БУХГАЛТЕРІЯ ОНЛАЙН для Вашої компанії

Зареєструйтеся зараз та отримайте 30 днів безкоштовної роботи в Бухгалтерія Онлайн.

Що таке Бухгалтерія Онлайн

Що таке Бухгалтерія Онлайн

Бухгалтерія Онлайн – це сервіси для ведення оперативного, управлінського, бухгалтерського, податкового обліків та звітності до ДФС в хмарі.

Програма «Управління невеликою фірмою»

Готове рішення для автоматизації управління та обліку на підприємствах через Інтернет. Програма дозволяє оформляти первинні документи торгового, складського та виробничого обліків

Програма «Бухгалтерія 2.0»

У програмі втілений досвід роботи бухгалтерів сотень тисяч підприємств різних розмірів і діяльності.
Та наші власні розробки: Електронний документообіг та Електронна звітність.
Зробіть перший крок для переходу з Вашої старої облікової системи – спробуйте Бухгалтерія Онлайн!

Переваги Бухгалтерія Онлайн?

Переваги Бухгалтерія Онлайн?
  1. Ви економите, відмовившись від звичайних установочних версій 1С і послуг програмістів.
  2. Сервіс доступний для Вас цілодобово з будь-якої точки світу.
  3. Усе готово для роботи – достатньо підключитися до Інтернету.
  4. Навчатися заново не треба. Сервіс має ті самі функції, що й локальна 1С, але з додатковими можливостями ПриватБанку.
  5. Легко розпочати роботу – просто завантажте дані з Вашої локальної програми.
  6. Зручність колективної роботи. В інформаційній базі можуть одночасно працювати всі підрозділи та офіси Вашої компанії. Це дуже зручно, якщо у Вас бізнес знаходиться в різних точках. У будь-який момент Ви можете відкрити доступ до своїх даних зовнішнім консультантам і аудиторам.
  7. Надійність і безпека. Дані зберігаються в сучасному дата-центрі, а для передачі інформації через Інтернет використовується захищений протокол HTTPS, що передбачає надійне шифрування даних. Ваша інформація доступна тільки Вам або тим користувачам, яким Ви самі надасте відповідні права.
  8. Жодного клопоту. Ви завжди працюєте в останній версії додатку. Усю роботу з оновлення та підтримки додатків у сервісі автоматично виконує провайдер.

Для своєї бухгалтерської програми (на платформі 1С) використовуйте
«Модуль обміну з Приват24»

Додаткові можливості Бухгалтерія Онлайн від ПриватБанку

Додаткові можливості Бухгалтерія  Онлайн від ПриватБанку

Програму розроблено спеціально для клієнтів ПриватБанку – такого функціоналу немає в типовій версії програми:

  1. Обмін платіжними документами з банком
    • Імпорт платежів із Приват24, завантаження виписок за всіма рахунками або за конкретним рахунком із Приват24, проведення завантажених документів.
    • Надсилання платежів у Приват24, вибіркове надсилання документів «Платіжне доручення вихідне» у Приват24.
    • Автоматичний імпорт або надсилання платежів із вибором періодичності з’єднання.
    • Експорт одержувачів і призначень платежів (довідник «Контрагенти» та реквізит «Текст призначення» довідника «Банківські рахунки») в Приват24.
  2. Зручна робота із Зарплатним проектом
    • Отримання списку відкритих банківських карток за Зарплатним проектом із Приват24.
    • Надсилання зарплатної відомості у Приват24.
    • Вибір і перевірка пакета зарахувань у Приват24.
    • Отримання зарахованої зарплатної відомості з Приват24.
  3. Інформаційна взаємодія
    • Відображення актуальних курсів валют НБУ та ПриватБанку.
    • Гарячі новини від ПриватБанку.
  4. Управління податковими накладними для електронної реєстрації ПДВ.
  5. Безпаперовий обмін актами виконаних робіт, рахунками-фактурами та іншими документами з електронно-цифровим підписом.

Тарифи

Тарифи

Вартість оренди Бухгатерія Онлайн 299 грн/міс. За «Бухгалтерія 2.0 » або «Управління невеликою фірмою».

Детальний опис тарифів є на сайті сервісу.

Для порівняння: ціна локальних версій «1С:Бухгалтерія» – 6 690 грн і «1С:УНФ» – 8 400 грн, а для отримання оновлень обов’язково потрібно оплачувати щорічний ІТС вартістю від 4 500 до 6 450 грн (зі звітністю).

Поширенi питання

Що таке «хмара»?

Хмара (хмарне сховище даних) – модель онлайн-сховища, в якому дані зберігаються на численних розподілених у мережі серверах, що надаються в користування клієнтам в основному третьою стороною. Наведемо кілька прикладів. У Вас є електронна пошта? Ось це і є та сама хмарна технологія. Електронна пошта – веб-сервіс, що надається третіми особами (gmail.com, mail.yandex.ru, mail.ru, hotmail.com) на IT- інфраструктурі, яка їм належить, доступний з будь-якого пристрою із доступом до Інтернету. Коли Ви переглядаєте відео в YouTube чи фотографії в Instagram, Facebook – Ви теж використовуєте хмарний сервіс.

У чому різниця між хмарними та локальними сервісами?

Різниця полягає винятково в методі зберігання та обробці даних. Якщо всі операції відбуваються на Вашому комп’ютері, то це – локальний сервіс, а якщо процес відбувається на сервері в мережі, то це хмара. Завдяки хмарному сервісу Ви можете зберігати файли не на своєму комп’ютері, а в Інтернеті. Можна не встановлювати деяких програм, а працювати з їхніми онлайн-аналогами в браузері. Для прикладу, заміною офісному пакету Micorsoft Office можуть слугувати документи в Google Docs або Microsoft WorldWeb App. Такі документи не прив’язані до певного комп’ютера – Ви можете працювати з ними із будь-якого пристрою з доступом до Інтернету.

Чим відрізняється хмарне рішення ПриватБанку від локальних рішень?

Розгляньмо хмарне рішення для автоматизації керування та обліку на підприємствах малого та середнього бізнесу через Інтернет – «Управління невеликою фірмою». Хмарне рішення дозволяє компанії економити та відмовитися від звичайних установочних версій «1С», серверного обладнання та програмного забезпечення, а також послуг програмістів. Сервіс доступний цілодобово з будь-якої точки світу – достатньо підключитися до Інтернету. Усю роботу із оновлення та підтримки додатків у сервісі автоматично виконує провайдер. Програму можна використовувати для кількох компаній або приватних підприємців – як незалежних, так і працюючих у рамках одного бізнесу. Якщо в компанії вже є «1С», клієнти ПриватБанку можуть скористатися безкоштовним додатком «Приват24».

Які переваги хмарних сервісів?

• Доступ до даних з будь-якого комп’ютера, що має вихід в Інтернет.
• Можливість організації спільної роботи з даними.
• Висока ймовірність збереження даних навіть у разі апаратних збоїв.
• Ви платите тільки за те місце в сховищі, яке фактично використовуєте, а не за оренду сервера, усі ресурси якого можете й не використовувати.
• Немає необхідності займатися придбанням, підтримкою та обслуговуванням власної інфраструктури зі зберігання даних.
• Усі процедури із резервування та збереження цілісності даних проводяться провайдером хмарного центру, що не залучає до цього процесу клієнта.
• Файли в хмару заливаються за лічені секунди. Швидкість завантаження та скачування залежить тільки від способу Вашого інтернет-підключення.

Які хмарні сервіси для бізнесу пропонує ПриватБанк?

«Електронний документообіг» – створення та обмін з партнерами електронними документами. Дізнатись більше
«Електронні звіти» – надсилання звітів до держорганів через Інтернет. Дізнатись більше
«Бухгалтерія Онлайн» – ведення оперативного та управлінського обліку, контроль бізнесу та керування ним через Інтернет. Дізнатись більше

Наскільки безпечно використовувати хмарний сервіс?

Робота з сервісом абсолютно безпечна. З'єднання виконується по захищеному протоколу HTTPS. Ваші дані зберігаються на сучасних серверах, з багаторівневими системами захисту.

Що таке системне (резервне) копіювання?

Система в хмарі автоматично робить резервні копії Ваших даних. Крім того, Ви можете зберігати копії своїх даних самостійно.

Наскільки сервіс у хмарі стійкий до збоїв?

Процедури й технології сервісу орієнтовані на забезпечення його працездатності протягом 99,5% часу. Для цього українським партнером «1С» ведеться безперервний моніторинг обладнання й програмного забезпечення. Вони відстежують усі значимі параметри роботи сервісу та у разі найменшого відхилення від норми негайно повідомляють адміністраторам системи.

Хто має доступ до даних у хмарі?

Ваші дані доступні тільки Вам, а також тим користувачам, яким Ви самі надасте відповідні права. Наприклад, Ви можете дозволити доступ до своїх додатків зовнішнім консультантам чи аудиторам. Також Ви завжди можете відключити доступ будь-якого користувача до Ваших даних. Ані розробники сервісу, ані співробітники служби підтримки, ані співробітники банку доступу до даних не мають.