Бізнес-іпотека

  • Швидке та прозоре оформлення кредиту
  • Відсоткова ставка фіксована на весь строк, без додаткових комісій

Банк кредитує:

Банк кредитує:
  • комерційну нерухомість (наприклад: магазини, будівлі під склади та бази);
  • житлову нерухомість (з метою використання у комерційних цілях).

Переваги

Переваги
  • Оплата до 75% вартості нерухомості за рахунок кредитних коштів.
  • Швидке та прозоре оформлення кредиту.
  • Мінімальний пакет документів.
  • Забезпеченням виступає нерухомість, придбана за рахунок кредитних коштів.
  • Кваліфікований супровід та консультаційна підтримка.

Умови надання «Бізнес-іпотеки»

Сегмент клієнтів

клієнти малого та середнього бізнесу:

  • юридичні особи;
  • фізичні особи – підприємці

Строк

від 24 до 60 місяців

Ставка

19% річних

Валюта

гривня

Сума фінансування

від 500 000,00 грн (до 75% вартості нерухомості)

Аванс

від 25% вартості нерухомості

Графік платежів

ануїтет, адаптований графік погашення з урахуванням сезонності бізнесу

Страхування

щорічно згідно з тарифами акредитованої банком страхової компанії

Поширенi питання

Який розмір авансу передбачено за продуктом?

У разі надання кредитного ліміту на придбання нерухомості аванс становить від 25 до 50% залежно від територіального розташування нерухомості.

Чи може клієнт придбати в кредит нерухомість, яка знаходиться у власності банку?

Так, ознайомитись з нерухомістю, що продається, можливо на торговельних майданчиках «Сетам» та ProZorro.

Скільки кредитів «Бізнес-іпотека» може бути в клієнта одночасно?

Кількість оформлених на одного клієнта кредитів «Бізнес-іпотека» не обмежується – може бути видано стільки кредитів, скільки дозволяє оформити фінансовий стан вашого підприємства.

Яким вимогам має відповідати клієнт для оформлення кредиту «Бізнес-іпотека»?

1. Форма власності – юридична особа або фізична особа – підприємець.
2. Строк функціонування підприємства – не менше ніж 12 місяців від дати офіційної реєстрації на момент звернення за кредитом.
3. Наявність відкритого поточного рахунку в ПриватБанку.

Чи вимагається банком надання звіту про оцінку майна, підготовленого суб’єктом оціночної діяльності (СОД), для предметів забезпечення за кредитом «Бізнес-іпотека»?

Звіт СОД щодо вартості об’єктів нерухомості є обов’язковим у разі фінансування та має бути наданий лише акредитованою банком компанією (перелік акредитованих СОД можна побачити тут).

Які договори укладаються з клієнтом під час оформлення продукту «Бізнес-іпотека»?

1. Кредитний договір.
2. Договір іпотеки.
3. Договір поруки.
4. Договір страхування.