Інформація для клієнтів

Інформація для клієнтів
Як працює ПриватБанк, коли в країні карантин?

Поширенi питання

Чи працюватимуть під час час карантину відділення?

У зв’язку із введенням карантинного режиму в усіх відділеннях буде годинна перерва в роботі протягом дня для проведення провітрювання та додаткового прибирання. Також відділення не працюватимуть у вихідні. Хочемо повідомити, що в період карантину лінія підтримки працює в стандартному режимі, тому більшість операцій ви можете зробити самостійно через голосове меню або Приват24.

Я завчасно купив квитки, але через карантин не поїду. Як я можу їх повернути?

Якщо ви купили онлайн-квиток на поїзд «Укрзалізниці», повернення квитків легко здійснити через Приват24, що позбавляє від необхідності йти до відділення. Щоб повернути квитки, вам слід у вебверсії Приват24 знайти вкладку «Архів – Квитки» і вибрати команду «Повернення». Також здати проїзні документи можна на сайті банку.

Аналогічним чином проводиться повернення квитків на автобус та літак. Головна умова повернення квитків на будь-які види транспорту – непрострочена дата відправлення транспортного засобу.

Також ви можете підключити послугу ПриватБанку «Гарантоване повернення». Послуга платна, її вартість становить приблизно 11% від ціни проїзного документа. Провівши повернення залізничних квитків за цим сервісом, клієнт отримає свої гроші назад протягом 3 банківських днів. У період карантину повернути квитки в режимі онлайн не тільки швидко та зручно, а ще й безпечно.

Чи можна знімати кошти або здійснювати інші операції в терміналах самообслуговування та банкоматах?

Ви можете знімати готівку зі своїх карток за лімітами банкомата, а також проводити операції в терміналах самообслуговування. Хочемо нагадати, що ліміт на зняття становить 20 000 грн протягом трьох годин. Додаткових обмежень, пов’язаних з карантином, на будь-які операції в гривні нема.

Чи обов’язково вносити щомісячний мінімальний платіж за кредитною карткою в період карантину?

Так, обов’язково. Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України не звільняє клієнта від обов’язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.

Якщо клієнт не вносить обов’язковий платіж, це вважається порушенням зобов’язань за договором.

Кредит вважатиметься простроченим, але банк не здійснюватиме додаткових нарахувань за прострочення до 31.05.2020.

Чи буде десь зазначено, якщо відділення банку не працюватимуть через карантин?

На відділеннях зазначатимуться будь-які зміни в графіку роботи. Актуальний графік можна перевірити на сайті банку в розділі «Відділення». Хочемо нагадати, що у відділеннях буде годинна перерва для проведення провітрювання й додаткового прибирання.

Якщо я замовлю готівку, я точно зможу отримати кошти?

З 02.04.2020 банк видає готівку в касах без обмежень. Ви можете замовити валюту через Приват24 або зателефонувавши на номер 3700. Замовлення готівки можливе для будь-яких операцій (виплата депозиту та термінових переказів, зняття власних коштів тощо). Немає обмежень на купівлю валюти в клієнта в касах банку. Продаж валюти тимчасово здійснюється тільки через дистанційні канали (Приват24 та термінали самообслуговування).

Як дізнатися, чи працює певне відділення в штатному режимі й чи працює взагалі?

На відділеннях зазначатимуться будь-які зміни в графіку роботи. Актуальний графік можна перевірити на сайті банку в розділі «Відділення». Хочемо нагадати, що у відділеннях буде годинна перерва для проведення провітрювання й додаткового прибирання.

Як погашати кредит у зв’язку з пандемією?

Наразі наш банк займається цим питанням та розробляє схему для впровадження скасування штрафів та пені за прострочення за кредитами. Банк повідомить, щойно з’явиться рішення цього питання.

Чи можна здійснювати грошові перекази під час карантину?

Так, грошові перекази здійснюються в штатному режимі.

Де я можу навчитися користуватися послугами банку онлайн?

Зареєструйтеся на онлайн-навчання в ПриватБанку за посиланням practice.pb.ua Пройдіть програму практики вдома – з комп’ютера, смартфону чи планшета, і ви майстерно оволодієте інструментами онлайн-банкінгу.

Для клієнтів віком від 45 років є нова, спрощена програма підготовки – «Сам собі банкір», що навчить користуватися картками та іншими банківськими інструментами дистанційно. Якщо ваші батьки, дідусі та бабусі ще роблять платежі у відділеннях, покажіть їм цю сторінку та допоможіть зареєструватися на короткий курс навчання.

А для студентів і решти клієнтів – ще 9 цікавих спеціальностей. Зараз саме час навчатись онлайн з ПриватБанком!

Рекомендуйте своїм знайомим і родичам навчатися онлайн і практикувати дистанційне обслуговування в ПриватБанку. Бережіть їхнє здоров’я!