (незабаром).

Переваги інтеграції з касовим апаратом через JSON-протокол

Переваги інтеграції з касовим апаратом через JSON-протокол

JSON-протокол – це єдиний касовий протокол ПриватБанку, що підтримує поєднання з усіма вендорами в парку банку (Ingenico, Verifone, PAX).

  • Єдиний протокол для всіх типів термінального обладнання.
  • Мінімізація помилок персоналу. Касир працює в єдиному звичному для себе інтерфейсі фронт-офісного програмного забезпечення, не відволікаючись на екран термінала.
  • Оптимізований процес збору та передачі інформації про платіж. Відсутність розбіжності сум транзакції термінала та каси (сума транзакції передається з фронт-офісного програмного забезпечення, а не вводиться касиром вручну на терміналі).
  • Не потрібно друкувати чеки з термінала (у разі реалізації друкування термінального чека на касовому принтері).

Касові інтегратори, в яких вже є готова інтеграція з POS-терміналами ПриватБанку

Управління в особистому кабінеті

У кабінеті «Еквайрингу для бізнесу» ви можете:
додавати і редагувати торгову точку;

додавати і редагувати торгову точку;

підключати додатковий термінал до діючої торгової точки;

підключати додатковий термінал до діючої торгової точки;

формувати виписку;

формувати виписку;

виконувати перереєстрацію;

виконувати перереєстрацію;

підключати додаткові сервіси («Оплата частинами» тощо);

підключати додаткові сервіси («Оплата частинами» тощо);

підключати мультимерчант;

підключати мультимерчант;

підключати торговий QR-код;

підключати торговий QR-код;

керувати призначенням платежу;

керувати призначенням платежу;

керувати найменуванням у чеку в терміналі.

керувати найменуванням у чеку в терміналі.

керувати поверненням транзакцій

керувати поверненням транзакцій

Управління в особистому кабінеті

У кабінеті «Еквайрингу для бізнесу» ви можете:
  1. додавати і редагувати торгову точку;
  2. підключати додатковий термінал до діючої торгової точки;
  3. формувати виписку;
  4. виконувати перереєстрацію;
  5. підключати додаткові сервіси («Оплата частинами» тощо);
  6. підключати мультимерчант;
  7. підключати торговий QR-код;
  8. керувати призначенням платежу;
  9. керувати найменуванням у чеку в терміналі.
  10. керувати поверненням транзакцій
додавати і редагувати торгову точку; підключати додатковий термінал до діючої торгової точки; формувати виписку; виконувати перереєстрацію; підключати додаткові сервіси («бонус+», «Оплата частинами» тощо); підключати мультимерчант; підключати торговий QR-код; керувати призначенням платежу; керувати найменуванням у чеку в терміналі. керувати поверненням транзакцій

Що потрібно для підключення еквайрингу та додаткових сервісів:

Підключити еквайринг

Дякуємо за Вашу заявку

Наш співробітник зв'яжеться з Вами
найближчим часом,
щоб уточнити деталі

Дякуємо, що зацікавились продуктом!

На жаль, виникла помилка.
Спробуйте, будь ласка, ще раз,
але пізніше

  • бути офіційно зареєстрованим підприємцем або юридичною особою;
  • бути клієнтом ПриватБанку (наприклад, мати картку або депозит, користуватися Приват24 тощо);
  • мати поточний рахунок ФОП або юридичної особи*;
* Якщо немає рахунку, його можна відкрити онлайн.

Усе є? Заповніть форму, щоб розпочати підключення еквайрингу.

Як приймати платежі, коли немає світла?

Як приймати платежі, коли немає світла?

Підготували поради щодо приймання безготівкових платежів під час відключення світла, щоб не було потреби закривати магазин чи переходили на готівку.

Детальніше

Платежі без комісії через застосунок «Термінал» із Visa

з 6 листопада 2024 до 31 грудня 2024
Приймайте оплати від клієнтів без комісії через застосунок «Термінал».

Поширенi питання

Який порядок друку POS-термінального чека в разі успішної транзакції?

У разі успішної транзакції на екрані термінала буде запропоновано роздрукувати чек.

Якщо клієнту необхідний чек, торговець вибирає на терміналі «Так» за допомогою відповідної клавіші термінала.

Якщо чек потрібен і торговцю, тоді друк чека можливий через функцію «Копія чека» → «Ок» → «Останній чек» → «Ок».

Як відкликати SmartID?

Крок 1. Зайдіть на сайт АЦСК ПриватБанку → вкладка «Online-сервіси» → Відкликати сертифікат → Відкликати сертифікат за допомогою SmartID (https://acsk.privatbank.ua/revoke).
Крок 2. Відскануйте QR-код через мобільний застосунок «Приват24 для бізнесу», виберіть підприємство й зазначте пароль SmartID.
Крок 3. Виберіть ключ або кілька ключів для відкликання й натисніть на кнопку «Відкликати».
Крок 4. Відскануйте QR-код через мобільний застосунок «Приват24 для бізнесу», виберіть підприємство й зазначте пароль SmartID.
Крок 5. Підпис SmartID успішно відкликано.

На яких ресурсах я вже зараз можу використовувати SmartID?

  1. Інтернет-банк Приват24 для фізичних осіб (наприклад, для підписання платежів)
  2. Інтернет-банк «Приват24 для бізнесу» (підпис платежів, зарплатних відомостей тощо)
  3. Електронна звітність
  4. Електронний документообіг
  5. Paperless
  6. id.gov.ua
  7. Електронний кабінет податкової
  8. Застосунок «Дія»

А найближчим часом сервіс буде додано до державних ресурсів, що передбачають авторизацію за допомогою КЕП.

Які уповноважені особи можуть користуватися SmartID для підписання документів?

  1. Керівник/підприємець.
  2. Бухгалтер.
  3. Довірені особи, що посвідчено нотаріально.
  4. Довірені особи, що не посвідчено нотаріально, якщо керівник/підприємець надав доступ до виписки в матриці повноважень.

Як створити SmartID?

  1. У мобільному застосунку «Приват24 для бізнесу» натисніть кнопку «Налаштування».
  2. Виберіть SmartID та компанію, для якої потрібно генерувати SmartID.
  3. Придумайте пароль.

Підпис створено! Ви можете користуватися ним протягом п’яти років.

Детальна інструкція

Що таке SmartID?

SmartID – це кваліфікований електронний підпис, що є аналогом вашого власноручного підпису. Ви можете підписувати документи та звіти, підтверджувати особу й отримувати послуги онлайн за допомогою свого смартфона – додаткових пристроїв і додатків для зберігання е-підпису не потрібно.

Які вимоги до торгової точки для встановлення POS-термінала?

Термінал не встановлюють у торгових точках, які ще не відкрито (ремонт або в стадії відкриття). Винятком є тільки національні корпорації.

Термінали заборонено встановлювати в житлових приміщеннях, квартирах, тимчасових спорудах. У торгової точки обов’язково має бути вивіска. Назва з вивіски також записується під час реєстрації як назва ТСП.

Інженер ІТ РП може запитати прайс-лист ТСП і свідоцтво про ведення підприємницької діяльності.

Інженер ІТ РП зобов’язаний зробити фотозвіт під час установлення термінала:

  • фото фасаду магазину або тієї будівлі, у якій розміщено торгову точку, так щоб було видно вивіску ТСП;
  • фото входу до ТСП;
  • фото вже встановленого термінала, усередині торгової точки.

Якщо термінал необхідно буде підключити до роутера/модема, потрібно зазначити це побажання під час замовлення термінала. Для підключення банк може надати стандартний кабель триметрової довжини.

З боку самої торгової точки на момент установлення термінала роутер/модем уже має бути готовий до підключення термінала. Якщо знадобиться налаштування на статичну IP-адресу, то співробітники точки повинні підказати інженерові IP/маску/шлюз, щоб він вписав їх у термінал.

Якщо кабель потрібен більшої довжини, то ТСП самостійно його закуповує, обтискає й проводить. Інженер не обтискає й не проводить кабелю на торговій точці.

Якщо термінал необхідно буде підключити до касової програми для роботи з касовим суміщенням, то спочатку потрібно налаштувати касу, встановити драйвери. Інженер не налаштовує самої каси, він тільки підключає термінал і встановлює в ньому той протокол суміщення, який попросить ТСП.

У яких торгових точках працює FacePay?

Як налаштувати FacePay?

Крок 1. Налаштуйте FacePay в оновленому застосунку Privat24.

Крок 2. Виберіть меню «Налаштування» в лівому верхньому кутку головного меню.

Крок 3. Увімкніть FacePay та перейдіть до налаштувань.

Крок 4. Зробіть три фото та зазначте картку для оплати, збережіть налаштування.

Чому ПриватБанк відмовляється від друку чеків (для торговця, для клієнта – за запитом) на POS-терміналах?

Відповідно до роз’яснень Державної фіскальної служби копія квитанції платіжного термінала не є первинним документом (згідно з пунктом 44.1 Податкового кодексу України), а тому наразі відсутній обов’язок зберігання такої копії протягом строку, встановленого пунктом 44.3 статті 44 Податкового кодексу України. Торговець може не зберігати копії чеків.

Яка альтернатива друкованому чеку для клієнта?

ПриватБанк реалізував технологію виведення електронного чека у виписку в Приват24, що успішно працює вже понад два роки й дуже подобається клієнтам.

Яка альтернатива друкованому чеку для торговця?

Виписка за всіма операціями, що здійснюються через POS-термінали торговця, яка зберігається в «Приват24 для бізнесу».

Яке підтвердження надати платіжним системам у разі спірної транзакції?

Дані щодо транзакції банк передає в МПС самостійно, чек у торгової точки не запитується.

Як без чека продажу здійснити повернення (де взяти RRN)?

Якщо торгова точка не зберегла свій примірник чека для повернення товару, необхідно звернутися в банк на 3700 або в «Приват24 для бізнесу» → «Виписка з еквайрингу» та отримати виписку за терміналом за день, коли було здійснено купівлю.

Як зробити копію чека на POS-терміналі?

Стрілкою вниз спуститися до пункту меню «Копія чека» → «Ок» → «Останній чек» → «Ок».

Наскільки складно персоналу буде навчитися користуватися POS-терміналом?

Навчитися цьому дуже легко. Співробітники банку проведуть навчання з використанням відеокурсу, а також запропонують здати тест за підсумками навчання. Результатом навчання буде сертифікат банку.

Що таке попередня авторизація, і як мені її підключити?

Це блокування коштів на картці власника з подальшим списанням цієї суми торговцю. Послуга підключається автоматично за видом діяльності.

Який орієнтовний строк заміни несправного обладнання?

3 дні.

Коли повернуться гроші покупцеві після оформлення повернення через мій POS-термінал?

Протягом 5 днів.

Де я можу перевірити статус останньої транзакції?

Куди звертатися із запитаннями щодо мого POS-термінала?

Телефонуйте на номери 3700, 0 800 500 030 або залишайте заявку тут – > Helper або бот

Який орієнтовний строк встановлення POS-термінала після замовлення?

До 36 годин.

Де я можу ознайомитися із запитаннями щодо роботи POS-термінала?

В онлайн-помічнику Helper або боті

Чи можливо POS-термінал ПриватБанку поєднати з касовою системою магазину?

Так. Технічна можливість існує. Для цього Вам необхідно подати Анкету. Для реалізації технічного підключення з Вами зв`яжеться відповідальний співробітник банку.

Чи може спеціаліст ПриватБанку прийти на обслуговування POS-термінала без звернення торгово-сервісного підприємства?

Так. Для стабільної роботи POS-термінала у Вашій торговій точці може знадобитися провести оновлення програмного забезпечення та параметрів встановленого обладнання. У цьому випадку ми направимо до Вас менеджера ПриватБанку, якого необхідно допустити до обслуговування.

Який папір використовується в POS-терміналах ПриватБанку?

У POS-терміналах ПриватБанку використовується термочутливий папір, зображення на якому створюється завдяки точковому нагріванню в місцях дотику з голівкою термопринтера і, як наслідок, потемнінню паперу від нагрівання.
Основні характеристики:

  • тип касової стрічки – термопапір;
  • ширина стрічки – 57 мм;
  • максимальна довжина стрічки – 19 м.

У мене і так невеликий прибуток. Навіщо мені витрачати гроші ще й на еквайринг?

Завдяки еквайрингу ви не тільки піднімете суму середнього чека та збільшите товарообіг, але й зменшите ймовірність шахрайства. Щороку частка платежів за картками зростає, наразі вона становить 40–50%. Не приймати картки до оплати – значить програти конкурентам!

Як швидко фахівці ПриватБанку будуть реагувати, якщо в мене виникнуть технічні проблеми?

Вирішення проблеми залежить від її складності, але в будь-якому разі це буде зроблено в найкоротші строки. У банку працює система online-обробки звернень – усі розпорядження автоматично надсилаються відповідальним співробітникам.

Що буде, якщо я не виконаю постанову Кабміну про обов’язковий POS-термінал?

З боку податкової інспекції можливе застосування штрафних санкцій.

Де я можу ознайомитися з інформацією про програму «Національний кешбек»?