«Статус Контрагента»

Експрес-перевірка Вашого контрагента в момент створення платежу!

Що таке «СтатусКонтрагента»?

«СтатусКонтрагента» – послуга, за допомогою якої можна в режимі реального часу дізнатися про поточний статус реєстрації та поточний статус платника ПДВ контрагента.

Дані для звіту «СтатусКонтрагента» формуються на основі інформації з державних реєстрів. Тепер Вам не потрібно витрачати час на пошук підприємства за кодом і його перевірку – достатньо просто підключитися до послуги «СтатусКонтрагента» та отримати всю необхідну інформацію в режимі онлайн. Послуга надається партнером ПриватБанку – Українським бюро кредитних історій.

Як відображається інформація та як її можна використовувати

  • Немає інформації про банкрутство або ліквідацію.
  • Контрагент у процесі банкрутства чи банкрут.
  • Контрагент у процесі ліквідації або його ліквідовано.

Клікнувши на будь-який із цих кружечків, Ви отримаєте таку інформацію:

  1. Назва.
  2. ЄДРПОУ.
  3. Поточний статус реєстрації підприємства (діюче, на стадії ліквідації/ліквідоване або на стадії банкрутства/банкрут).
  4. Статус платника ПДВ контрагента (якщо є платником ПДВ: індивідуальний податковий номер, номер і дата початку дії свідоцтва).

Переваги користування послугою

Наявність актуальної інформації про контрагента

Захист від нелегальних угод

Мінімізація ризиків під час роботи з партнерами

Як підключитися до послуги?

До послуги «СтатусКонтрагента» можна підключитися двома способами.

Перший спосіб
Крок 1. Перейдіть у меню «Платежі»/«По Україні»/«Послуга «СтатусКонтрагента».
Крок 2. Ознайомившись з послугою, натисніть кнопку «Підключити».

Другий спосіб

Крок 1.

Створіть необхідний платіж у Приват24.
Крок 2. У журналі «Підготовані платежі» натисніть на позначку напроти контрагента.
Крок 3. Виберіть підприємство, що хочете підключити.
Крок 4. Поставте позначку. Таким чином Ви підписуєте оферту Українського бюро кредитних історій і погоджуєтеся з умовами надання послуги.
Крок 5. Натисніть кнопку «Підключити»*.

* Послугу буде підключено протягом 5 хвилин.

Статуси контрагентів будуть доступні:

  • у разі створення та збереження нових платежів;
  • у разі повторного збереження вже підготованих платежів*.
  • * Після підключення послуги підготовані раніше платежі не змінять свого статусу.

Яка вартість послуги?

Для корпоративних клієнтів ПриватБанку в системі Інтернет-банку Приват24 протягом 30 днів із дня підключення використання послуги безкоштовно. Абонплата* за послугу становить 48 грн на місяць.

* Списання з рахунку підприємства відбувається на початку кожного місяця за тарифом 48 грн на місяць. Якщо клієнт користувався послугою неповний місяць (без урахування безкоштовного тестового періоду) списання здійснюється з розрахунку 3 грн/день, але не більше 48 грн. Дата відключення входить до платного періоду.